وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

درودِ پروردگارِ یکتا بر شما فیزیکی ها!

در ذیل می‌توانید سوالات دوره تابستانی المپیاد فیزیک 93 به همراه پاسخِ تشریحی آن را دانلود کنید!

با تشکرِ اَبَر ویژه از فتحی عزیزم!

آزمونِ شماره(1) و پاسخ ، آزمونِ شماره(2) و پاسخ

آزمونِ شماره(3) و پاسخ ، آزمون شماره(4) و پاسخ

فاینالِ شماره(1) و پاسخ ، فاینالِ شماره(2) و پاسخ

پ.ن: مرسدس بنزِ کلاس E در عکسِ زیر هم اولین دستمزد پروژه همکاری فتحی با شرکتِ سیگماس! ان‌شاءالله روز شما باشه ازینا بدیم بهتون! :))

پ.ن.پریم: جهتِ آشنایی با جناب فتحی ایشون مرحله(1) رو 92% زده بودن، مرحله(2) حدودِ 100% و تئوری دوره تابستانی 88%!! همچین دانش‌آموزایی داریم ما!

  • ۹۳/۰۷/۰۲

نظرات  (۶۶)

سلام آقا
خیلی خیلی ممنون از این سوالا و پاسخ هاشون ( با این که چیزی نفهمیدم ولی خوب بود)
و اما یه درخواست برای ما دوم ها اگه میشه در پایان فینال ها پاسخ آزمون های این دوره رو بزارید خیلی کمک میکنه 
خیلی ممنون 
پاسخ:
نوش جان،
اوکی جانم!
این واقعیت داره! !!!!!!؟؟؟؟؟؟
مرسدس بنز!!!!؟
پاسخ:
ان‌شاءالله روز شما باشه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام!
***** *** ***** ** ****** *** **** ***** ** **** ***** ** ** ***** ******** *
** ***** *******
***** ***** ******
**** *** ***** ** ***** **** *****
**


پاسخ:
سلام جانم، معلومه ناراحت نیستم! مگه شما کاری کردید که ناراحت شم؟! وایبرو چک نمیکنم!
عجب آدم خفنی آقای علی فتحی
دکتر اگه میشه بگید بیان برا ما صحبت کنن.شاید تحت تاثیر قرار گرفتیم درس خوندیم
پاسخ:
حتما!!
اقا این که کلاس E ِ
پاسخ:
بله ولی به بچه‌ها سپرده بودم یه C نو بیارن، یه کار درست نمی‌تونن انجام بدن!
سلام
همممم :) بالاخره ( دور از جون بالا ) فهمیدیم چرا همه ی المپیادیا همکاری میکنن !! 
یک راز سری دیگر فاش شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))
پاسخ:
رازو که نمیزارن در ملا عام! راز اصلی یه زیرزمین که حاکمِ یه امپراطوری بزرگ اونجاس!
سلام دوباره ( این دفه دیگه دوبارست !! ) :) 
آقا با درودِ پروردگارِ یکتا خوب اومدین !!!
راستی من انتقاد دارم ... . 
من میگم که شما کم به ما منبع میگین آقا کممم !!! :) 
آقای مقیمی مارو میترسونن هر روز بیشتر از دیروز بقیه ی مباحث مربوط به این پست هم که دل آدم رو به آشوب میکشه !! :) (البته به جز من هاا !! )

پاسخ:
شما اول برادریتونو ثابت کنید!(هالیدی و بلتو الفباها رو ببندید)، بعد ان‌شاءالله نوبتِ مام میرسه!
سلام دکتر.
بگید چطوری میخوند و چقدر میخوند و از همه مهمتر چی میخوند؟
پاسخ:
صندلی داغ میگزاریم باهاشون! 
مبارکشون باشه😂😂😂
پاسخ:
ان‌شاءالله روزِ شما!
میگم اون ال نود پشت سرش رو هم به ما بدید ما راضی ایم!
پاسخ:
برای شما بی ام و تدارک دیده شده!
بسم الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی ایران
قوه قضاییه
دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی 112 تهران بزرگ

جناب آقای دکتر شاه بختی ( دام مکافاته )
بدینوسیله جنابعالی به دلیل اختلاص ( یا اختلاس ) 100 میلیاردی و واردات غیرقانونی ماشین های غربی که مصداق فسادعینی هستند ( مانند همین بنز اهدایی شما ) در روز جمعه 4 مهر به دادگاه خیابان انقلاب احضار میشوید و موظف به پاسخ گویی می باشید
در ضمن شما حق استخدام وکیل ندارید و هر حرف شما علیه شما استفاده خواهد شد


                                                                              قاضی پروفسور احسان ( دام برکاته )
-----------------------------------
پ.ن  : دکتر جمعه فاینال مکانیکو میدم وقت کردید زنگ بزنید بهم در مورد ثبت نام این ماه هماهنگ کنیم
پ.ن 2 : استاد پا نشید برید دادگاه یه وقت !!!                                   

پاسخ:
:)))) متن نامه عالـــــی بود!!
یا قراااااااااااااااااااان این دیگه کیه اخه چه شکلی مرحله 2 را 100 زده(اخه من هیچ کس را ندیدم مثلا موج بخونه همه از روی سوال موج نخونده رد میشن)(بیشترین استرس من مال مرحله2ه اگه صد بزنم یا بالا 80 بزنم از خوشحالی سر به فلک میکشم)استاد میشه ازشون این سوال را بپرسد:کلا چه کتاب هایی خوندن و چه سوالاتی حل کردن؟ 
پاسخ:
سوالات سیگما!! کتاب؟! نویسنده کتابا هم از پس چنین کاری بر نمی‌آن! ایشون فقط چند صباحی رو در محضر جوزف کبیر تلمّذ کردند!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • سیگما آخرش جهانی میشه قربان :دی
    پاسخ:
    :))
  • امید ظریفی
  • ُسلام دکتر...
    این بنزه مگه صفر نیست؟!
    پس چرا یه خورده پلاکش زاویه داره؟!

    پاسخ:
    خطای دیده! :))
    همچین استادایی دارن دانش اموزای شما!
    پاسخ:
    اختیار داری! چوب کاری می‌فرمایید!
    سلام استاد ! انشاالله فاینال مکانیک رو سه شنبه میدم . فردا ( جمعه ) نمیشه بدم
    انشاالله تا 14 مهر همه فاینال هارو میدم !!!
    پاسخ:
    دیشبش پیامک بده!
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    من امروز فاینال الکتر داشتم، نفرستادید سوالات رو!
    اس ام اس هم دادم جواب نداید!
    وبلاگ رو هم که آپدیت نکردید!
    دارم کم‌کم نگران میشم!!!

    ان‌شاءالله سلامت باشید همیشه...!
    پاسخ:
    سلام جانم، میدونم، خیلی هم ناراحت شدم :( یه تاریخ دیگه بفرست برات میفرستم حتما!
    ممنوون جانم، ان‌شاءالله شیرینی جهانیت!
    وقتی شاگردتون مرسدس بنز سوار میشه اونم به خاطر هم کاری!!‌ خودتون چی سوار میشین !‌:| 
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا من فوق العاده می ترسم که مرحله اول قبول نشوم
    من هالیدی و پایه و الفبا را جویده ام
    یعنی به قول شما برادری ام را ثابت کرده ام
    حال به من منابع بیشتر معرفی فرمائید
    با تشکر

    پاسخ:
    سرکلاس میگن بهتون!
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    به قول خودتون "موشکولی" نداره...! (+ اتفاقاً به نفعم شد!)
    زحمت بکشید سه شنبه (93/7/8 - روز بعد از فاینال الکترو خودم) بفرستید...
    (:





    پاسخ:
    روی چشم!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام 
    ****** ** *** ****** ** **** ** ****** ***** *** ** 
    * ***** **** ***** * ****** *** ***** *** **** *** * ***** ** ****** ******** * *** ** *** ****** **** ** * *** ****** ****** * *** **** ** **** **** ** *** ** **** *

    ******* ******* * ****** * ***** **** * ****** ******** *** ***** ** ****** ***** * ** **** * * **** **** 
    ** ***** **** **** * ***** * *** ***** * ** ****** *** ****** *** *** ** ** **** **** *****

    ****** * ****** * ** ***** **** ***** * * ***** * **** **** ***** **** ** ** *** ****** ** * ******* ** ** **** ***** **** * ** *** *** **** * 

    ****** * ****** ** *** ******* * ** **** ****** * ******* ** *** ******* * ** ** **** **** * 
    * ****** ***** **** 

    *** * ** *** *** **** ** **** *** ***** * **** ****** ***** *** ** ** * ********* ***** *** *** *** **** ** ** **** **** ** **** **

    ***** * *** ***** * ** * ** **** ****** **** * **** **** ** **** ***** **** *** * ******* * ******* *** ****

    ****** *** **** ** *** ** ******* ***** ** **** ** ***** ** ** *** *****  * *** * ***** **
    *** ***** ****** ****** *** **** *** * ***** **** **** ** ** **** * **** * 

    برنامه ی این هفتم هم منسجمه راستی:
    1.آقا به نظرتون یک مرحله 1 و 2 از خودم بگیرم ببینم سطحم چجوریه؟؟؟؟
    2.نظرتون درباره ی چیزایی که خوندم چیه و دیگه چی بخونم ؟؟؟ :)
    مرسی از زحمات گرانقدرتون

    پاسخ:
    عالیه، حرف نداره، یکی دوتاشو یه نگا بنداز!
    خاهش می‌کنم، خوبه راضی کننده اس!
    سلام استاد
    هیچ خبری ازتون نیست نه وایبر نه امتحان نه اس ام اس نه کلاس و....

    بعد از اون قصیه که یه دفه نیومدین مدرسه و سر از دکتر قلب دراوردین

    "واقعا" نگران شدم شمارا به خدا(یان سنگی) راستشو بگید
    حالتون خوبه؟ سلامتین؟

    پاسخ:
    بهترم، خطر رفع شد، بسیار شانس آوردم سکته نکردم! ممنوون! بزودی با کلی انرژی و سوال و امتحان و کلاس و ... میام پیشتون!
    سلام استاد !!!
    این فاینال الکترو رو برام بفرستید نشون مدیر بدمشون ( البته خودم سوالات رو نمیبینم ) بلکه فرجی شد اجازه داد فاینال ها رو تا تایم مدرسه بدم

    انشاالله تا 15 مهر همه فاینال ها رو میدم !!!
    مورد خ مهم بعدی اینه که کی زنگ بزنم برای ثبت نام این ماه ؟؟؟؟

    mohebbinazar@gmail.com
    پاسخ:
    فرستادم احسان جان، بسیار هم عالی! برای ثبت نام دوره جدید یه پست میگزارم فعلا کاری لازم نیست انجام شه! :))
    استاد سلام
    می خواستم که فاینالارو یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه بدم ساعت 7عصر
    این هفته ازمون داریم؟ اگه داریم ما جمعه چون نیستیم اگه میشه پنج شنبه شب امتحان بدم
    دست شما درد نکنه.
    پاسخ:
    سلام جانم، برات میفرستم!
  • آرمان میرمیران
  • سلام دکتر
    اگه یادتون باشه ورق آزمون دومم کامل باز نشده بود و از یک جایی به بعد صفر گرفته بودم شما هم عکسشو با مبایلتون گرفتید که تصحیح کنید ولی گویا در جدولی که تازگی روی رده ب قرار گرفته درست نشده اگه می شه رسیدگی کنید
    مرسی

    پاسخ:
    سلام آره توی نتایج کلی تابستونتون درست میشه حتما!
    سلام  اقا ثبت نام دوره جدید کی شروع میشه؟
    پاسخ:
    یه پست میگزارم براش، دو هفته دیگه یحتمل!
    سلام آقا سرتون خیلی شلوغ شده !!!
    تحویل نمی گیرید . :))
    پاسخ:
    :)) 
  • حانیه کریمی
  • سلام آقای شاهبختی ! ببخشید برای آزمون مکانیک که نبودم چه روزی آماده باشم ؟  آزمون رو چه جوری بدم ؟
    پاسخ:
    پنجشمبه میگم چه کنی!
    سلام بر حضرت شاه بختی !!!!
    فردا ( سه شنبه ) F مکانیک به امید خدا
    فاینال الکترو رو هم بی زحمت از هر طریق ممکن ( کبوتر پیام رسان ، ایمیل ، پست ، پیک موتوری ، حضوری ، تلپاتی و ... ) فردا برام بفرستید


    راستی دادگاه مفاسد اقتصادیتون چی شد ؟؟؟
    پاسخ:
    :)))
    اوکیه!
    دادگاه =)) عالی بود! مشکلشون مرسدسِ بود!
    سلام دکتر.
    من امروز فاینال سیالات داشتم.نفرستادید.
    اس ام اس دادم جواب ندادید.
    انشاالله که مشکلی پیش نیومده باشه.
    پاسخ:
    سلام جانم! برام پیامک کن یه روز دیگه ای رو بفرستم!
    حوصله ی ما سر رفت یه پست بزارید
    پاسخ:
    بزودی دوباره پست گذاری شروع میشه!
    سلام 
    دکتر خیلی مخلصیم
    یه اصلاح کوچیک 'فک کنم سوال سه فاینال برا بابک فتوحی باشه;) با تشکر
    پاسخ:
    ممنووون ازت! لطف کردی! دلتنگتم!
    سلام دکتر !
    قرار بود در باب خزان یه پست بذارین!!منتظریم...
    پاسخ:
    سلام بلی حتما!
      سلام استاد ... .
    توی مدرسه شایعه شده دیگه شما مارو تحویل نمی گیرین و مارو ول کردین 
    آیا فکر نمی کنید که ما مثل آهو در گل !! گیر میکنیم
    توجه : آهو در گُل نه آهو در گِل 
    پاسخ:
    بسیار شاکی ام ازتون! باید حرف بزنیم!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • دکتر من وقتی متوجه شدم شما رفتین پیش دکتر قلب خیلی ناراحت شدم:(حتماً تا ته بخوانید)

    هفته ای بود که دنبالت بودیم
    نبودید به رده ب، خجالت بودیم

    دکترِ شاه بخت نزد دکتر قلب رفت
    سیکلیه* من هم به سیکل مرگ رفت

    درد غم بر روی دل من نشست
    که من بودم آنکه گروه وایبر را بست

    ننمودیم به آقا مقیمی احترام
    از شرمساری نتوانم گویم لام تا کام

    وقتی دکتر عذرخواهیم را تایید نکرد
    کامنتم به درک، دکتر دل را بید نکرد**

    دل دکتر از کار من شکست
    وای بر من که دریچه دکتر بست!

    گر زبانم لال اعلامیه دکتر بیاد
    جنازه ام را در بیابان باید یاباد!***

    نُه سال از دکتر کوچکتریم امّا
    زبان نگو، زبان نگو، نیش است بلّا!****

    من و شایسته شاگردان ناخلف بُدیم
    احترام استادان را از کار خود زُدیم

    نیست کار زشت من قابل بخشایش
    گر مگر دکترم نبخشد، رَوَم داعش

    کی آن آدمکش داعش کجا؟
    شاگردان بی نزاکتش کجا؟

    گر دکتر از شایسته شاکی شده
    ظاهراً با منش رابطه خاکی شده

    سه ماه است که دکتر را شناسیم امّا
    گو ده سال و صد ها سال بد گفته ایم ماها!

    گر دکترم نبخشد، سر به کوهستان گذرم
    نیست مرا لیاقتی که دل بیشتر شکنم....

    پانوشت:
    *سیکلیه = دارای مدرک سیکل، شاعر نادم
    **دل را بید نکرد = دلش کار نکرد = قلبش کار نکرد (به یک گویش محلی)
    *** یاباد = یافت
    **** بلّا = حالت محاوره ای بالله
    پاسخ:
    :))) بسیـــار ممنون!
    سلام اقا دو هفته دیگه )برای ثبت نام دوره جدید ( خیلی دیر نیست اقا ما شهرستانی ها را درک کنید که نگران باشیم وقتی مدارس  دیگه  دارن بصورت شدید میخونن
    پاسخ:
    فیزیک حلی هنوز کلاسی نداشتن تو مهر + خب شدید درس بخونید! این همه کتاب بی کار نشینید! الفباها، کلپنر، گیریفیتث، اپتیتیود، صد مسله، ایرودوف، سوالای دوره تابستونی و . . . همشو خوندید؟! یه لحظه هم بی کار ننشینید!

    سلام

    استاد خیلی سوت و کوره اینجا !


    یه جلسه امیدواری بذارید لطفا یکمی روحیه مون تضعیف شده !

    این کلاس مرحله اول که با آقای دیارکجوری داریم موضوعش چیه ؟ برای مرحله 1 آماده میشیم ؟ اگه اینطوریه خیلی عالیست . 



    اون مرسدس هم مبارک آقای فتحی باشه پس هفته ی پیش که یه جعبه شیرینی تو اتاق رده ب بود مال این مرسدس بود که به ما هم نرسید :( :)) !

    ایشالا من یه پیکان "صفر" میخوام :)


    موفق باشیم 

    با تشکر از زحمات شما و برادران رده ب

    پاسخ:
    سلام، آره سوت و کور شده واقعن، آرامشِ قبلِ طوفانه، از یکی دوهفته دیگه وبلاگ دوباره راه میوفته!
    آقا سوال 4 امتحان 4 از علیرضا مدیرشانه چی یه!لطفا اصلاح کنین!!!
    پاسخ:
    با تشکرات فراوان!!
  • حسین سامانی
  • قضیه قلب چیه؟ :(

    استاد اینباکستون رو چک کنید بی زحمت.

    پاسخ:
    در دو قدمی سکته قلبی بودم مثکه! دیدم ایمیلتو! 
    عالـــــــــــــــی بود کارت حسین!! واقعن یه دونه ای!! بابتِ اون چیزی هم که گفتی نگران نباش، اگه شد تغییر رشته بدی خودم میسازمت!!
    سلام دوباره
    خدا نکنه آقا شما از دستمون شاکی باشید ایشا... با یه صحبت رفع میشه !! 
    پاسخ:
    سلام، منم بر همین نظرم!
    راستی آقا مرسی از جواب به اون پست طولانیه !!!  :)
    ایشالله این ماراتن امتحان فردا رو هم با موفقیت پشت سر بذاریم 
    برنامه ی هفته ی آینده هم خوبه مرسی که بالاخره کلاس الکترو برگذار میشه بسیار منتظرش بودیم که در محضر استاد امامی باشیم
    پاسخ:
    خاهش میکنم، خسته نباشید حسابی!
    سلام استاد
    میشه بگید ایرودوف از چه انتشاراتی بخریم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام، تا جایی که یادمه فقط دانش‌پژوهان هست + قلمجی!
  • آرمان میرمیران
  • چه شب ها که رفت و چه روز ها که در گذشت و جز به اشتغال این دنیای فانی بر نیامد. سعی نمایید تا این چند نفسی که باقی مانده باطل نشود عمر ها چون برق می گذزند و فرق ها بر بسدر تراب محل و  منزل گیرند دیگر چاره از دست رود و امور از شست.
    ***** ***** ***** * **** *** ** ** ****** *** *** *** *** ** ***** * *** * ** *** *******  ****** *** *** *** *** ** ** ****** * *** ** **  ****** ***** *** *** *** ** ** ****** ****** *** *** ******* ** ** * ****** *** ******* ** ** *
    از هدهدان سبای *** آگه شدم که احوالتون بر وفق مراد نبوده و نیست :::::::: البته اینو می شد از امتحان آخر هم فهمید من هم  مثل شما امروز ..... و امتحانو .....
    به هر حال 
    تو یه نظر خصوصی حرف هام رو می زنم.


    پاسخ:
    بسیار ممنون!!
    سلام آقا
    مرحله دوم چند ساعته؟؟؟ !!!
    پاسخ:
    حدود 3 ساعت تا 3 و نیم ساعت! گاها 4! شما 3 ساعته بگیرید!
    سلام دوباره
    آقا الان ( همین الان ) به نظر شما ما چند درصد مرحله 1و2 رو بزنیم خوبه 
    من میگم من مرحله 1 رو تا 40 درصد میتونم ببرم بالا ( شایدم بیشتر ) 
    مرحله 2 امسال هم نشستم دیدم 3 تا از سوالاشو نسبتا تونستم حل کنم !! 
    پاسخ:
    خیلی خوبه!!
    استاد میگه قرار نبود همون موضوعاتی که به حلی ها درس میدید فیلم های اموزشی اش را برای ما شهرستانی ها هم  بگذارید پس چرا اونا از اول مهر دو هفته است که سر کلاس میرن بعد  برای ما شهرستانی ها هنوز هیچی فیلم نگذاشتید اصلا هنوز ثبت نامش شروع نشده آقا ا خدا کیلی تبعیض قایل نشید ما به شما اعتماد کردیم )منظورم کلاس مکنیک اماری و نسبیته که با فتحی و محمدی برایشون گذاشتن( یه پیشنهاد هم اگدارن: اگه براتون سخته که کلاس ظبط کنید از کلاس های حلی با  کیفیت فیلم برداری کنید بد نیست اما هر چی خودتون میدونید 
    پاسخ:
    حلی مهرماه تا الان هیچ کلاسی با هیچ کسی نداشته و فقط آزمون دادند!! و برا اینکه خیالتون راحت شه به تمامِ مقدسات قسم هیچ تبعیضی قایل نمیشم و نمی‌دونم این فکرِ تبعیض رو کی در ذهن شما قرار میده !! + توی تابستون دقیقا برعکس شد، دوهفته کلاسای اینجا جلوتر از کلاسای حلی شروع شد !! + به هرحال توصیه شدید دارم بیکار نشینید! هزاران کتاب برای خوندن و میلیون ها سوال برای حل کردن هست! از دست ندید زمان رو و همواره با انرژی و با روحیه باشید!
  • حسین سامانی
  • ایشالله به کار بیاد طرحها ؛

    چنتا دیگه هم میرسونم. فردا هم میخوام برم دم دفتر تحصن کنم شاید فرجی بشه.

    پاسخ:
    ممنووون جانم!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام حضرت استاد !
    فردا انشاالله فاینال الکترو دارم . گفتم وصیت نامه ام رو با اقتباس از وصیت نامه ابوالقاسم حالت بنویسم
    ( 18+ دیگه شرمنده فازم الان داغونه )
     :

    بعد آزمونم نه به خود زحمت بسیار دهید

     نه به من بر سر گلد و برنز آزار دهید

     نه پی گورکن و قاری و غسال روید

    نه پی سنگ لحد پول به حجار دهید

    به که هر عضو مرا از پس مرگم به کسی

    که بدان عضو بود حاجت بسیار دهید

     این دو چشمان قوی را به فلان چشم‌چران

     که دگر خوب دو چشمش نکند کار دهید

    وین زبان را که خداوند زبان‌بازی بود

     به فلان هوچی رند از پی گفتار دهید

    کله‌ام را که همه عمر پر از گچ بوده‌است

     راست تحویل علی اصغر گچکار دهید

     وین دل سنگ مرا هم که بود سنگ سیاه

     به فلان سنگ‌تراش ته بازار دهید

     کلیه‌ام را به فلان رند عرق‌خوار که شد

     از عرق کلیه او پاک لت و پار دهید

    ریه‌ام را به جوانی که ز دود و دم بنز

    در جوانی ریه او شده بیمار دهید

    جگرم را به فلان بی‌جگر بی‌غیرت

    کمرم را به فلان مردک زن بار دهید

     چانه‌ام را به فلان زن که پی وراجیست

     معده‌ام را به فلان مرد شکم‌خوار دهید

     گر سر سفره خورَد فاطمه بی‌دندان غم

    به که، دندان مرا نیز به آن یار دهید

     تا مگر بند به چیزی شده باشد دستش

    لااقل * * * * * مرا هم به طلبکار دهید


    پاسخ:
    :))) ! 
    سلام آقا
    یه سوال به نظر شما ما منتظر باشیم تا با  کلاس ها بریم جلو یا خوذمون درسارو بخونیم
    مثلا الان ما کلی زور زدیم تا صفحه ی 110 هالیدی خوندیم ولی واقعا میشه همشو تو 2 جلسه گفت 
    و به نظر من اگه قراره درس بدن کار باطلیه اگه بشینیم قبلش اینا رو بخونیم و سر کلاس خواب های جدید رو تجربه کنیم :))) 
    حالا نظر شما چیه؟ چون من (طبق گفته ی آقای مقیمی ) دوستندارم بند برنامه ی بقیه باشم .!!
    در ضمن تا بهمن برای مرحله 1 همه ی مباحث رو کلاس میذارید؟؟؟
    لطفا مثل همیشه این ابهام رو رفع کنید

    پاسخ:
    سلام جانم، خودتون بخونید و سوال حل کنید حتما کنار کلاسا! آره تا قبل مرحله یک همه درسا برنامه میزاریم!
    سلام دوباره
    آقا راستی بچه های هنرمند لذت میبرید !!!
    اصن من شخصا با این که کلی در شعر ها شایعه به من نسبت داده شده (!!! :) !!!) این قوه ی پر ارزش رو تحسین میکنم ... .
    آقا میدونم دلتون واسه ی اون قوه ی خاص من تنگ شده :
    این تقدیم به شما !

    زندگی در تنگی و تنگنا خوش است
    کی بُود حالی اگر این رابطه خطی بُود

    من که میدانم همین یکدانه بیت
    گویند بِه بُود ز صد هزاران حرفِ زِیت (zeyt در عربی یعنی روغن !!! حرف زیت یعنی حرفی که همه رو تحت تاثیر قرار میده اصطلاحا بحث میگن : چرب زبانی :)) )

    حافظ و سعدی و فردوسی و عطار که بُود
    یا که اون مولوی عاشق شیدا که بُود

    که بگویند آمده شمس و دگرگون کرده است
    کل حال شرح احوال او را لٍه کرده است

    تا بود شاهبختی و عطر جهان افشان او
    این که سهله صد هزاران بیت آید وصف او

    این مبین حالی برای طمع دلجویی
    تو که میدانی که من طاقت اینها ندارم ( عذر خواهی برای استفاده از تو !!! )

    من بدانم که بود تابع دنیا سینوس
    یا که باشد ln مخلوطی با کسینوس

    ولی آخر چه شود گویند که :
    "لعنت به برادران این کسینوس"

    البته آقا من باید برم المپیاد ادبی هم همزمان بخونم :))))
    پاسخ:
    :))) بسیار ممنون! عالی بود!
    سلام میگم میشه برای ما که میخواهیم تازه عضو شیم کل مطالبی که تو تابستان تدریس شد را بگذارید ببینیم چی تدریس شده  تا بخونیم عقب نباشیم فقط لطفا سریع
    پاسخ:
    سلام، قطعی نیست ولی شاید یه همچین طرحی بگزاریم!
    سلام دکتر!
    چرا سکته؟!!
    نگران شدیم
    دلمون براتون تنگ شده

    پاسخ:
    سلام جانم، چمیدونم مث که فست‌فود یکم زیادی خوردم تری‌گلیسریدم 800 اینا بود!! من بیشتر!!
    سلام دکتر
    دلمون براتون تنگ شده
    یه کلاس بذارید برامون حرف بزنید
    از خودم اصلا راضی نیستم، خیلی وقتمو الکی از دست دادم ولی الان یه دوره مطالعاتی شدیدو دارم شروع می کنم تا طلا(شاید البته! و ایشالا طلا!)
    شما هم برامون صحبت کنید تا دیگه واقعا برنامه بریزیم تا طلا
    خدا کنه بتونیم زحماتتونو جبران کنیم
    پ.ن : احساس می کنم هیچی بلد نیستم و خیلی عقبم، حس بدیه واقعا
    کم نخوندم ولی نمیدونم چرا اصلا دلم از خودم راضی نیست و میدونم که می تونم خیلی بهتر و قویتر باشم
    پاسخ:
    سلام جانم، این هفته بیام حتما اینکارو می‌کنیم، کارت درسته!
  • حاج احسان اول
  • سلام بر حضرت استاد گل !!!
    آی لاو یو سالار !!!!
    الکترو همین الان تموم شد !!! ( ساعت 7:30 شروعیدم ) الان هم دوربین و ... ندارم
    آقا سوال هاتون خ ایهام داره من حداقل برای هر سوال 3 تا استنباط کردم

    فردا هم اپتیک  رو میدم به امید خدا و برای عصری 3 تا فاینال ها رو باهم میفرستم براتون

    با تشکر از خانواده محترم آقای رجبی

    پاسخ:
    :)) عالی!
    سلام آقا شما اینو تو جواب یه نظر نوشتین:هزاران کتاب برای خوندن و میلیون ها سوال برای حل کردن هست!
    آقا این جمله واقعا حقیقت داره؟؟؟؟ 
    پس چرا شما به ما معرفی نمی کنین؟؟؟؟ !!!! 
    پاسخ:
    اولین روزی که میام حلی میام سر کلاستون هر هزارتاشو میگم بهتون!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا این کامنت آرمان میرمیران را نادیده بگیرید!
    اون هدهدان سبای عشق هم من بودم >:(
    اون روز زده بود تو فاز عاشقی
    برای همین اون کامنت رو گذاشت!

    ****
    در ضمن آقا تو رو خدا بگذارین ما از زنگهای فیزیک معاف شویم! حالم دارد از دروس تکراری و ساده به هم می خورد :@
    پاسخ:
    :))) برادریتون ثابت شه معافی‌هاتون زیاد میشه!
    سلام دکتر.
    لطفا سوال ها و جواب های هالیدی رو که قبلا قرار داده بودید دوباره بزارید.بازش نمیکنه.خیلی بهش احتیاج پیدا کردم.
    پاسخ:
    فک کنم مشکلِ گوگلِ، باید باز کنه علی‌الاصول!
    سوال چهار امتحان چهار هم مال آقای مدیرشانه چی بود. آقای اختراچیان تصحیح کردنش.
    پاسخ:
    ممنووون!
    سلام و درود 
    آقا این کار درستیه که از الان بشینیم کلپنر یا گریفیتث یا کتابای سخت این چنینی بخونیم؟؟؟؟

    پاسخ:
    بد نیست! اما بنظرم ایرودوف و دوره درسی و اینا هم حل کنید!
    سلام، از علی آقا به خاطر پاسخ هایشان تشکر می کنم، برای من که خیلی مفید بود. ت٢ را که حل می کردم چند تا پیشنهاد به نظرم رسید:
    س١: جواب بخش ب من یک ضریب دو تفاوت دارد.
    من نیرو رفتم و بیشتر حال کردم!
    س٢: جواب آخر بخش د یک منفی در کل کم دارد.زمان را منفی میدهد. بگویم چرا!؟
    س٣: در بخش چ نیاز به محاسبه از اول نبود، کافی است جواب بخش ج را با کمی دقت بسط دهید. واسه ١ نمره این همه زحمت!
    البته شاید بالا سوتی های خودم باشد که به لطف شما به کرَات پیدایشان کردم! بازهم ممنون در بعضی بخش ها راه حل ها خیلی خوب بود. اگر ت های دیگری حل کردم حتما نظر میدهم!
    پاسخ:
    ممنوووون و تشکرات فراوان !! 
  • حسین سامانی
  • سلام همگی!!

    بازگشت پیروزمندانه خود را از مذاکرات تغییر رشته گرامی میدارم!!!

    خدایی باید به همه اعم از دکتر ، آقای خدادادیان ، م.ا.ش.پ ، آقای فتحی ، استاد یوسفی و خانواده رجبی(!!) یه شیرینی درست درمون بدم. دکتر طرح های جدید رو فرستادم براتون... منتظر ساخته شدن هم هستم!

    پاسخ:
    ممنووون!! :))
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    خسته نباشید...!
    کلاس‌ها از کی استارت میخورد؟!
    هفته دیگه که شروع میشه؟!
    پاسخ:
    از 1 آبان ماه با جدیتِ بیشتر!!
    استاد کجایید دلمون براتون تنگ شده نه پستی نه خبری اصلا نگران شدم
    سلام یه سوال
    سهم آزمایش تو مرحله 2 چند درصده؟ 
    اگه هر سوال 10نمره اس آزمایش چند نمره اس؟
    پاسخ:
    حدود 35 درصد، نمره‌ی آزمایش مهم نیست، درصد میشه تهش، مث آزمونا که درصدا مهمه! نمره آزمایشا هم با هم فرق داره مثلا از 700 یا 470 یا هرچی، ولی به هرحال درصدش مهمه!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا این یارو سبیل قشنگه رو دیدین تو برنامه کنکور آسان است؟؟؟
    حالم از تدریس فیزیکش به هم خورد  >:|

    تازه شم میگفت در دی وی دی هام بسیار پرانرژی و با صدای آگاه کننده!!(احتمالاً منظورش اون صدای رو اعصابش بود!!!) می تونین منو ببینین!!!!!!!

    آقا به نظر من هر کی درس نمی خونه رو بفرستین این کلاسا توبه کنه!!!!!
    اون قدیم مدرسه تراژدی بود، الان درامائه، این دوستان کمدی ئن :-|
    پاسخ:
    تکنیکِ "گاو مودب نمی‌باشد" مسیرِ زندگی منو تغییر داد!
  • محمد حسین علیزاده
  • سلام استاد
    عیدتون مبارک
    من کارم بصورت معجره آسایی درست شد.(من به شما اطلاع می دم کارم درست نشده یهو خودش درست می شه, سر اون ورق انتقالیه هم همین اتفاق افتاد! من هنوز تو بهتم! سرّ شما با خدایان چیست!)
    دیروز حلی 1 بودم اتفاقا با آقای محمدی کلاس داشتیم! بچه ها هم بچه های جالبی بودند, یکیشون خیلی رک بهم گفت با پارتی اومدی یا رشوه(بسیار از این سوال جا خوردم!) بعد هم کلی سوال پیچم کردند ولی در کل بچه ها خوبی بودند! فقط یه سوال بنظورتون می تونم بعضی از کلاسای سوما رو هم بیام و تو آزموناشون شرکت کنم یا اینکه فقط با همون سیر دوما بیام؟(آخه مباحثش رو اکثرا کارکرده ام! می ترسم نسبت به اون چیزی که می خوام بهش برسم عقب بیفتم!من یه شخصیت بدی که دارم اینه که تا رقابت نباشه خوب درس نمی خونم, می ترسم عین اون خرگوشه بشم که آقای خدادادیان نوشته! در کل هرچی خودتون صلاح می دونید. راستی منم خیلی بنز دوست دارم! نمی خوام از دستش بدم!)
    چشم انتظارتان هستم!

    پ.ن: دیروز کشف کردم تو مدرسه دوتای آقای مقیمی وجود داره!
    پاسخ:
    :) بسیــــــــار خوش آمدی! انشاءالله بی ام و!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">