وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

طلای جهانی عزیزان دارستانی و شیرالی

و

نقره‌ی جهانی بزرگان فتحی و طباطبایی و خادم

را به جامعه‌ی بشریت علی‌الخصوص مردم مومن و مهربان هندوستان تبریک عرض می‌نماییم!

کارشونم عالی بود، هممون خسته نباشیم!

نظرات  (۱۰)

بسی مفتخریم.
سلام خسته نباشن همه عالی بود👌👌👌
تبرررریک...تبریک به خودم... تبریک به شیرالی.... تبریک به همه..
این بشر واقعا اعجوبه اس.. معدل سال سومش 20 بوده.. فکر کنم کتابایی که تا الان خونده از سال اولی های حلی کمتر هستش... کنکورشم فکر کنم دو رقمی بشه!!!!
ایول اقای شیرالی 
دمت گرم اما اثبات کرد برتری اش را نسبت به تهرانی های دیگه
دستشون درد نکنه. عالی بود. واقعا خسته نباشن
تبریک

سلام استاد

ثبت نام طرح تابستانی از کی شروع میشه ؟

پاسخ:
سلام نمیدونم، فعلا معلوم نیست! هر اتفاقی بیوفته اعلام میشه!
سلام دکتر جان روش ثبت نام تو ازمونا چجوریه؟
پاسخ:
سلام جانم، متعاقبا اعلام میشه!
  • علی شیرالی
  • سلام، من معدل سال سومم بیست نبوده، کم خواندم ولی نه کمتر از سال اول حلی و هیچ برتری خاصی را هم اثبات نکردم. در این سطح اصلا رقابت درون گروهی مطرح نیست. اتفاقا اگر کمک بقیه هم گروهی ها نبود به هیچ وجه نتیجه مطلوبی حاصل نمیشد( البته الان هم نشده). من همین الان هم پیش علی فتحی درس پس می دهم و در طول دوره با لطفی که به من داشت جواب کلی از سوالاتم را از او گرفتم! به همچنین همه ی همدوره ای ها! من به جای دو نظر اشتباه عذرخواهی می کنم.
    پاسخ:
    درود خدا برتو! ممنون علی جان!
    سلام
    من همون نهمیه ام
    همه این جا خفنن چقدر 
    طلا ها همشون ایجا هستن
    خدانصیبمون کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">