وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نتایج آزمون(6) المپیاد فیزیک تابستانه!

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ

خبرِهای مهم :

1- بعلتِ درخواست‌های مکررِ دوستان و سفرهاشون این هفته آزمون ندارید بجاش هفته‌ی بعد دوتا آزمون میدید{احتمالا جمعه و شنبه}

2- با توجه به اینکه هفته‌ی بعد هفته‌ی آخر دوره‌ی تابستانه است یه کلاسِ ویژه‌ی جمع بندی مطالب میخام براتون بزارم، که برای سوم‌ها "همه"ی آزمون هاشون و تمرین‌های سختشون توی اون کلاس حل و بررسی میشه تا برای آزمون‌های فاینال آمادگی لازم رو داشته باشن. برای دوم‌ها هم یه جمع بندی از الکترو و سیالات و مکانیک خواهد بود!

3- بینِ 3 تا 5 فاینال دارید که بزودی تواریخش اعلام می‌گردد. نکته‌ی مهم و قابل توجه اینکه ازونجایی که اواخر تابستون چگالی مسافرت‌ها زیاده هرکسی روزهایی رو که با آزمون دادن مشکل داره از حالا توی نظرات بفرسته تا تدابیر لازم صورت گیرد. بدیهی‌است در صورتِ عدمِ ارسالِ مورد ذکر شده آزمون رو از دست میده و واقعا حیفه!

4- بعد از برگزاری فاینال‌ها یک نتایج کلی از همه‌ی 13تا آزمونی که درتابستون گرفته شد گذاشته میشه و ضرایبِ اهمیتِ آزمون‌ها به این ترتیب است:

ضریبِ آزمونِ اول : 1.1

ضریبِ آزمونِ دوم : 1.2

ضریبِ آزمونِ سوم : 1.3

.

.

.

ضریبِ آزمونِ هشتم : 1.8

ضریبِ هرکدام از فاینال‌ها : 3.5

5- به نفرِ اولِ هر پایه به ارزشِ 100هزار تومان جایزه‌ی نقدی(ویا غیر نقدی) اهدا می‌گردد و تقدیراتِ فاخری از ایشان صورت می‌گیرد!


کلاسِ این هفته‌ی دوم‌ها : ایـــنجا

پ.ن: این هفته فاینالای آزمایشگاهِ بچه‌های دوره 40 عه و آقای یوسفی و آقای خدادادیان برای طرحِ آزمایش فاینالِ دوره 40ای‌ها بسیار سرشون شلوغه و بچه‌های سومی این هفته کلا دیرتر کلاسشون گذاشته میشه


نتایج دوم‌ها ----> اینجا

نتایج سوم‌ها ---> اینجا

  • ۹۳/۰۶/۱۰
  • عباس شاه بختی

نظرات  (۵۳)

سلام ببخشید لینک نتایج دوم ها کار ننیکنه!؟ یا واسه من خرابه!!
نتایج آزمون پنج چى؟
پاسخ:
اونو با نتایج کلی می‌گذارم
ببخشید متن پایینو نخوندم:دی
دکتر خسته نباشید!!!
دلیل این که برگه ها این قدر دیر صحیح میشه چیه؟؟؟
پاسخ:
دسترسی به برگه‌ها دلیل اصلیشه! البته 2،3 روز فک نکنم خیلی دیر باشه! ولی برا مهر به 24 ساعت میرسونمش هرجوری شده{اگه شد}!
سلام دکتر !
آزمون 5 ام نتایجشو میذارید ؟
پاسخ:
سلام جانم، بلی ولی با نتایج کلی که آخرِ دوره‌تون میگزارم احتمالا
  • سید علیرضا طباطبایی
  • ای دکترِ شاه بختی تصحیح‌وعده یه روز بود!
    در این 36 ساعت دلم به ساز و سوز بود!
    *****
    36ـتان شد 60، قلبم از درد شکست!
    *****
    امتحانت سخت بود چون پخته‌گِل
    شایدم برکَنَم از مشتق، دل

    گو از انتگرال و پرتابه چه سود؟؟
    درس واقعی پند پیران بود!!!

    البته اینجا پیر گفتم کهنسال نیست
    منظور از پیر دانش و تواناییست!
    ******
    پس چه کس از دکتر شاه بختی پیرتر؟
    دکتری که درس محبت آموخت!
    نه چون آن دکتر های زیبایی
    که پولمان بخاطر ویزیت سوخت!
    *****

    ای دکتر شاه بختی، نتایجت نیامد
    زمانتان دراز شد تا گل نی برآید!
    پاسخ:
    :)))
  • سید علیرضا طباطبایی
  • آقا یه تعداد دوبیتی و مثنوی و تک بیتی گفتم نظر قبلی. شما نظرتون چیه راجع به اشعارم؟؟؟؟ :دی
    پاسخ:
    شعر و شاعری رو بستی! اگه قرنِ 6، 7 بودی قطعا مولوی و حافظ و .. انقدر معروف نبودن.
  • امید میرزایی
  • سلام آقای شاه بختی 
    من چندین بار نظر گذاشته ام اما جواب ندادید 
    می خواستم سوال ۲،۳،۴ آزمون۶ من رو دوباره بررسی کنید و ببینید چرا غلطه
    جواب اخرا رو مطمئن هستم که درسته 
    خواهش می کنم بررسی کنید

    پاسخ:
    روی چشم!
  • سید علیرضا طباطبایی
  • یا خدا.......... 
    این نتایج فوق مفتضحه :o
    در ضمن آقا سؤال یک من چرا کم شده؟؟؟ سؤال یک که خیلی راحت بوده! من هم مطمئنم که درست حلش کرده ام!!!!!
    پاسخ:
    قلت نوشتی!
    سلام آقا ...
    گفتم یک  نظر داده باشم زیاد آمارم خراب نشه  !! !!!!!!!
    آقا ما احتمالات هم یاد می گیریم؟؟
    (راستی دیدید این امتحانه نتایج چه با حال بود همیشه همین شکلی امتحان بگیرید !!! )

    پاسخ:
    نگرانت شده بودم!
    آحتمالات رو توی مکانیک آماری و ترمو یاد می‌گیرید!

  • سپهر جلالیان
  • سلام و خسته نباشید
    من که 3،4 رو حل کرده بودم،همشم منطقی بود،چرا 3/10 گرفتن؟!
    چرا اینجوری میشه؟
    پاسخ:
    اشتبا حل شده بوده!
  • سپهر جلالیان
  • ولی واقعا 3و4 نباید انقد میگرفتا
    پاسخ:
    دوباره بررسی میشه!
    سلام دکتر.
    من که الان مسافرتم فیلما رو چکار کنم؟میشه هفته بعد ببینم؟
    پاسخ:
    آره جانم میشه، موشکول نداره!
    سلام
    ببخشید می شه سوال اخر رو دوباره صحیح کنید چون جوابم با بقیه یکسان بود !!! و فقط (tan -1) کم داشت
    پاسخ:
    سلام حتما!
    سلام
    دکتر شاهبختی نمی دونم چرا من سوالات آسون رو نمی تونم حل کنم سوالرو صفر گرفتم اما راحت بود می شه یه نگاه کوچولو بهش بکنید راستی سوال 2 هم به نظر خودم تا حدی درست بود اما... 
    ضمنا پاسخ نامه ی آزمون رو گذاشتین یا من پیدا نمیکنم؟
    و اینکه کلاس آقای امامی و حل امتحان چی شد در طول سال تحصیلی شروع می شه؟
    یه پیشنهاد:
    به جای کلاس حل امتحان پاسخ نامه ی با راه حل رو بگذارین
    یه درخواست 
    راه حل سوال2و4 این آزمون به همراه 4 آزمون چهار رو می شه بگذارید
    با تشکر از زحمات شما 
    ای دوست در روضه ی قلب جز گل عشق مکار   و از دادن امتحانات سخت دست مدار 
              مصاحبت اغرار را غنیمت دان                     و از مرافقت اشرار دست و دل بردار
    پاسخ:
    سلام جانم، بسیار زیبا سخن گفتی! چشم حتما! یکم رسمی ترش می‌کردی با اون شعرِ پایینش متنِ خیلی فاخری می‌شد!خدا حفظت کنه!
    سلام دکتر!
    من فک کنم سومین باریه ک اعلام میکنم 19,20,21,22 شهریور نیستم
    ینی دو تا آزمونو کلن نیستم !
    میشه بگین کی باید امتحانارو بدم  ??
    پاسخ:
    سلام جانم، همون یه بار کافی بود! فعلا معلوم نیس کی برگزار میشه تا یکی دوروز که همه بچه ها بفرستن روزای مسافرتشونو 
  • امید میرزایی
  • سلام آقای شاه بختی 
    می خواستم ببینیم که بررسی کردید ببینید چی شد
    با تشکر
    پاسخ:
    نتایج کلی و نهایی که اعلام شه توی اون همه ی برسسی ها ترتیب اثر داده میشه
  • سید علیرضا طباطبایی
  • ای جانم........
    پول نقد!!!!!!!!
    از همین الان من رو اوّل محسوب کنید
    پاسخ:
    :))
  • حسین سامانی
  • سلام استاد گرامی !
    ببخشید یه پیشنهاد داشتم : چون یه سری بچه ها اون هفته مسافرتن ( از جمله خودم! ) اگه میشه ویدیوهای هفته بعد رو تحت نرم افزار نذارید تا بتونیم تو مسافرت از کافی نت دانلود کنید ... مخصوصا چون جمع بندی هم داره. 
    اگه بشه ویدیوهای این هفته رو هم برا دانلود بذارید ( به جز نرم افزار که گذاشتید و خیلی بهتر شده ) فوق العاد میشه . برا امنیت بیشتر میشه تحت zip بذارید و رمز جدا گونه بدید یا ایمیل کنید برا بچه ها . چون شاید تو مسافرت خواستیم یه گریزی به اونا هم بزنیم.
    شرمنده فقط من جمعه شاید نتونم امتحان بدم ، میشه جای جمعه - شنبه ، شنبه - یک شنبه آزمون رو بدم؟

    پاسخ:
    سلام جانم، سفر میرن خوش بگذرونن نه که درس بخونن!! برید باخیال راحت مسافرت قطعا میرسی بعدش! آره جانم هیچ موشکولی نداره میتونی شنبه و یکشنبه بدیشون
  • حسین سامانی
  • با معذرت دوباره ، این جواب های فصل ۴ بلت باز نمیشه رو گوگل درایو ، میشه اونو همراه با اون فایل که بهتون گفتم رو برام ایمیل کنید بی زحمت ؛

    خدا حفظتون کنه.

    پاسخ:
    به روی چشم، حتما!
    سلام آقای شاه بختی
    من ایمیل تون دریافت کردم, زنگ هم زدم ولی نبودید...
    فردا صبح حول و حوش 9و10 زنگ بزنم هستید؟
    (کلا یه ذره خجالت می کشم زنگ بزنم!)
    پاسخ:
    هستم بزنگ!! الان 2 هفته اس من میگیرمت تو نیستی تو میگیری من نیستم! طلسمو بشکون!
    دکتر اینطوری اگر کسی یک آزمون رو شرکت نکرده باشه باید قید اول شدن رو بزنه !!
    پاسخ:
    آزمون دادن مهمه خب! البته با یه حساب سر انگشتی میشه دانست تقریبا همه چی به فاینال هاست!
    سلام استاد ، روی این کامپیوتر درست شد ! بعد از مدت ها تونستم ویدیو هارو ببینم ! 
    استاد میشه یه قابلیت بزارین بشه ویدیو های قبلی رو هم دید ؟! 
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    خدارو شکر!! خب  اپ هفته های پیشو بفرست برام تا پس رو بفرستم
    سلام دکتر
    حلی ها هم پس این هفته امتحان ندارن?
    اگه بتونیم این هفته بدیم بد نیست,بهتره چون پنج شنبه راحتتره
    ممنون از زحماتتون
    خدا کنه بتونیم موفق شیم و زحماتتونو جبران کنیم
    پاسخ:
    سلام جانم، نه این هفته آزمون نیست، برا شما میوفته 5 شنبه هفته بعد. خاهش میکنم جانم، حتما که موفقی!
    سلام دکتر...
    بالاخره فرجی شد و این موقع شب به اینترنت دسترسی پیدا کردیم!
    دکتر یعنی جمعه این هفته آزمون 7 برگزار نمیشه دیگه؟!
    و هفته بعد، آزمون 7 و 8 روز جمعه و شنبه دوهفته دیگه برگزار میشه، درسته؟!
    پاسخ:
    سلام و درود خدایان سنگی بر تو ، دقیقا!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • سلام دکتر
    از این به بعد اسممو یونانی می نویسم :دی
    دکتر، راستش من هر جه قدر دقت می کنم هیچ تفاوتی بین برنامه این هفته، هفته قبل و دو هفته قبل نمی بینم :O (البته به جز یک فصل نورشناسی هندسی)
    یعنی انقدر امتحانای آینده دهشتناکه که موضوعات همونه فقط باید مسئله بیشتر حل کنیم؟؟؟؟ :'-(
    یا قضیه چیز دیگه ایه؟؟؟؟
    آها، و در ضمن شما حل الـ کلپنر فصل یک رو دارین بهم بدین؟؟؟
    خیلی ممنونم :)
    پاسخ:
    سلام جانم، آره سخت ترن قطعا! بله دارم رو سایت میگذارم!
  • مظطرب فیلتر
  • نتایج فیلترینگ با نتایج نهایی آزمونا میاد عایا؟
    دوما هم دارن فیلترینگ؟
    پاسخ:
    بله البته یه تایمی برای اعتراضا در نظر گرفته میشه!
    سلام دکتر.
    کد فعالسازی رو برا نفرستادید.
    پاسخ:
    سلام فرستادم عزیزم
  • پارسا بلالایی
  • سلام آقای شاهبختی
    لطفا اگه میشه سوال 3 و 4 منو بررسی کنید
    ممنون از زحماتتون


    پاسخ:
    حتما!
    اگه ممکنه تاریخ فاینالا شامل بیست و دوم نشه
    پاسخ:
    اوهوم!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دکتر

    شنیده ایم ********** ***** **** ******** ** ****** ***** ******

    ******* ** *** ** *** *** ******** ** **** ** *** **** **** ******

    **** ** ** ******** ** **** ******** *** *** ******** ** *** *********

    پاسخ:
    نه جانم اشتبا شنیدی!
  • علی پیروزوند
  • سلام استاد خسته نباشید
    با عرض شرمندگی من همین الان فهمیدم امروز صب داریم میریم همدان تا ۱شنبه شب
    (جواب سوالمو نمی دونم چجوری باید بخونم) 
    پاسخ:
    برگشتی هماهنگ می‌کنیم
    سلام آقا
    1.میشه مباحث آزمون 8 رو هم بذازید که تو این یک هفته بخونیم؟؟
    2.در ضمن آقا الان من هالیدی و فیزیک پایه جلد 1 رو تا  آخر دینامیک همی رو بلدم و سریع حل می کنم
    انتگرال و مشتق هم توماس رو تا کاربرد مشتق خوندم!
    3.ولی مشکل اینجاست که برای الکترو و سیالات و مثلثات اولا تمارین درست حسابی نداریم دوما نمی تونیم سوالا رو حل کنیم
    4.در ضمن نمونه سوالای سخت و باحال نداریم
    5.به همین دلایلی که بالا گفتم : تقریبا میشه گفت که ما ( شایدم  من ) بیکارم و باید تا امتحانا همین طوری صبر کنم تا ببینم چی میشه
    لطفا یک پیشنهادی بدید ببینیم چیکار کنیم
    پاسخ:
    بشین هالیدی و فیزیک پایه سیالاتشو بخون، اپتیک هم الفبا رو هرجوری شده بخون از سختاشم عبور کن بزار برای دور دوم. الکترو هم هالیدی جلد 3 4 فصلِ اول! اینهمه کاره بیکار نشینی!!
    من اگر جای شما بودم یه روز وقت می گذاشتم هر جی shahbakhti.blog.ir وجود داره رو blog.iopm.ir می کردم.
    از همه بدترون هم صفحه اصلی سیگماست که وقتی روی "وبلاگ" کلیک می کنی همون شاه بختی رو میاره :-[
    پاسخ:
    صفه اصلی رو درس کردم! بقیه اش نمیدونم کجاس! کم کم در میاد خودش!
    سلام استاد شنیدم نتایج دوره اومده استاد اگه میشه بگید علی مصطفی چه مدالی گرفته ؟!
    استاد خیلی مهمه اگه میشه حتما بگید 
    خیلی ممنون اگه بگید
    پاسخ:
    فاینالای تئوری مونده، یکشنبه آخرین آزمونشونو میدن، خودِ کمیته گفته 22ام همه چی معلوم میشه، ولی قبل ترشم تقریبا میشه فهمید!
  • یاسمن پرهیزکار
  • سلام،
    ما هفته ی آخر شهریور رو مسافرتیم ! اگه بشه فاینال های من رو آخر این هفته یا نهایتا شنبه، یکشنبه ی هفته ی بعد بگیرید ، خیلی خوب می شه .
    مرسی!
    پاسخ:
    احتمالا زمان فاینال‌ها یجوریه که کسی اذیت نشه!
    سلام استاد
    ببخشیدکه جسارت میکنم منتهی بنده گمان میکنم که سوالات سه و چهار امتحان 6 سال سوم را کامل نوشته ام  
    پاسخ:
    سلام جانم، اختیار داری، بله بررسی میشه
     سلام استاد اگه تقریبا میشه فهمید لطفا بگید چه مدالی رو به احتمال زیاد میگیره ؟!
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    هنوز که فاینال‌هارو ندادن + برگه‌ها تصحیح نشده، الان "هیچ"ای معلوم نیس!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا مرحله اوّل قبول می شیم با این رویه؟؟؟ :'-(
    پاسخ:
    اگه درس بخونی بلــــی!!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا من یخرده به اون مغزم فشار آوردم فهمیدم که "المپیاد فیزیک" عبارتی مطلقاً یونانی است!!!
    المپ + آد فیزی + ک

    در ضمن آقا یه کتاب جیبی پیدا کردم به اسم وحشتناک ترین مسائل کنکور فیزیک از 1348 تا 1393
    لامصب مسائلش در حد المپیاده!!!!
    من که شیفته اش شدم. به نظر شما ادامه بدم خوندنشو یا دارم وقت تلف می کنم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آب خوردنه اونا! ولی اگه چیزی اضافه میکنه بهت بوخون!
  • حسین سامانی
  • سلام ، ما مشهدیم الان جای همه بچه های سیگما!

    خواهشا دکتر ما رو نترسونید اینقدر امتحانا سخته ، کل مسافرت فکرمون درگیره! با اینترنت ایرانسل اومدم تو وبلاگ ببینم چه خبره.

    اگه بشه بی زحمت اون بلت جلد ۲ رو اون قسمتی که ازش میاد رو برام ایمیل کنید ممنون یشم .

    پاسخ:
    به به! دنت وری همشو یاد میگیرید! چشم حتما!
    سلام
    1.آقا خوب من هالیدی سیالات رو ندارم میشه بزاریدش؟؟؟
    2.راستی آقا کلاس جمع بندی و رفع اشکال چی شد؟

    پاسخ:
    سلام جانم،
    1- بخریدش! میرزه! چون سرم شولوغه نمیدونم کی برسم بگزارمشون!
    2- از بعدِ مهر کلاسِ الکترو!
    راستی یک سوال دیگه !!
    اگه یکی توی یک امتحانی ( حتی در صورت موجه بودن ) غیبت کنه نمرش صفره ؟؟!!
    پاسخ:
    نمیدونم، باید یه فکری براش کرد! اما محتمله 0 شدن!
    سلام
    میشه لطفن بگین من این دوتا ازمونی ک نیستمو کی باید بدم ؟؟؟؟
    پاسخ:
    هماهنگ میکنم باهات!
    امسال چرا اینقد تاثیر عملى زیاد شد؟!!!
    باز من آزمایشگاه رو خوب زدم 
    سلام، استاد حل فصل 3 کلپنر و دوش رو اگه میشه روی یه چیزی غیر درایو بزارین هرچی باشه httpsنباشه این isp ما کلا پورتای httpsو بسته وارد گوگل هم نمیشه کلا !
    خیلی ممنون اگه میشه فقط سریعتر استاد 
    پاسخ:
    سلام جانم، چشم!
  • هادی کامکار
  • سلام استاد.
    احتمالا ما این هفته میریم مسافرت و اواخر شهریور بر میگردیم. 
    یه سوال داشتم : میشه فاینال ها رو انلاین داد ؟!
    پاسخ:
    2 تاش آنلاینه فقط! 
    سلام استاد.
    ببخشید پاسخ آزمون 6 رو نمیذارید رو سایت؟ ما حتی به همون جواب آخر هم قانعیم!!!
    پاسخ:
    چرا میگذارم حتما!
    سلام دکتر،میشه فاینالی رو ٢٣ ام نندازین اخه فاینال زبان دارم، مرسی از زحماتتون.
    پاسخ:
    سلام جانم، اوکی، خاهش میکنم!
  • سپهر جلالیان
  • سلام و خسته نباشید
    آقا من بزرگترین مشکلی که الان دارم اینه که مثلا یه مطالب رو بلدم ها،ولی سر امتحان سوالاشو نمیتونم کامل حل کنم، نمیدونم چجوری ولی میخوام این مسۀله رو برای فاینال حل کنم، آخه دیگه اونجا که باید حل کنم سوالارو! چیکار میشه کرد؟ موضوع همش سره قبل از امتحانه؟

    پاسخ:
    کثرتِ تمارین! باید سوال زیاد حل کنی! تنها چاره اش همینه!
  • سپهر جلالیان
  • راستی اون استوانه امتحان 1 بخش 2 رو هم حلشو میگید موندم توش D:
    پاسخ:
    چشم حتما!
    سلام 
    اگه میشه شنبه تا 3 شنبه هفته ی بعد آزمون برگزار نکید چون من مسافرتم . ممنون می شم
    سلام دکتر.
    من امروز برنامه هفته پیش رو باز کردم و دو تا از فیلما رو دیدم.ولی الان هر کاری میکنم میگه پسورد اشتباهه.چکار کنم؟
    پاسخ:
    زنگم بزن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">