وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

آزمون فردا

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

عزیزانی که ثبت نوم کردند، سوالات آزمون هم ایمیل شد براشون و هم لینک دانلود براشون پیامک شد. دوستانی که فردا آزمون رو می‌دهند، شروع آزمون ساعتِ 9 صبحِ فردا است و تا ساعتِ '13:30 اسکن و یا عکسِ برگه هاشونو به این آدرس ایمیل کنند :

iopmexam@gmail.com

موفق و سربلند باشید 

  • ۹۴/۰۲/۰۳

نظرات  (۱۰)

سلام استاد !
استاد ثبت نام من تایید شده یا نه ؟ آخه هیچ ایمیلی یا پیامکی نیومده !
پاسخ:
سلام جانم، آره ، اطلاعاتت ثبت شده
خب ما از کجا بدونیم فردل ازمون داریم یا شنبه؟ ایمیلی نیومد که کدومو شرکت می خواهین کنین؟؟؟ 
پاسخ:
فرم ثبت نام بعد اینکه گفتید شنبه بشه داد آزمونو آپدیت شد، روزشو هم پر می‌کنید. شنبه باشه برا شما؟
  • محمد امین زنج
  • استاد جون دمت گرم
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم جانم
    بله، لطفاً شنبه باشه، چون من اونموقع که ثبت نام کردم نگفت شنبه یا جمعه، اما از اول توی وبلاگ نوشتم می خوام شنبه بدم
    سلام !
    استاد پاسخنامه من بدستتون رسید ؟
    پاسخ:
    سلام
    بله رسیده..
    سلام ببخشید پاسخ تشریحى رو کى میدید ؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام جانم،یکسری از دوستان فردا آزمونو می‌دهند، بعد از آزمونِ فردا
    سلام فردا تا کی وقت داریم آزمون بدیم؟
    پاسخ:
    سلام جانم، نهایتا تا شب بفرستید
    سلام
    استاد تا چه موقع وقت داریم تا فایل هارو ارسال کنیم ؟
    من تازه شروع کزدم به نوشتن :دی

    پاسخ:
    سلام جانم، تا امشب دیگه فرستاده باش
    دکتر خودت چرا نبودی؟؟؟

    رفع ایراتاد مونده هنوز؟؟!
    پاسخ:
    کجا نبودم!؟
  • امیررضا تسلیمی
  • salam,bebakhshid pasokhname ro key mizarid??

    پاسخ:
    سلام، گذاشته شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">