وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

مسابقات دانش آموزی شریف

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ق.ظ

سلام بچه ها.

من امسال هم مثل پارسال در کمیته علمی مسابقات دانش آموزی شریف حضور دارم.

به همین دلیل هم به نظرم رسید به خاطر این که این جا وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیکه، اونایی که توی مسابقات دانش آموزی شرکت کردن نظرشون رو به صورت عمومی یا خصوصی (اگر لازمه) به سوالات و نحوه برگزاری بدن. این می تونه یه فیدبک خیلی خوب باشه تا هم امسال توی مرحله های بعدی آزمون و هم برای سالای بعد، آزمون بهتری را برگزار کنیم.

موفق تر باشید!!

  • ۹۳/۰۹/۲۸

نظرات  (۵)

سلام
ثبت نامش تموم شده یا هنوز ادامه داره ؟
سلام 
لطفا اگه میشه فیلم های الکترو رو بزارین، با تشکر 
استاد کجایی؟ خداوکیلی یه پستی چیزی بگذارید به ما شهرستانی ها فقط شما جو میدادین که شما هم معلوم نیست کجایید؟؟؟
ما قبول شدیم پس شما غول ها رو میبینیم
پاسخ:
غول؟!
قبول شدیم..
من بیشتر شرکت کردم ک ببیتم چقدر میتونم حل کنم.ولی درصدارو نمیدن
هیجوره نمیشه از درصد پاسخگویی مطلع شد?
پاسخ:
نه ،فکر نکتم بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">