وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

مرحله اول المپیاد فیزیک دوره 28

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

عزیزان دلم خسته نباشید!

کلیدِ کدِ دفترچه‌ی 1 و 2، و دفترچه‌ی سوالاتم این پایین گذاشته شده است

با تشکر ویژه از استادان دارستانی(نایب رییس دانشگاه مرکزی سنپطرزبورگ) ، مصطفی(استاد دانشگاه مرکزی لیختنشتاین واحد پردیس کرج)، محمدی، فتحی و پژوهشگر

دانلودِ دفترچه‌ی سوالات المپیاد فیزیک دوره 28
COD1 ،  COD2

پ.ن : در مورد کف قبولی و اینکه چه درصدی خوب بوده برا این آزمونو...نهایتا تا فردا شب بعد از تشکیل شورا و اومدن درصداتون میشه نظر داد، ولی علی الحساب بنظر میاد کف حدود 10% معقوله! از پارسال سخت تر بوده سوالا و درصد چندتا از طلاهای شاخِ پارسال که امسال آزمون رو دادند تو رنج 90% بوده!!(...)

نظرات  (۸۲)

!! درود بر شما !!
آقا چرا cod2 
call of 2 ه ؟؟؟ :)))
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • ۱۳.۴ درصد زدم. نظر شما چیه دکتر؟
    پاسخ:
    عالی! :|
    سلام سوال اول کد 2 چطوری حل میشه؟
    پاسخ:
    با مشتق میشه حل کرد البته راه حل های ساده تر هم داره
    سلام
    میگم بنظرتون با 9 تا درست و 5 تا غلط قبول میشم؟
    پاسخ:
    آره احتمالا
    سوال دو پاسخ کوتاه جواب رو برحسب میلیمتر خواسته، 80 نمیشه؟
    پاسخ:
    نه 8 درسته!
    سلام با 8 درصد ممکنه رتبه اورد؟
    پاسخ:
    رو مرزِ شاید، معلوم نیست
    ببخشد پاسخ کوتاها سوال 3 من زدم 29 نمره میگیرم آیا؟
    پاسخ:
    اعداد و ثابت هارو خیلی دقیق داده بودند و گفته بودند که الفا عددی بین 1 و 10 هستش که دقیق به 28 برسید
    سلام ببخشید راه حل سوالات 5 و 16 کد دو رو اگه ممکن باشه بگید
    یکی هم سوال 5 پاسخ کوتاه اگه 9 بیاریم قبول میکنن؟
    پاسخ:
    توی فروم مطرح کنید جواب میدن 
    نه بعیده
    از سوال 5 کد 2 مطمئن هستید 
    پاسخ:
    به احتمال 99.4352 درصد 
    سلام استاد خداوکیلی دوباره وبلاگ را راه بندازین ما شهر ستانیها هر روز دویست بار به وبلاگ سر میزنم اگه میشه دوباره دوره های مجازیتون را ادامه بدین جدا خیلی ها منتظرن و به شما اعتماد دارن اگه هم وقت نمیکنید برنامه بدین که چه شکلی پیش بریم 
    پاسخ:
    سلام یه مدت یه مشکلاتی پیش اومد وقفه افتاد، انشاءالله شروع میکنیم دوباره، خیلی بهتر
    کف چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    حدود 10 اینا، مگه اینکه اتفاق عجیبی بیوفته توی تصمیم گیری ها
    سلام دکتر :)
    "نهایتا فرداشب" رسید! نظرتون راجب کف قبولی قطعی نشد؟!
    پاسخ:
    حدود 10 اینا، مگه اینکه اتفاق عجیبی بیوفته توی تصمیم گیری ها
    من اون مقدار اب سالانه برای حمام کردنو در اوردم:
    سره امتحان به اب معدنیم نگا کردم دیدم ،اب معدنی 296 میلی لیتره که تقریبا 3 تاش میشه یه لیتر حداقل هم 100 تا از یه لیتر لازمه * 2 روز در هفته * 5 هفته در ماه * 12 ماه *70000000 جمعیت کشور
    که فک کنم با این حساب ده به توان 6 میشه

    سوال 6 کد 2 هم شکل کشیدم از 2h بیشتر در میاد اینم گزینه 4 زدم


    میدونم محاسباتم دقیق نیست اما اون دوتا گزینه هم خیلی پرته :|
    میشه لطفا راه حل سوال 4 کد دو رو هم بزارید 
    پاسخ:
    هر استحمام 100 لیتر در هر سال 100 بار استحمام 100 میلیون جمعیت 

    سلام


    اگه این کلید کامل درست باشه (!) ، من به معنای واقعی خراب کردم !!

    40 درصد احتمال داره قبول شم !!

    من فیلترم  :(((((((((((((

    پاسخ:
    زیر 98 درصد فیلتری :|
    سلام ! نتیجه قطعی تصمیماتنون نسبت به کف قبولی گرفته نشد؟ آخه نوشته بودین امشب اعلام میکنید... بعد ی چیز دیگه ! سوال ۲۵ کد ۱ ... چرا الف میشه؟ 
    اون لحظه اول ی ضربه ای وارد میکنه و بعد از گذشت  زمان چون آب بالا میاد و سرعت آب کمتر میشه و دلیل بعدی این که آب صلب نیست اون ضربه ای ک به کف وارد میشه کمتر میشه... ب همین خاطر من میگم گزینه ۳ میشه! حالا کاش دلیل شما رو هم میدیدم ... یا میشنیدم! 
    پاسخ:
    حدود 10 اینا، مگه اینکه اتفاق عجیبی بیوفته توی تصمیم گیری ها
    نیروی ناشی از برخورد آب با ظرف رو بنویسی میشه یه ضریبی از جرمِ آب توی ضرف و کلا خطی میشه
    سلام
    منظ.رتون ازین تصمیم عجیب تو تصمیم گیری ها چیه ؟
    الان احتمال این کفی که شما گفتید چقده و احتمال این تصمیمات عجیبی که میگید چقده ؟

    پاسخ:
    سلام
    میتونم اینطور بهتون بگم که اگر بالای 15 درصد زدید به احتمال زیاد قبولید و اگر زیر 7 درصد زدید به احتمال زیاد قبول نمیشید
    ۱۲ درصد زدم! وسطو نگفتین که! ۱۸ نمره ... بنظرتون چکار کنم؟ بخونم برا مرحله ۲؟
    پاسخ:
    واقعا نمیشه نظر قطعی داد ولی به نظر من احتمال قبول شدنتون بیشتر از نشدنتونه
    سلام من10زدم به نظرتون قبول میشم
    پاسخ:
    رو مرزه  نمیشه نظر قطعی داد
    بزارید از مدارس مختلف و بچه های دیگه بازخورد بگیریم ببینیم اوضاع چطور بوده بهتون اعلام میکنیم
    چرا جواب های شما با سایت ایرانفو فرق میکنه
    پاسخ:
    دقیقا کدوم سوال ها فرق داره؟
    چرا باشگاه جواب های قطعی رو اعلام نمیکنه
    پاسخ:
    معمولا یک هفته بعد اعلام میکنن
    سوال  قطره ی آب نموداره ( لطفا رو این سوال نظر قطعی بدین)
    سوال شدت نور زمین F برحسب تتا 2
    سوال آونگه 
    سوال الکترو که تانژانت تتا 1.38 بود. 

    پاسخ:
    بله همه این هارو با احتمال زیاد مطمئنیم
    سوال شیر اب و ظرف حتی اگر کاهش سرعت اب رو به دلیل بالا اومدن سطح اب هم در نظر بگیریم باز هم خطی میشه یعنی گزینه الف
    حدود 11.5 درصد زدم . به احتمال زیاد قبولم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    در نظرات قبلی جواب این جور سوال هارو دادم
    سلام،ب نظر شما نمیشه سوال 5 پاسخ کوتاه ک مقاوت بود و جواب بین 9 و 8 بود رو هر دورو قبول کنن؟اخه من گفتم 8ک 0.5 ولت کمه و 9 0.5 ولت زیاد،حالا گردش میشه 9!
    همینطور گفتم تو عمل معمولا باتری شارژ بیشتر از ولتاژ میده تا اسمیش!!!
    ب نظرتون فکس بزنم باشگاه؟
    پاسخ:
    با فکس و ... این چیز ها نظر کمیته فیزیک عوض نمیشه ولی در مواردی که جواب دقیق به وسط دو عدد نزدیک باشه معمولا هر دو عدد رو قبول میکنن
    اقا بچه های تهرون چند درصد زدن؟ طلا ها تون چطور؟
    من حدود 70 زذم.. خوبه؟

    ساعت 8:10 صبح
    من 99.8% زدم تو رو خدا بگین قبول میشم یا نه....
    تو رو خدا بگین....
    پاسخ:
    :)) :|
  • محمد امین زنج
  • سلام استاد جون.بنا به فرمایشات شما منیکه 25% زدم هم باید نگران باشم؟؟
    پاسخ:
    سلام جونم، قبولی، برا مرحله 2 بخون
    سلام خسته نباشید کی ازبچه های دیگه از خورد میگیرین خبرمون میدین؟
    پاسخ:
    ما نمیگیریم!خودشون باید بیان بگن
    سلام.پاسخ کوتاه شماره 5 کد 1من با تقریب زدن بیش از حد به 7 به دست اوردم.احتمال قبول کردن چهقدره؟
    پاسخ:
    احتمالش کمه قبول کنن
    سلام چرا سؤال قطره آب خطی می شه؟آخه نیرو ها یه mgکه خطی زیاد مى شه و d(MV)/dtکه mداتv تقریبا ثابت ونمو دار رو بالا مى بره ولی اوایل باز شدن شیر یهvداتmهم أضافه مى شه چون به طور ناگهانی باز شده چرا اینطور نیست؟
    پاسخ:
    گفته بعد از رسیدن اب به کف ظرف نمودار چیه
    ببخشید دوباره سوال میکنم،یعنی سال های گذشته باشگاه خودش میگفت این بازه مورد قبوله؟(پاسخ کوتاه)چقد احتمال میدید سوال 5 9و8 رو قبول کنن؟ممنونم ازتون
    پاسخ:
    صفر درصد!
    سوال یک دفترچه کد یک میشه هفتاددقیقه بیشتر یا کمتر؟!
    پاسخ:
    70 دقیقه کمتر
  • محمد امین زنج
  • سلام استاد.ببخشید من از آقای م.ب.آ پرسیدم ایشون بهم گفتن ممکنه کف امسال بالا باشه.بابا قربونت برم استاد چرا امسال اینجوری شده؟؟
    پاسخ:
    کی هست این اقاعه؟!
    با8% میشه قبول شد؟
    پاسخ:
    احتمالش کمه
    چه قدر احتمال داره 14 درصد قبول بشه؟ برای یکی از دوستام می خوام.... 
    پاسخ:
    70 درصد فکر میکنم
    تو ایرانفو زده بیشتر...
    پاسخ:
    احتمالا اشتباه زده
    من اولی ام، 99.4319% زدم 
    می دونم خراب کردم 
    فقط می خوام ازتون بپرسم آیا امید داشته باشم به ادامه راه؟ بازم المپیاد بخونم؟ خواهشا خیلی صادقانه جواب بدین :'((
    پاسخ:
    :) الان دارم فکر میکنم به این که اگر همه حالت امتحان دادن رو با انواع جواب ها در نظر بگیریم ایا میشه اصلا این درصد ای که شما گفتی بوجود بیاد؟!نه نمیتونه!
    مگه نباید کف کمتر از پارسال که 10 درصد بوده باشه؟ 
    به خاطر کف عجیب غریب مرحله دو پارساله که میگین معلوم نیست؟ 
    پاسخ:
    نباید؟ باید و نبایدی وجود نداره!
    نه به خاطر اینکه امسال مرحله 1 تو مرحله 2 تاثیر نداره و افراد ممکنه زیاد اهمیت ندن به مرحله اول
    استاد این که میگین یه سوال یه سری پارسال با کف مرحله اول، توی مرحله دو قبول شدن واقعا حقیقت داره؟ اونم با کف بالای پارسال؟ 
    پاسخ:
    بله همینطوره
    سلام دکتر  ، میخواستم برم ٣ تا تستی ٢ تا پاسخ کوتاه بدم ، برگرو بزنم تو صورت مراقب بیام بیرونااا :)
    حیف شد این کارو نکردم نه؟=)
    پاسخ:
    قبول داری حیف شد؟! : ))))
    :))))
    بدیهیه و مسلمه که نمی تونه! فک کردن نمی خواس که :-"
    پاسخ:
    منظورم رو نفهمیدی!درصد ها کوانتیدس و مضربی از 1/157 هستش و به همین خاطر اون درصد غلطه!
  • محمد امین زنج
  • سلام دکتر.پس چرا نظر قبلیم تایید نشد؟؟نکنه چیز بدی گفتم.
    پاسخ:
    دکتر نیستم!
  • محمد امین زنج
  • پس کی هستید؟؟
    پاسخ:
    پژوهشگر
    قطعا کف کمتر از پارساله.پارسال10%بوده....یعنی امسال کمترازدهه! وبا 8% هم میشه قبول شد
    به نظرم 8 قبوله چون سخت تر از پارسال بود! با تشکر از سایت خوب تون.
    پاسخ:
    مرسی!
    توروخدا یکی بگه با 8%میشه قبول شد؟گرییییییه
    پاسخ:
    باور کنید راجع به این درصد نمیشه نظر قطعی داد
    ولی حدس خودم اینه که کف 7و8 درصده
    فرم اخر پاسخنامه رو پر نکردم.چه اتفاقی میوفته؟
    پاسخ:
    چی هست فرم اخر پاسخنامه؟
    از روز المپیاد تا امروز هیچی نخوندم.قبول میشم ، ولی واسه مرحله دو باید از کجا شروع کنم؟ یه برنامه میدین ؟
    پاسخ:
    مرحله 2 های قبلی رو بده کتاب های اپتیتیود ایرودوف و دوره درسی رو حل کن
  • محمد امین زنج
  • سلام.آقا یه سوال.تو برگه ی پاسخ نامه نوشته بود فقط با مداد مشکی نرم.حالا یه نفر با مداد اتوود(همون فشاری ها)پاسخ داده باشه چی میشه؟؟
    پاسخ:
    اتفاقی فک نمیکنم بیفته!
    میشه از دکتر بپرسین دوره های جدید را  کی شروع میکنن برای شهرستانی ها؟
    پاسخ:
    قراره به زودی شروع بشه با این تفاوت که بچه های دوره طلا هم به جمع ما اضافه میشن و برنامه ی اموزشی و ... خیلی بهتر خواهد شد
    سلام.دکتر.به نظرتون اونایی که20 درصدبه بالا زدن خودشونو برامرحله2 آماده بکنن؟
    پاسخ:
    دکتر نیستم
    بالای 20 درصد به احتمال خیلی خیلی بالا قبوله
    برای مرحله 2 حاضر بشید
    اسم و اسم پدر و امضا خاسته بودن

    پاسخ:
    فکر نکنم اتفاقی بیفته اگرم مشکلی پیش بیاد میری باشگاه و حل میشه
    من 8 % زدم برا مرحله دو ادامه بدم؟ توروخدا بگید مردم!!
    پاسخ:
    نظر قطعی نمیشه داد 
    این سوال رو هی تکرار نکنید لطفا
    شما این 20-25 روز رو که تا اعلام نتایج مرحله 2 مونده میتونید بخونید برای مرحله 2 نتیجه هرچی که باشه چیزی از دست نمیدید
    آقای شاهبختی سلام! چرا باشگاه اون سوال نیرو بر حسب زمان رو گزینه ی دال زده است.
    شما که گفتید رابطه اش خطی می شود.
    اگه این سوال جوابش گزینه ی دال بشه درصدم میاد زیر ده درصد و قبول شدنم....
    لطفا رسیدگی کنید و به باشگاه بگید که رسیدگی کنند.
    در ضمن به خاطر سایت خوبتون ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    پژوهشگر هستم
    فردا توی باشگاه دانش پژوهان این هارو به مسئولین کمیته میگم

    سلام آقای پژوهشگر 
    سوال ۸ کوتاه پاسخ رو هم من زدم ۶۶ و الان ک نگاه کردم شما هم همین نظر رو داشتین ...
    من عدد ۶۵.۲ رو آوردم و نظرم رو این بود که اون فشار توی تلمه ۶۶ اوم اتفاق میوفته و ۶۶ رو زدم ... چجوری میشه به این قضیه اعتراز کرد ؟ میشه شما هم پیگیری کنید؟ قبول شدن و نشدن من ب همین بنده... آقد احتمال داره اعمال کنند اعتراز رو ؟
    پاسخ:
    بله ما هم به همین خاطر 66 زدیم
    پیگیری میکنم بهتون خبر میدم
    آقای شاه بختی  در مورد سوال 1 کد 1 .یک سوال دارم مگه طول شبانه روز با هر آونگی هم که اندازه گیری شده باشه یکسان نیست؟ منظور سوال دقیقا مدت زمان اندازه گیری شده چی هستش؟؟؟؟
    پاسخ:
    پژوهشگر هستم
    بله سوال یکم نامفهوم بود.ولی متظورش این بود که بر اثر خطا طول اونگ اونقد زیاد شده ولی ما فکر میکنیم همون طول قبلی رو داره و دوره تناوبش 1 ثانیه هست
    نخیر، خیلی هم درسته  اون سوال نیرو گزینه دال میشه.... 
    لطفاً شما از جانب کسی نگین این سوال دال نمیشه 
    پاسخ:
    دال درسته
    اقای پژوهشگر 
    به نظر ما اون سوال نیرو گزینه دال درسته، خواهشا شما اقدامی نکنین! اگه دال نشه ما بدبخت خواهیم شد 
    و درصدمون افتضاح میشه، همینه که هست!!!!!!! 
    پاسخ:
    بله گزینه دال درسته خودم هم قانع شدم
    اگر دلیل میخواید سوال رو در فروم مطرح کنید تا جواب بدیم
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقای پژوهشگر بعد از مرحله اول چی شروع کنیم خوندن؟
    من الان دارم جنکینز، آزمایش و آدامز رو حل میکنم.
    پاسخ:
    !!من حتی اسم این کتاب هارو هم نشنیدم!
    شما تکالیف اقای محمدی رو انجام بدید خیلی مفید وافع میشه
    پس شما هم با 66 (سوال 8 کوته پاسخ) موافقید؟ من اعتراز نوشتم برای باشگاه فکس کردم .
    بازم میگم قبول شدن یا نشدن من خیلی به این سوال بنده خواهشا نتیجه بحث هاتون رو بگید من پیگیر این وبلاگ هستم
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    نمی شد سوال پنج پاسخ کوتاه که نمودار داشت و محاسباتش سخت بود رو دو تا عدد قبول بکنن .
    زمین که به آسمان نمیومد .
    یه بنده خدا هم قبول میشد 
    پاسخ:
    اخه عدد خیلی به 8 نزدیک تر بود تا 9
  • پاسخ تشریحی
  • لطفا پاسخ تشریحی هم بزارید 
    منم میام کمک :)
    پاسخ:
    سوالاتی که مشکل دارید رو در فروم مطرح کنید جوابشو میزاریم
    سلام اقای پژوهشگر 
    لطفا اگه میشه یه سری سوال که برای مرحله دو مناسبه رو بزارین بعد راه حل ش رو هم بزارین 
    سوال هایی که مثلن نکته خاصی داره و جالبه و حاوی خر کاری.... 
    فقط خواهشا سریع بزارین 
    بسیار ممنون 
    پاسخ:
    قراره ازمون های شبیه مرحله 2 برگزار کنیم بزودی
    باشگاه پاسخ سوال 25 کد یکو دال زده کدوم درسته الف یا دال؟
    پاسخ:
    دال درسته!
    سلام
    میگم میشه این ازمونی که میخواید برگزار کنید رو اینجا هم بذارید؟
    پاسخ:
    از طریق همینجا برگزار میشه!
  • پارسال دوست
  • سلام آقای پژوهشگر !
    دکتر که نیستن شما بگید سیگما چیشد؟؟ دوباره شروع به کار میکنه عایا؟
    ثانیا با توجه به احوالاتی که از بچه ها گرفتید به نظرتون کف چنده؟
    پاسخ:
    سلام
    دکتر هستن
    بله دوباره شروع میکنه تعدادی از بچه های دوره طلا هم اضافه میشن
    احوالاتی نگرفتم!
    کف مشخص نشد؟
    پاسخ:
    حدس بر 10 درصده!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقای پژوهشگر واقعاً اسم کتابهای
    "جنکینز"
    "آزمایش"
    و "آدامز"
    رو نشنیدین؟؟؟؟ :|||
    من که خودم دارم میخونمشون
    خیلی هم راضیم.
    جنکینز یه کتاب اپتیک پیشرفته است
    آزمایش یه کتاب کلیه
    آدامز هم یه کتاب حساب دیفرانسیل و انتگراله که من بیشتر از توماس ازش راضیم!!!
    پاسخ:
    ادامز رو شنیدم فقط!
    سلام !
    از کجا میشه فهمید باشگاه اعترازی رو قبول کرده یا نه ؟
    من منظورم سوال کوتاه پاسخ آخر هست میخواوم ببینم جواب 66 رو قبول کردن یا نه ؟
    من فکس هم زدم برای اعتراز
    پاسخ:
    اگر کلید تغییر کنه یک بیانیه در سایت باشکاه میدن
    سلام 
    ببخشید اقای پژوهشگر، می خواستم ببینم به طور نرمال حالا که به مرحله 2 نزدیک میشم، یه نفر باید روزی چند تا سوال حل کنه؟ یا بهتر بگم بهتره روزی چند تا حل کنه؟ و شما خودتون این موقع ها روزی چند تا مسئله حل میکردین؟ 
    خیلی ممنون 
    پاسخ:
    در حد توان!سعی کنید همه مرحله 2 هارو حل کرده باشید و کتابای ایرودوف اپتیتود 100 مسئله
    سلام
    من برای باشگاه اعتراض فرستادم.
    اما اسم و مشخصات رو برگه ننوشتم آیا نیاز بوده ؟
    تا کی وقت هست که اعتراض بفرستیم ؟

    سلام !
    برای مرحله 2 آزمون نمی گیرید ؟
    مسه همین آزمونایی که قبلنا گذاشتید رو وبلاگ !
    بگیرید که ما  شهرستانی ها هم شرکت کنیم  !
    پاسخ:
    چرا ، بزودی برنامش رو میزاریم
    با8% نمیشه؟:(
    سلام !
    میشه برنامه آزمون هاتون رو هر وقت آماده کردید برای من ایمیل کنید ؟
    یا تاریخ بگید که کی برنامه میذارید ..
    بعد چه جوری باید تو آزمونتون شرکت (ثبت نامو اینا منظورمه ) کنیم ؟
    پاسخ:
    ثبت نام هر ازمون جدا هستش 
    برنامه ازمون هارو میزاریم
    سلام وقت بخیر
    پس چرا اعلام نمیکنن نتایجو؟
    سلام 
    یکی بگه چرا نتایجو نمیذارن ؟ عید شد.یعنی امکان داره بیفته برا بعد تعطیلات؟
    وای نه!!!

    دکتر حسابی درگیریا.....اومدم اینجا دوباره دلتنگتون شدم

    سرتون شلوغه و جواب ما رو هم که نمیدی!!!

    عیدتون مبارک و ایشالا که همیشه سالم و خوش و موفق باشید

    ما و کنکورمون رو هم دعا کن.یا علی

    سلام ! 
    پس چرا تاریخ آزمون هاتون رو معلوم نمی کنید ؟ 
    میشه یکم زود تر حداقل تاریخش رو معلوم کنید؟
    پاسخ:
    بزودی!
    سلام آقای پژوهشگر !
    سال دومی ام . میخواستم بپرسم کلاس های مدرسه رو چیکار کنم ؟ کلاً نرم یا فقط قید عمومی ها رو بزنم ؟ شما خودت این موقع سال چی کار می کردی ؟ 
    تاالان الفبا های نور، الکترو ، سیالات +هالیدی 1 + تمرین های دوره درسی و دو فصل اول کلپنر رو خوندم.وضعیتم چطوره ؟ بعد از این چیا رو بخونم ؟
    و توصیه می کنید روزی چند ساعت مطالعه داشته باشیم ؟ باتشکر فراوان . . . 
    پاسخ:
    من که سال دوم کل کلاس های مدرسه رو میرفتم!
    وضعت خوبه.کلپنر رو ادامه بده + اپتیتیود و ایرودوف
    هرچقدر که میتونی و حال میکنی درس بخون!ساعات درسی که زوری باشه و خودت ناخواسته و مجبورا مطالعه کنی به درد کسی نمیخوره :‌) !
    سلام
    میگم شما اقای تورج منتظری رو که کتاب سوالات بوستون رو ترجمه کرده میشناسید؟
    توی علامه حلی درس میدن؟
    پاسخ:
    بله..
    سلام خوب هستید مدیر وبلاگ
    ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
    مرسی
    نام : نقشه کلش آف کلنز
    ادرس : http://www.mapclashofclans.ir
    پاسخ:
    باش!

    سلام استاد

    ثبت نام کلاس ها از کی شروع میشه ؟

    پاسخ:
    تا قبل از تابستون که کلاسی برگزار نمیشه!
    برنامه ای هم اگر برای تابستون باشه همینجا اعلام میکنیم
  • مرد روز های سخت....
  • سلام
    میگم به نظرتون مرحله 2 اعدادمون رو انگلیسی بنویسیم قبول میکنن؟
    عادت بدیه که سر خوشگلیه نوشته پیدا کردم!
    خیلی بده شما تو خونه انجام ندید.

    پاسخ:
    اتفاقا عادت خیلی خوبیه!برای جهانی باید عادت کنید
    بله قبول میکنن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">