وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

مرحله 2 امسال!!

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ

عزیزان دلم همگی خسته نباشید ! 

هر نظری، ستایشی، فحشی را جع به مرحله دو دارید تو نظرات بذارید.

شنیدم آسون نبوده!


باشگاه دانش‌پژوهان عزیز سوالارم گذاشت خدا خیرشون بده! سوالارو دیدم! قیافه‌اشون بد نیست، فک کنم با درصد مرحله یک و اینا کف حدودا 40% معقول باشه، البته سوالارو خیلی جدی ننشستم بنویسم و با توجه به نظر دوستان و غیره یه حدسیه که پرونده شده و ان‌شاءالله طی یکی دو روز آینده بعد از بررسی جامع یکمی حدس دقیق‌تری میشه زد. دوستان اگه نظر دیگه‌ای راجع به کف دارن اعلام کنن که صحبت کنیم کف رو بیاریم پایین :)))

دانلـــــــــــــــــودِ  ســـــــــــــــوالات

حلّی‌های عزیز نیز حتما حتما تا قبلِ اینکه درگیر امتحانای نهایی‌اتون شید یه پیک‌نیک اساسی بریم و خوشگذرانی‌های بسیار کنیم تا روحیه‌ی لازم جهت امتحانات رو داشته باشید. تاریخ دقیق پیک‌نیک و مکانشم طی همین پست دنبال کنید. اگه نظر و پیشنهاد خاصی هم دارید بگید!

دانلـــــــــــــودِ پاسخ تشریحی

 پ.ن: نظر به عدم ایفای تعهدات باشگاه در خصوص انتشار پاسخ نامه و اینا ... دیگه نا امید شدیم ازشون،مجبور به حل سؤالات شدم.


شانس که نداریم، باشگاه تا دید پاسخنامه گذاشتم سریع به تعهداتش عمل کرد!!

حل باشگاه!!!

پ.ن: حل خودم بسیار شاخ تره البته!!

پ.ن۲: بجز سوال ۵ که جواب باشگاه غلطه(نوشتم براتون تو حل ام، پیش بینی شده بود)، بقیه اشو مث خودم دراورده، درست حل کرده!!

نظرات  (۱۱۲)

دورود خدا بر دکتر عزیز

خدا رو شکر که در مسیر زندگی استادی چون شما داشتیم و خودش کمک کرد تا به اینجا برسیم

بقیه اش هم(به قول خودتون):

در دایره ی قسمت ما نقطه ی پرگاریم        لطف آنچه تواندیشی حکم آنچه تو فرمایی

پاسخ:
شرمنده میکنی، مایه ی افتخارم هستید، هرچی که بشه!
هممون قبولیم ایشالّا، به لطف زحمتای شما البته...!

پ.ن: من هنوز سر حرفم هستما منظور از اون هممون همه ن به جز به جز من :p

به نظر شما آزمون امسال خیلی ساده نبود؟!؟!؟!؟!؟
کف چنده؟
دکتر، خواهشا کف رو بیارین پایین!
پاسخ:
:)) =))
درست امتحان شاخ بود اما ما هممون قبولیم.مگه نه حاجی؟
دکترررررر، با دوره ٢٥ رقابت سختی داشت، ووووووووای
سلام
بنظرتون اوضاع امسال مرحله ۲ چجوریه ؟!‌
یه تحلیلی بکنید ازش اگه میشه !
چند درصد به بالا معقول بنظر میرسه و شانس قبولی داره ؟
سلام به همگی
من می خواستم فقط از همه ی کسانی که برای ما در مدت این دو سال زحمت بسیار زحمت کشیدند صمیمانه تشکر کنم.
در مورد خود امتحان هم که باید بگم همه ی ما زحمتمونو کشیدیم و از اینجا به بعدش با خداست و ایشالا هممون با قبولی در مرحله دو بتوانیم کمی از زحمات شما را جبران کنیم.
پاسخ:
هرکاری کردید خوب کردید! حسابی خسته نباشید!
سلام
کی گفته سخت بوده؟!
من که از هر کی می پرسم میگه راحت ترین دوره تاریخ بوده
من خودم چندین نفر رو دیدم که 10 دقیقه اول شاد و خندان(احتمالا از بدیهی بودن سوالها) برگه شون رو تحویل دادند.
حتی یه نفر تو پاسخنامه ش شعر نوشته بود و مراقب امتحان داشت برای اون یکی مراقب می خوند و میخندید...
اول یه خسته نباشید میگم به همه اساتید و مسئولان به خصوص دکتر که خیلی برامون زحمت کشیدن.
یه خسته نباشید هم به خودمون!
امیدوارم همگی قبول شیم.
تازه یه نفر هم احساس کرده بود یه سوالی ارزش جواب دادن رو نداره و اون سوالو کنده بود و برده بودش خونه!
پاسخ:
:))
عاقا ماکه همش داشتیم به خودمون فش میدادیم که چرا اصن اومدیم المپیاد!اونم فیزیک که غیر استاندارد ترین المپیاده!:)))
خیلی ساده بود.....
من واقعا معترضم چرا نه می خوام بدونم چرا این قدر امتحان آسون بود آدم آب می خورد سر جلسه که بسی دشوار تر بود... فک کنم اکثرن هر 8 تا رو به صورت کاملن بدیهی حل کردن من میگم به جای این کف بینی و اینا بیان اعتراض کنیم که یه امتحان سخت بگیرن که هر کسی قبول نشه... 
اگه یه نفر 8تا سوال رو مطمئن باشه که درس نوشته به نظرتون امکان داره قبول شه؟خیلی نگرانم خواهش جواب بدین! 
پاسخ:
=))
هدف چیز دیگه ای بود.... زندگی همچنان جاری است.... ایشالا هر کی شرکت کرده قبول شه!!!
40 ؟!!!!
چی شده؟!!
40؟!!!
واقعن در شان ما نیست...خیلی پایینه... واااااقعن ضعیفن...
من خودم 43 نفر رو سراغ دارم که فول مارک زدن!!! حالا شاید نفر 44م ضعیف عمل کرده باشه و نود و خورده ای بشه...ولی 40 دیگه خیلی ضعیفه...واااقعن ضعیفه...
پاسخ:
40% کف همه‌ی نمره‌هاست نه کف قبولی! اشتبا نشه!
بنده هم کف همه ی نمره ها رو عرض کردم!
اون 43 نفر رو هم با همین شرط سراغ دارم...!
  • اس.ام.جی.اف.ای.اس
  • امتحان سخت جای حرف نمی دارد ولی،

    مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

    تکیه بر حدس و شکایت در طریقت کافریست

    راهرو گر گند زند هی هی توکل بایدش

    .

    .

    .

    البته همیشه توکل بایدش.

    پاسخ:
    رند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار؟! 

    استاد تو حوزه ی شریعتی(هنرستان چمران)ساعت 1 که امتحان تموم شد کلا 25 نفر به زور مونده بودن......!ما که بهترینمون رو گذاشتیم رو(تو) آزمون......!!!!

    پاسخ:
    محبت کردید به آزمون :))
    سلام علیکم

    1-اقا پاسخ نامه دومی هارو اصلا نگاه هم نمیکنن؟ یعنی هیچی واقعا؟

    2- دوتا چیزو اگه سوالارو حل کردید بگید یکی اون a1توسوال سه ویکی نموداره سوال دو! نه ببخشید 

    سه تا چیز اون شرط سوال یک رو هم بگید دیگه!

    پاسخ:
    1- سلام جونم، چرا دوما همگی تصحیح میشه اتفاقا، سال پیشم یکی دوروز تاخیر داشتن تو اعلام نتایج چون تصحیح دوما طول کشیده بود!
    2- حل نکردم سوالارو!
    دکتر، بدون لحظه ای تامل پنجشنبه نمایشگاه کتاب
  • لطفا رسیدگی کنید
  • دکتر لطفا امتحانو حتما تو وقت استانداردش بدین بدون هیچ پیش زمینه ذهنی. بعدش حالا...
    پاسخ:
    آره اتفاقا دوس دارم اینکارو بکنم!!
  • اصغر آقا، بقال سرکوچه
  • آقا من سوالات رو دیدم و رسیدم به اون سوال سوم که نوشته بخش آخرش 6 معادله 6 مجهول رو حل کنید ترکیدم از خنده  :)))
    پاسخ:
    دیگه رودربایستی ها کم کم داره  از بین میره، پس فردا یه سوال میدن 13 معادله 13 مجهول حل شود !!(البته من مخالف نیستم، هرچی سخت تر بهتر!)
    البته میشد لول زد سوالو 2خطه حل کرد و جواب آخرو درآورد و خیلی مسلط بنویسیم 6معادله 6مجهول حل شد و جواب آخر سوال به این صورت است!
    40% کف همه‌ی نمره‌هاست نه کف قبولی! اشتبا نشه!

    یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یه نفر چند درصد سوالا حل کرده باشه که بگیم قبول می شه؟
    سلام آقای دکتر!

    سوال 1 . بیخود سوزوندند سوال سینماتیک رو!

    سوال 2 دقیقا و دقیقا بدون هیچ گونه تغییر پارامتری سوال ترم یکی از دانشگاه های امریکا بوده که اتفاقا سوال معروفی هم هست و ترم پیش حلش کرده بودم!

    سوال 3 رو هنوز حل نکردم . ظاهرا ساده ست ولی خیلی قید و خرکاری داره.

    سوال 4 که واقعا دیگه... حداقل یه بار اولیه روی خازن ها میذاشتند که سوال سخت تر بشه.

    سوال 5 تا 7 هم ظاهرا جوندارن.

    سوال 8 هم که فقط محاسبات داره و ایده میده صفر!

    البته این که میگم بعضی سوالا ساده ن به این خاطره که محاسبات شون رو ننوشتم وگرنه با احتساب استرس جلسه و اینا احتمال سوتی طبیعتا بالا میره.

    کلا به نظر حقیر 

    1-مکانیک این دوره رو میتونستند سخت تر بگیرن !

    2- سوال الکتریسیته یا مغناطیس میتونستند بدند!(امتحان مگه سوال الک یا مغ هم داشت؟؟؟!!)

    انشاالله بچه ها به اندازه تلاششون مزدشون رو بگیرند!


    پاسخ:
    با تشکر از نظرات ارزشمندتان، ممنون
    خوش به حال شما حلیه ! ما شهرستانیا که خودمونو کشتیم دو سال خوندیم 50 زدیم!
    پاسخ:
    ان شاءالله از 1 تیر  یه برنامه شااخ گذاشته میشه برای شما عزیزان!(البته سال پایینیاتون!)
    50 که بد نیست! با آزمایش و مرحله 1؟ چیو 50 زدی؟
  • احتمالا قبول میشم
  • سلام دکتر. فهرست پیشنهادیتون برای نمایشگاه کتاب چیه؟ لطفا هرچی تو یک سال پیشرو لازمه بگین، چه سوال، چه درس، چه اطلاعات عمومی
    پاسخ:
    سلام جانم، چندمی ؟!
    سلام دکتر ، من با احتساب مرحله یک و دو باهم حدود ۴۲ و خورده ای درصد میزنم احتمالا !
    هنوز هم نظرتون رو کف ۴۰ درصده یا بعد از آمارگیری های مجددتون نظرتون تغییر کرده ؟
    بنظرتون محتمل هست که من قبول بشم ؟
    پاسخ:
    بنظرم لب به لب نمره‌ات، 50 50عه!
    یه فهرست مختصر مفید برا ا سال همگام با کنکور بدین بریم با تخفیف نمایشگاه بخریم!
    پاسخ:
    :)) حالا شاید قبول شی!!
  • احتمالا قبول میشم
  • دوما که قبول نمیشن! سوم
    سلام دکتر من همون شهرستانیم.
    از 8 سوال 4 تا را کامل نوشتم 3 تا رو نصفه با ازمایش بدترین وضعیتم 45 تا 50 درصد فقط این 100 نمره مرحله دو هست. مرحله یک هم 35 درصد زدنم!

    پاسخ:
    سلام جانم، اگه درست نوشته باشی بنظرم قبولی!
    پیشبینی شما برا قبولی های امسال چند نفره؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم، پیش بینی ای ندارم واقعا!
    ُسلام دکتر...
    برای ما شهرستانی ها از 1 تیر دقیقا چیکار دارید؟؟؟
    یعنی کلاس و اینجور چیزها؟!
    پاسخ:
    سلام جانم
    یه برنامه بسیار شامل و کامله همه‌ی چیزایی که لازم دارید توشه از آموزش و آزمون و مشاوره با طلاهای سال پیش و ...
    نیازی هم نیست بیاید تهران حتی و غیره
    تا 1ای2 هفته دیگه مفصل میذارمش روی سایت
    سلام علیکم

    اقا نمره سوالا دهه نمره ازمایشگاه بیست جمعا صد دیگه؟

    بعد اینکه درصد اینو با درصد مرحله یک باید چیکار کنیم که درصد حدسی امسالمون دربیاد؟

    واینکه کلا اوضاع احوال چطوره؟ تهران خوبه؟هوا الوده نیست؟

    یه چیز دیگه اینکه وقتی که مثلا یکی میخواد یه سوال تو مرحله دو حل کنه باید که... چی شده..ها..؟

    محض تفنن:
    دوره نمیدهد باشگاه و غیر ازاین هم نیست(به دومی ها البته!!)

    دوره نمیدهد؟؟زکی!! کجای کاری عزیز

    دراین دنیای عجیب وغریب و سی درچهار

    دوره که چه عرض کنم والا..مرحله دو رفته کنار...

    (تلفیقی arf & hfz)

    ...

    یاحق

    پاسخ:
    سلام جانم
    آره هر سوال رو 10 بده، آز رو 20 بده(البته قطعی نیست ولی احتمالا همینه)
    (درصد مرحله 2 با آزمایش و مخلفات)*(هفت دهم!!) + (درصد مرحله 1)*(سه دهم!!)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    دکتر جون **** ****** ** ** ****** *** ** ****** ** ******* *** ******

    از دستت ناراحت شدم

    **** ** ***** ** **** ***** ** **** *** *** ******

    ******* ***** **** *** ** **** ** ***** **** ** **** **** ** ****

    ** *** ** * **** ** *** ****** **** *** ** ***** ****** **** **** ** *** *** ***** *** *** ***** **** ** ** ******* **** *** ****** ***** باشه.

    پاسخ:
    عزیز من آخه کی گفت اینایی که میگیو؟!؟ اصن اینطوری که گفتی فک نمی‌کنم، علت اونم که گفتی یه چیز دیگه‌است!! فک کن یه درصد!! اون قضییه هم دلیلش یه چیز دیگه‌است!
    کف رو دست پایین گرفتین یا دست بالا؟
    من یه چیزی بین 42 اینا تا 51 زدم(با مرحله یک) چقد احتمالش هست قبول شم
    پاسخ:
    احتمالا ناپلؤنی قبولی!ولی تو این رنج واقعا نمیشه نظر قطعی داد!
    دوستان چرا اینقد استرس ایجاد میکنید؟
    چرا اینقد جو میدید؟

    مطمین باشید کف از پارسال پایینتره!
    من این نوید رو بهتون دادم!
    حالا خود دانید!


    پاسخ:
    دقیقا! بسیار ممنون!
    ماشاالله دکتر مریدان زیادی از اقصی نقاط ایران پیدا کردین! خدا بده برکت :D
    ساعت 2:30 اینجا وبلاگ المپیاد فیزیک!
    باشگاه اعلام کرده داوطلبین پیشرو در حل انواع و اقسام ان معادلات و مجهولات تحت عنوان ذخیره تیم امسال پذیرفته میشن!گفتم خبر بدم تا ظرفیت پرنشده بچه ها اقدام کنن!
  • جمیعا و رحمه الله
  • اقا اگه کسی با مداد نوشته باشه ازمایشگاه رو تصحیح نمیکنن؟

    هیچ جا تو توضیحاتش نگفته بود با خودکار فقط!

    مسئولین رسیدگی کنن!
    پاسخ:
    نگران نباش، تصحیح میشه!! اگه 1درصدم نشد اعتراض بزنی رسیدگی میشه!!

    نظرات بسیار بسیار رو اعصابن.....

    همین طوری که در وبلاگ ها و سایت های مختلف چرخ میزنیم میبینیم که همه قبولن....

    الهی به امید تو!!

    پاسخ:
    جدی نگیر نظرات رو ، معمولا همینطوریه :))
    روز معلم بر تمام ملمان عزیز مبارک باد....
    به خصوص دکتر جان و جوزف خان! 
    پاسخ:
    ممنون دادا جان!! خدا حفظت کنه عزیزم!!
    روز معلم بر یگانه دکتر المپیاد فیزیک مبارک!
    پاسخ:
    ممنووون سپهر جان!! خدا سایه‌اتو از سر بچه‌ها کم نکنه!!

    سلام دکتر

    یه سوال اینکه کف پارسال چقدر بوده که میگن امسال کف پایین تره...و دیگه اینکه قصد بر ارایه پاسخنامه ندارید؟؟؟این باشگاه که کشت مارو هنوز پاسخنامه نداده

    پاسخ:
    43% جانم، یخورده دیگه باشگاه طولش بده حل اشو میزاریم!
    سلام دکتر
    یه سوال داشتم. مرحله 3 رو کی شروع کنیم بخونیم؟! 
    پاسخ:
    الانا بیشتر به صلاحه که  بروید سمت نهایی اتون، گرچه کار خیلیییی عذاب آوریه نهایی خوندن!! اگه میلتونم میکشید از حالا هم 20% یا بیشتر یکم از وقنتونم سوال دوره حل کنید(اگه مطمنید لطمه به نهایی وارد نمیشه)
    دکتر جان... 
    به امید خدا، ان شاءالله، هر جا هستی، در هر وقت (و...!) موفق و پیروز و سربلند باشید...
    روزتون از همه بیشتر مبارک...!
    پاسخ:
    مرسی امید جان، خدا حفظت کنه عزیزم!
    بی صبرانه منتظر برنامه ای که برای شهرستانی ها در نظر دارید هستیم...
    میشه یه طرخ اولیه ازش را رو سایت بگذارید یا برایم ایمیل کنید
    پاسخ:
    حتما جانم، چشم، سعی میشه تو همین هفته یه چشم انداز کلی از کارایی که قراره صورت بگیره روی سایت بزارم!
    سلام.استاد هنوزم به نظرتون کف 40هستش؟
    راستی جواب آزمایش 1.1 و 1.55 نسبت شیبها درسته؟؟؟

    پاسخ:
    آره بنظرم حدودای 41 ایناست!
    سلام دکتر
    خیلی ممنون از بابت اطلاع رسانی هاتون !
    فقط یه موردی واسه من جای سوال شده ! مگه شما نمیگین کف قبولی پارسال ۴۳ درصد و بوده و امسال هم کف از پارسال کمتره ؟! پس چطور میگین که تو رنج ۴۲ تا ۵۱ ( پرسش اون دوستمون ) نمیشه نظر قطعی داد ؟  یعنی بنظرتون کف رو کم گفتین ؟ یعنی میره در اردر ۵۰ درصد کف ؟!
    خیلی ممنون !
    پاسخ:
    خواهش میکنم ، آخه لب به لب عه  روبه 42% و حالا ممکنه یه سوتی داده باشه و ابنا! یکم محافظه کاری بود و الا بنظرم قبوله!
    سلام دکتررر 
    عدد آزمایش چنده به نظرتون ؟ 
    من شیب و ١.٧ در آوردم ! نسبت و ١.١٥ :-؟ شیب و با +-٠.٥ در آوردم ! چقد از نمررو می گیرم ؟
    من همیشه فکر میکردم این بچه ها هستن که در یه چنین مواقعی سعی دارن روحیه بقیه رو خراب کنن
    ولی الان متاسفانه متوجه شدم خود شما هم سهم بزرگی در این کار دارید

    نمیدونم طبق چه استدلالی یا چه حسی میگید کف 41 یا 42 هست.
    مگه امتحان سخت تر از پارسال نبوده؟
    پس کف باید کمتر از اینا باشه نه؟؟
    میدونم که 41 از 43 کمتره ولی اونقدری کمتر نیست که سخت بودن این دوره رو نسبت به پارسال نشون بده


    پاسخ:
    آخه منم سعی داشتم روحیه‌اتونو خراب کنم! :|
    باید یاد بگیری روحیه‌ی آدم نباید بندِ این چیزا باشه! زندگی این چیزا نیست، من نمیدونم چن درصد زدی و ازینکه کف رو 41 گفتم چقدر ناراحت شدی ولی بهت شدیدا توصیه می‌کنم بزرگ فک کنی! نباید یه "مرد" با اعلام یه کف حدودی یه امتحانِ کوفتیِ بی‌ارزش روحیه‌اش خراب شه!!
    کف اعلام شده یه حدسه، بنظر هم معقول میاد! وحی منزل هم نیست حالا شاید کف 25% باشه اصن!!
    امسال از دستم در رفت، از سال دیگه کف پیشنهادی رو 20% میگیم همه روحیه بگیرن! :)
    سلام دکتر
    وقتی میگین کف 41 یا 42 درصده یعنی اگه کسی اینقدر زده باشه حتما قبوله؟!
    پاسخ:
    ان‌شاءالله که قبوله، ولی حدودیه اینا! 

    دکتر جان منظورت از 41 همون شیب 1.41 است؟

    پاسخ:
    :)) دقیقا همین بود!
    سلام
    جواب شیب ازمایشگاه تقریباً چنده؟!؟
    پاسخ:
    سلام جانم، احتمالا شیب از 1.4 تا 1.6 و جواب نسبت نهایی از 1.05 تا 1.15! البته شاید بازه بزرگتر هم قابل قبول باشه!
    دوستانی که میگید اختلاف کف امسال با پارسال بیشتر از یکی 2 درصده ...حتما مرحله 1 پارسالم نزدیک 15 20% آسونتر بوده ها!!!
    سلام دکتر جان :)
    من جواب نهایی ازمایشگاه رو ١.٧ و ١.١٥ در اوردم. 
    به نظر شما نمره کامل میگیره ؟؟؟
    پاسخ:
    اره بابا بعیده ندن نمرشو!!

    تو چی کار کردی که عالم شده مدیون تو عباس

    مردی و خدا میدونه دل تو خودش یه دریاس.....

    برای اون دوست عزیزمون
    و دیگران...
    آشناست:

    باغ بی برگی که میگوید که زیبا نیست؟

    داستان از میوه های سر به گردون سای اینک خفته در تابوت پست خاک میگوید

    باع بی برگی

    جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد درآن

    پادشاه فصل ها پاییز...
    ...

    بعد ما به دنبال بهار خقته در خواب.... 
                    خدایا به تو پناه میبریم....
    دکتر ١.٠٥ به توان ٤ میشه 1.2 
    اونم میش ١.١٥ ام میشه ١.٧ 

    پاسخ:
    بنظرم قبول می کنن!

    باشگاه گذاشت

    صورت سوال دوم میگوید اگر روی سطح شیب داری به شیب آلفا باشد نه زاویه آلفا در آستانه لغزش است.مدونم منظور طراح سوال اینیه که شما نوشتید خودم هم سر جلسه فهمیدم بهتره این باشه اما ... .به نظرتون اگر به این جمله دقت کنید یک همچین چیزی برداشت نمی کنید؟
    پاسخ:
    آخه آلفا زاویه میاد تو ذهن :؟ نمیدونم :؟ 
    سلام.آقا سوال 1 قسمت ب اگه جای sin cosرو عوض نکنیم چن نمره میگیره؟سوال 6 qرو که نداده اگه جایگذاری کنیم مشکل داره؟؟؟
    پاسخ:
    همش بستگی به روحیات مصحح داره، امیدوارم که بدن سهم زیادیشو! بجای کیو چی جاگذاری کنی؟
    سلام دکتر 
    با پاسخنامه باشگاه تصحیح کردم از 80 نمره 40 نمره رو گرفتم. ازمایش رو هم بین 10 تا 15 میگیرم . مرحله 1 هم 35 درصده! چطوره؟!
    پاسخ:
    قبولی قریب به یقین!
    دکتر حالا که جوابا رو نوشتین،به نظرتون کف زیر ۴٠ نیست عایا؟؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم ولی اصلن فک نکنم خیلی بالاتر از این حرفا باشه! ینی آسون نبود به نسبت سال های پیش برخلاف ظاهرش

    به به انصافا آدم لذت میبره این پاسخنامه شما رو میخونه دکتر....واقعا ممنون ...

    حالا که جوابا اومده خودتونم سوالا رو حل کردین تحلیلی راجع به آزمون   حدس دقیق تری راجع به کف-سقف و اینا نمیخواهید ارایه بدین؟؟؟؟

    پاسخ:
    بنظرم تو همون حدوداس،  معقول با توجه به  مرحله 1 اتون، امیدوارم که کمتر باشه کف، البته خیلی ها خیلی سوتی دادن بخاطر شرایط امتحان و اینا، بعید نیست اصن
    سلام دکتر جان :)
    شرمنده بخدا ، ما فقط مزاحم شما میشیم .
    اقا من تئوری از ٨٠ نمره ٤٥ میگیرم. ازمایشگاه هم جواب نهایی هم ١.٧ و ١.١٥ شده. مرحله رو هم ٥١ درصد زدم. 
    به نظر شما در میاد چیزی ازش ؟
    پاسخ:
    ای بابا شوخی نکن با این درصدا معلومه قبولی!!
    دکتر یه سوال
    وقتی هنوز برگه ها تصحیح نشده ، شما از چه طریق میفهمید کف حدود ٤٠تا ٤٥ درصده ؟

    پاسخ:
    حدودیه دیگه ، با توجه به سالای پیش و سختی سوالا ، 1حدس فقط
    ممنون دکتر
    کاش یه بارم بندی هم میذاشتین !
    پاسخ:
    خاهش میکنم جانم !! یچیزی بدید خودتون! حسی!
    دکتر میخواستم یه تشکر حسابی کنم از شما ، برای اینکه اینقدر ارزش قائل میشید برای ما و نظراتمون ( ازینکه براتون ( زیاد ) فرقی نمیکنه دانش اموز شما باشیم یا نه ، حلی باشیم یا نه )
    این واقعاا روشنفکری و فهمیده بودن شما رو نشون میده .
    و اینکه ممنون از اینکه مارو درک میکنید :))
    ایشالا به یاری خدا بریم دوره تا بتونیم از وجود شما نهایت استفاده رو بکنیم.
    ما هدفمون از المپیاد خوندن بزرگ شدنه و اینکه بتونیم درک بیشتری از زندگی و اهداف غایی مون داشته باشیم . و عبادت کردنه !!!
    امیدوارم تا اینجا تونسته باشم به هدفی که داشتم ، نزدیک شده باشم ...
    Best regard
    پاسخ:
    خواهش میکنم جانم، محبت دارید! 
    سلام دکتر

    باپاسخنامه باشگاه از 80 نمره 25 و ازمایشگاه 15 به بالا احتمالا و مرحله اول هم 33!

    ازمایشکاه رو تقریبی 17 گرفتم درصد اخرم با مرحله دو شد:39.9 !

    چه حالی میده کف 40 باشه!ومنم واقعا 39.9 بشم!! خیلی باکلاسه ادم دم کف قبول نشه!نه؟

    دقیقا هم ارزش اینه که بری دکتر بعد دکتریه سکوت تلخ بکنه بعد شمایک اه بکشی و بگی:چند روزه 

    دیگه وقت دارم؟

    پاسخ:
    :)))
    دیدن دست خط زیبای دکتر بسی لذت بخش است، احسنت دکتر!
    پاسخ:
    قربونت سپهر جون!! خدا حفظت کنه!!
    گفتم اون سوال دو رو توی یکی از دانشگاه های آمریکا دیده ام!

    دکتر جان اون آخرش رو خوب اومدی که گفتی.(((بقیه اشو مث خودم دراورده، درست حل کرده!!))))

    یعنی اصن داغونم کردی! یه دونه ای دکتر جان!
    پاسخ:
    :)) 
    سلام دکتر !
    فک کنم ۴۰ نفر باشگاه تو همین سایت شما شناسایی شدن همشون ! :))
    من واقعا دچار پرسش بزرگی شدم در زمینه ی کف ۴۱ درصد ! مثلا خودم رو مثال میزنم :
    من مرحله ۱ ام رو حدود ۳۵، ۳۶ درصد زدم و تو لیستی که باشگاه داد ۸۰ و خورده ای ام بود رتبم ( تازه تو تهران بود فقط )  یعنی همین الان ۸۰ نفر فقط تو تهران جلوی منم !
    حالا من مرحله ۲ رو حدود ۵۳ زدم ،تقریبا هم اطمینان دارم ! یعنی در کل حدود ۴۷ درصد زدم ! که طبق پیشبینی شما احتمالا قبول میشم !
    خیلی عجیبه !! یعنی تو این ۸۰ نفر آدم جلوی من ( تو تهران ) کلی آدم میان مرحله ۲ شون رو کمتر از ۵۰ میزنن ؟!!! خب همونجوری که تو مرحله ۱ جلوی من بودن تو مرحله ۲ هم طبعا بهتر از من امتحان میدن دیگه !!!  من بنظرم میاد کف بالاتر از این حرفاست !
    خیلی ممنون میشم نظرتون رو بدونم !
    پاسخ:
    سلام جانم، درصد مرحله 1 واقعن معیار خوبی نیست، خیلیا هستن که با اینکه خیلی ممکنه قوی باشن بخاطر استرس و شرایط امتحانو غیره مرحله 1 اشونو بد بِدن و خیلیا هستن که فقط تربیت شدن برای مرحله 1 دادن، اینو من نمیگم، تجربه می‌گه...نمونه‌اش سال پیش که یکی از بچه‌های خیلی قوی و باهوش، سر مرحله 1، نمیدونمم چرا، بزرگترین سوتی هایی که میشد داد رو داده بود و با 9% مرحله 1 ، رفت مرحله 2 و فقط 1% زیر کف قبولی بود، 42 بود درصدش کف 43! خیلیا هم بودن که سال پیش که مرحله 1 بد قلقی داشته رو کلی خوب زدن و مرحله 2اشون هیچی!
    یا مثلا اینکه علامه حلی تو فیزیک معمولا مرحله 1 تو 40 نفر اول آدم نداره(امسال استثنا بود بدلایلی) ولی بطور میانگین 8 نفر از 40 نفرِ قبولی همیشه از حلی اند!  
    و اینکه اگه حرفت درست می‌بود نباید سال پیش هم کف 43 میشد، چون با همون استدلال بلاخره 40 نفری پیدا می‌شن بالای 50 زده باشن.
    خیلیا سر امتحان بی‌دقتی می‌کنن و تو همین چن روز کلــــــــــی آدم، که ضعیف هم نیستن کلی از سوتی‌هاشونو گفتن و ...
    در کل بنظر من قطعا 40 نفر پیدا میشن که توانایی‌اشون در حد 60% زدن آزمونه، ولی نه سر جلسه‌ی آزمون، ینی آدما تو امتحان خودشون خیلی کم‌تر از توانایی‌هاشون ظاهر میشن، کاملا هم عادیه!! 
    C=A€0/d
    q=ce
    q=A €0e/d
    eهمون اختلاف پتانسیل خازنه
    غلطه؟؟
    پاسخ:
    آره متاسفانه، غلطه!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    درود بر استاد.با تشکر فراوان.....

    ****** ** ** *** **** ****** ****************************** *

    التماس دعا......

    پاسخ:
    خدا حفظت کنه، خوشحالم کردی بسیار!!
  • یکی از شاگرداتون
  • دکتر جان به قول معروف میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمون است.

    خدایی آدم حل شما رو با حل باشگاه می بینه تفاوت ها رو حس می کنه.

    خدا چه لطفی بهمون کرد شما معلممون شدید.خدا واسه پدر مادرتون نگهتون داره!

    پاسخ:
    شرمنده می‌کنی، ممنوون جانم!!
    آقا ما نفهمیدیم جوزف کیه ؟ :| 
    میشه راهنمایی کنید ؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** *** *** **** ** *** **** **** * **** * ******** * ***** * **** *** ** **** ***** ****** 
    **** *** *** **** * **** * **** * *** ** *** **** 
    ***** **** ** *** **** **** ***** ******* ** ***** ** *** *** *******
    پاسخ:
    :)) دقیقا!خودمم دقیقا همین  حسو دارم!!
    سلام دکتر خسته نباشین :)
    به نظرتون کف رو کم نگفتین؟
    اخه من هرکیو میبینم میانگینش بالاى ٤٣ است :))
    پاسخ:
    سلام جونم، نمیدونم ،فک نکنم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****
    **** *******
    ***** ** ***** ****
    ***** *** ***** ***
    *** *** ****

    (پ.ن:من یکی از شاگردای آقای یوسفی هستم!(مشهد))

    پاسخ:
    عالــــــیه پسر!!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    واقعا واسم عجیبه نمیدونم کی درس میگه**** ** ****** ** **  ***** ****** **** ** ******** ***** *** *** ** *** ******** **** ***** ** ** ***؟؟؟!!!
    پاسخ:
    خیلی بعیده اون عدد!! نمی‌دونم!!
    دکتر چرا نظرات رو هیدن میکنید ؟ جای حروف ستاره میزنه !
    بزارید ما هم در جریان باشیم و ببینیم خب :(
    دکتر برنامه ای رو که واسه تابستون داشتید رو قرار بود تا اخر هفته پیش بزارید روی سایت ! :(
    اگه شرایط عضویت رو هم اعلام کنید ممنون میشم. 
    با تشکر فراوان. 
    پاسخ:
    اوکی جانم!
  • دوست دارم بدونم
  • سلام دکتر. 
    جسارتا میشه بگید شاگرد های خودتون حلی تو چه رنجی زدن ؟
    ببینیم در مقایسه با اونها چیکار کردیم. 
    سپاس فراوان. 
    پاسخ:
    سلام جونم، همه‌جوره درصدی هست!
    سلام
    دوستانی که نمره اعلام کردند چه جوری نمره دادند به خودشون
    چجوری باید نمره داد؟

    پاسخ:
    (نمره آزمایش از 20 + نمره‌ی آزمون مرحله 2 از 80) * (هفت دهم) + (درصد مرحله 1) * (سه دهم)
    سلام. 
    دکتر میدونید کلاسای دوره از چندم شروع میشه ؟
    شنیدم میگن بعد از جام جهانی شروع میشه ؟!
    پاسخ:
    سلام، خبر قطعی‌ای دراین مورد شد می‌گم بهتون!
    ببخشید منظورم این بود که دوستان چجوری نمره مرحله دوم اشان را حساب کردند
    بارم بندی قسمت های مختلف سوال چجوریه؟اگه تو قسمت اول سوتی بدی نمره سوال چند میشه اگه بقیه اش کامل باشه
    پاسخ:
    بارم بندی ها قطعا متفاوته، حدودی محاسبه کردن! کاملن بستگی به مصحح داره سال پیش بعضی سوالا کاملن جواب آخری تصحیح شد ولی یه سری اش نه!
    درسته که میگن هر سوالو دو نفر صحیح میکنه و اعتراض نمیشه کرد؟؟


    پاسخ:
    معمولا نفر 30ام تا 50ام دوباره بازبینی می‌شه برگه هاشون،اعتراض که همیشه می‌شه داد ولی خیلی سخت ترتیب اثر داده میشه! حالا ان‌شاءالله که قبولی به اونجاها نکشه!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ***** ** ** ** *** ****** ** *** **** ***** **** ****
    ********* *** ** ** *** ** *** *****

    پاسخ:
    اگه آزمایشت کامل باشه، حدود 25 از 80
    سلام استاد!
    ٢ تاسؤال داشتم! 
    ١.این کفی که اعلام کردین،(٤٣) نمره کله؟؟
    یعنی هم مرحله ١ و هم مرحله ٢ ؟؟ 
    ٢.هنوزم میگین کف ٤٣ هست ؟؟!!

    پاسخ:
    حدودیه کف 43، شاید بالاتر باشه ولی ترجیحا دیگه بهش فک نکنید، 20 روز دیگه اعلام میشه راحت میشید! :)
    با عرض سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون
    چند تا سؤال داشتم:
    1)شیوه تصحیح مصححین خیلی سختگیرانه است؟مثلا اگر یک سری پارامتر جدید اضافه کنیم بدون اینکه تعریفشان کنیم ، ولی مشخصا در جواب نهایی نباشند ، ایراد دارد؟

    2)سرنوشت سؤال 5 چه شد؟جواب باشگاه کامل است؟سؤال 2 چطور؟شیب است یا زاویه؟
    از آنجا که برگه ی بچه های تیم صحیح شده ، حتما یک راه را برگزیده اند.

    3)آیا نشر خطا در نظر گرفته میشود(یعنی به علت انتشار خطا نمره کم میکنند) یا نه.

    باز هم تشکر
    پاسخ:
    1) نه اگه جواب نهایی بر حسبِ همون پارامترای مسله باشه اوکیه!
    2)سوال 5 رو باشگاه اشتباه حل کرده، تو پاسخنامه نوشتم براتون چرا، فردا یا پس فردا با دکتر بهمن‌آبادی راجع بهش حرف میزنم. سوال 2 هم زاویه است منظور سوال ولی گفته شیب! :|
    3)بستگی به مصحح اش داره کاملا!

    ٢٠ روز ؟؟؟
    مگه ٢٦ خرداد نبود اعلام نتایج ؟
    پاسخ:
    20 عدد قلت بود، نهایی هاتون کی تموم میشه، همون حدودا اعلام میکنن، شایدم زودتر یکم!
    امسال زود تر از سال های پیش تموم میشه ، بخاطر جام جهانی زود شروع شده. 
    اینکه به زمان بندی باشگاه ربطی نداره !
    پاسخ:
    معمولا باشگاه میزاره تا اخر امتحان نهایی نمیگه بعد  میگه، ربط داره به زمان بندی باشگاه!
    واقعا کسی هست که مرحله اول سال دوم قبول نشده باشه و سال سوم طلا شده اگه میشه شاخ ترینشون را بگید اگه میخواهید هم به ایمیلم بفرستید اگه میخواهید هم اصلا نگید :)
    test792id1@gmail.com
    پاسخ:
    بله هست! تا دلت بخاد!
    سلام
    میخواستم بدونم زمان حدودی شروع دوره کی است؟
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام، دوره 40 نفر؟ دقیقا یکی دوروز بعد ثبت نام که ثبت نامم حدودا 4 روز بعد اعلام نتایجه!
    سلام
    من زنگ زدم باشگاه گفتن معلوم نیست که مرحله اول رو دو تاثیر بزاره!
    اگه کسی مطمئنه بگه از کجا مطمئنه مام مطمئن شیم:ی
    پاسخ:
    تاثیر میزارن، قطعا!! روابط عمومی باشگاه معمولا در جریان نیست!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام ...

    ****** **** **** ** ** **** **** *** ***** *** ****** *********** **** **** *** ****** *** **** ****** ********* ** ****** ****** ***** *** ****** ***** **** *** ** *** **** ****** **** ** ** *** *** **** *** ** ***** *** *** **** ** **** **** ******* **** **** *** **** *** *** ** **** *** ** ** **** ** **** ** ** **** ***  **** **** * ** **** ***** ** ** ** ** **** ****** *** ****** ***** ***** **** *** *** ********* **** **** ** ************* *** ****** ***** **** ** *************** **** *** **** **************** **** ** ********

     

    پاسخ:
    سلام جونم، بعیده خیلی کم شه. 
    سلام این نظر رو فقط برای این گذاشتم که بشه 100تا
    مبارکه!
    پاسخ:
    ممنووون!! :))
    استاد سلام.آقا کی اعلام میشه مردیم از بی تکلیفی؟ خبری از کف و اینا دارین؟

    پاسخ:

    هنوز کامل معلوم نیست چیزی، چشم هم بزارید نتایج اومده، بهش فک نکن اصلا اعصابت خورد میشه.

    اقا ما شنیدیم ٢٣ ام میاد ، ٢ روز بعد از اتمام امتحانات ، درسته ؟؟؟
    کی مشخص میشه ؟؟
    کف چی ؟ تا اعلام نتایج کف مشخص نمیشه ؟
    پاسخ:
    ان‌شاءالله زودتر میاد، بهش فک نکنید اصلا! 
    میشه لطفن یه حدود بدید برای زمان اعلام نتایج؟
    ممنون
    پاسخ:
    نتایج مرحله دو همه رشته‌ها(جز کامپیوتر) با هم اعلام میشه گرچه با هم تصحیح نمیشه. باشگاه صبر میکنه تا کمیته‌ی همه‌ی رشته ها اسامی رو اعلام کنند بعد نتایج رو میزاره. برا همین نمیشه نظر قطعی داد ولی احتمالا فردای نهایی‌هاتون اعلام میشه.
    پ.ن:  مثلا سال پیش نتایج مرحله دو همه رشته‌ها یکی دو روز با تاخیر اعلام شد بخاطر اینکه کمیته‌ی فیزیک دیر تصحیح شد برگه‌هاش.
    سلام 
    کاش حرف شما درست باشه کف همون ٤٣ اینا باشه ! :) 
    یه بنده خدایی میگفت احتمالا یکم پایین تر از ٥٠ عه ! :) 
    حالا ما با درصد حدود ٤٨ و خورده ای موندیم این وسط ! :)
    احتمالا منو پیدا میکنن میگن آآآ ! از این دیگه حذف کنین ! :))
    من که چشمم آب نمیخوره !
    اقای شاهبختی ، استااااااااد ...
    اقا اگه تصحیح برگه ها دیگه باید تموم شده باشه الان ، پس کف مشخص باید باشه حدودی !!! 
    اقا نمیتونید یه حرکتی بزنید بفهمید کف رووو ؟ 
    خواهشا ! :|
    پاسخ:
    می‌فهمم چقدر نگرانید، شما که اینهمه صبر کردید یه چند روز دیگه هم صبر کنید، می‌دونم نمیشه اما بهش فک نکنید! ان‌شاءالله که قبولی!

    همین چند روز اخری سخته استاد !
    شاید ٢ برابر ١ ماهه گذشته طول بکشه برامون !
    چون نزدیکه دیگه !
    سلام،
    بعضیا نظرشون مبنی براینه که نتایج یکشنبه یا دوشنبه میاد.
    درسته؟...............
    پاسخ:
    آره دیگه همین حدودا باید بیاد
    بگید اعلااااااام کنن نتایجووووووووو
    اقا تو رو خدا بگین نتایج کی میادو کف چنده؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هفته دیگه تا دوشنبه باید بیاد علی القاعده ولی پیشنهاد میکنم خیلی منتظر نباشید سخت میگذره بهتون
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ** ******* *** ** ***** *** ** ** ** *** *** *** ***** **** ****** **** **** ***
    همه اینجورین ؟؟؟
    پاسخ:
    آره!
    این روزا با سرعت حلزون بر ساعت میگذره!
    پاسخ:
    ای وای...نکنید با خودتون اینطوری! هی منتظر نباشید! تصور کنید یه ماه دیگه نتایج میاد! اینطوری که هی منتظر باشید قبول هم بشید نمی‌چسبه بهتون، انقدر که اذیت شدید. رها باشید! واقعا مسله مهمی نیست! خیلیا المپیادی نبودن الان بهترین زندگی رو دارن خیلیا هم المپیادی بودن الان واقعا هیچ خبری نیست! باید بفهمید این وسط خودتونید که مهم‌اید! قبول شدید چه بهتر نشدید چه بهتر! "هرررر" اتفاقی بیوفته خوبه! آزاد آزاد! به این می‌گن زندگی!

    آقا تبرییییییییییییییییک.......درود خدا بر این تیم ملی والیبال!!!!

    ان شالله  تو فوتبال نیجریه رو هم میبریم.......و هم آرژانتین....

    خدارو شکر

    پاسخ:
    بنده خدا مربیه چه حرصی میخورد!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">