وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نتایج مرحله 2

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ
خب دوستان المپیاد فیزیکی خسته نباشید به همتون...
نتایج مرحله 2 هم اعلام شد تبریک به اونایی که قبول شدن و ارزوی موفقیت برای بقیه بچه ها..
امسال بچه های تهران  نسبت به سال پیش بیشتر شدن و تعداد دختر ها هم از سال پیش بیشتره
به هر حال امیدوارم دوره خوبی باشه
اینم اخرای دوره 40 سال پیش!(که همه خسته ان!)
  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • احسان پژوهشگر

نظرات  (۷)

با سلام چند تا سوال خیلی مهم دارم اگه میشه ب همش جواب بدین.
١)من متاسفانه سال دوم ریاضیم خراب شد اول بگین این شرط معدل هر سال باید جدا بالا ١٤ باشه؟یا سال اول دوم معدلش بالا هم بالا ١٤؟؟
٢)))حالا اگه شرایطشا نداشتم ینی اگه مرحله ٢ قبول شدم تو دوره ثبت نامم نمیکنن؟و ایا راهی واسش هس؟
٣))کلا از کجا میخوان نمره هاما ببینن؟
واقعا ممنون میشم به همش جواب بدین.
پاسخ:
سلام...شما موقع ثبت نام کارنامه تونو میبرید و اونجا چک میکنن.فک میکنم زیاد گیر نمیدن چون یکی از طلا های ریاضی هم دوره ما 3 تا درسش رو افتاده بود!
کف چند بوده؟
پاسخ:
فک کنم 54 نمیدونم امسال پیگیری نکردم خیلی، ولی مورد داشتیم 51 و قبول نشده
اخه من میخوام المپیاد فیزیک شرکت کنم و ریاضی ام نمرش مهمه ممکنه اون شخص طلا ی سر درس ک ربطی به المپ ریاضی نداشته را افتاده
پاسخ:
ببین نمره ریاضی و فیزیک باید بالای یه حدی باشه و این دوست ما فیزیکش رو افتاده..
سلام ؛
تبریک به اونایی که قبول شدن و آرزوی موفقیت برای بقیه دوستان!
استاد گرامی برنامه های سیگما تو تابستون چطور شد؟!
مممنون!
پاسخ:
سلام جانم، فعلا چیزی معلوم نیست، اعلام میشه اگه خبری بشه
سلام خسته نباشید کف چقدر بود امسال؟؟
پاسخ:
فک کنم 54 نمیدونم امسال پیگیری نکردم خیلی، ولی مورد داشتیم 51 و قبول نشده
استاد بالاخره کف چند شد
پاسخ:
فک کنم 54 نمیدونم امسال پیگیری نکردم خیلی، ولی مورد داشتیم 51 و قبول نشده
لطفا بفرمایید کسی که امسال میره سوم تا حالا باید چیا رو خونده باشه ؟ باید بتونیم سوالای مرحله دو و دوره رو حل کنیم یا نه ؟
تشکر!
پاسخ:
سلام، آخر تابستون آره تقریبا! نه همشو الزاما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">