وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

از سری کارهای فی‌البداهه با SirAliff در آمفی تئاتر حلی

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ

پیانو : خودم، صدا : علی فلاحت

پ.ن : حلی در کنار آدمایی مثل مقیمی و فلاحت و ثقفیان و سیدی و  علی آقا و حامد رابط(به عنوان اسپانسر) و همه‌ی آدمایی که تو عکسن و خیلیای دیگه دبیرستان نیست، بهشته!

پ.ن 2 : ازینکارا بازم هست همش فی‌البداهه است، اگه حوصله ای بود شاید درست و حسابیش رو هم ضبط کردیم آلبومش بکنیم :))

منبع : رده- ب

  • ۹۴/۰۲/۰۶
  • عباس شاه بختی

نظرات  (۱۱)

دکتر سبکو عوض کنین پرفروشتر میشه!
 
من میخرم حداقل :))
پاسخ:
:))))
عاللی بود دکتر!!
حتما ادامه بدین(;
ایشالا شاهد کنسرتتون(!) توی (به قول شما) بهشت باشیم:))))))
پاسخ:
ممنووون! از الان دعوتید شما! :))
ی سوال اول !
خودم ینی کی دقیقا ؟ :D
بعدشم خوش بحالتون ما شهرستانیا رو که کسی حمایت نمیکنه حتی المپیاد بخونیم ...
منم ویلون میزدم در حد بنز ( الان در حد ماشینای ژاپنی میزنم ! ) آقا نشد ادامه بدیم ... بسوزه پدر المپیاد ... :)
پاسخ:
خودم  ینی شاه‌بختی یا همون دکتور
مارو هم کسی حمایت نمیکنه بخدا :)))
سلام
میگم یه سوال داشتم!
کلاس های المپیاد حلی برای پایه ی سوم توی ساختمون شهید همت برگزار میشه؟
پاسخ:
سلام، نه
خیلی خفن بود دکتر ، 
میتونم بپرسم آهنگی که میزدید اسمش چی بود ؟!؟!؟
پاسخ:
ممنووون!! فی‌البداهه زدم، اسم نداره هنوز :/ :؟
سلام . 
استاد فوق العاده بود این قطعه ! هم تنظیمش هم شعر و هم صدا !
یه سوالی شاعر این ابیات کیه ؟ بابا خیلی شعر پر و با معنی نوشته دمش گرم 
پاسخ:
سلام، ممنون، شهرام شیدایی شاعر بود
سلام
میگم مسایل هفته ی دانشگاه هاروارد رو کسی ترجمه کرده؟
ممنونم دکتر
پاسخ:
سلام؛ بله کتاب ترجمه ش و البته فایل پی دی افشو من دارم
سلام استاد ! 
آقا یه سوالی تو این عکس که گذاشتین امیر خان بصیری و آقای مصطفی هم هستن یا من اشتباه میکنم ؟
پاسخ:
آقای مصطفی هستند

سلام


دکتر ، من میخوام در طی یک برنامه فشرده در طی یک ماه ، خودم رو به برنامه مدرسه (حلی!) برسونم (اگه فیلتر نشم (خداکنه نشم )) و سال دیگه حداقل نقره رو بگیرم !! میشه ؟ :(

دقیقا میشه بگید چه کارهایی باید بکنم ؟ 


با تشکر !

پاسخ:
توی خرداد اگه شد یه برنامه ای میگزاریم روی سایت طبق اون برنامه اگه پیش برید خوبه
استاد اگه پیانوشو شما زدین عالــــی بود....
حسودیم شد...
;)))))))
پاسخ:
ممنوون جانم! شرمنده می‌کنی!
ا راستی دکتر ویدیوهای تکنیکای" اولمپیاط عاصان عصط "(D: مطمین نیسم درست توشتم یا نه!!) رو هم ادامه بدید! شدیدا بهشون نیازمندیم تا ب موفقیت برسیم!! :)))
پاسخ:
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">