وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

بازگشت!

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ

سلام و درودِ خدایان و خسته نباشید به همه‌ی فیزیکی های عزیز و دانش‌آموزان گلم و بقیه‌ی دیگران(!)!

بلاخره بعد از مدتِ مدیدی غیبت{به دلیلِ خستگی فراوان: نوشتنِ سایت و ساختنِ 60 ساعت فیلم آموزشی و برگزاری 24 عدد آزمونِ تابستانه و ...}، دوباره می‌خواهیم شروع کنیم تا به بلاگ یه سر و سامانی بدیم کم‌کم.

دوستانِ گلم و عزیزانی که بصورتِ غیرحضوری در کلاسِ تابستانه ثبت نام کرده بودند و دوستانی که تازه می‌خوان عضو سیگما باشن برنامه‌ی این ترم ما یعنی تا قبلِ مرحله‌ی یک بصورتِ ذیل می‌باشد:

سومی‌ها : هر دو هفته آزمون دارند و کلاسِ حلِ آزمون دارند، و هر هفته کلاسِ سیالات و ترمودینامیک پیشرفته، ادامه‌ی کلاس الکترو و یک کلاسِ حلِ تمرینِ! آزمون‌های نسبیت و آماری نیز بصورتِ آموزشی است یعنی توی آزمونا درس‌ها داده میشه و سوالات رو باید با توجه به درس‌ها حل کنید!

دومی‌ها : هر دو هفته آزمون دارند و کلاسِ حلِ آزمون، به کلاسِ ریاضی و مکانیک نیز یک کلاسِ الکترو اضافه می‌گردد و کما فی‌السابق کلاسا از 1 آبان شروع می‌شود.

و البته برنامه‌ی ویژه‌ی مرحله یک برای هر دو پایه

شرایطِ ثبتِ نام و برنامه‌ی دقیقِ آموزشی و آزمون‌ها نیز بزودی روی سایت قرار میگیره!

  • ۹۳/۰۷/۲۵

نظرات  (۲۷)

  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • بازگشت غرورآمیز دکتر عزیزمان مبارک
    پاسخ:
    تشکراتِ فراوان!
  • حسین سامانی
  • مبارک ایشالله!
    دکتر بی زحمت یه نگاهی هم به inbox و نظرات 2 تا پست پایین تر  بندازید ( شایدم انداختید!)...
    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد!
    پاسخ:
    ممنووووون! کلی لطف کردی!
    سلام برای سوم ها دو هفته یه بار آزمون دادن کم نیست؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام، هردوهفته کافیه، اگه کم بود برای ماه بعد بیشترش می‌کنیم!
    آقا چقدر خوب میشد برای کسانی که عضو جدید میخوان بشن یه تدبیری می‌دیدید ؟ یا حداقل کل مباحثی که تو تابستون تدریس شد را  روی سایت قرار میدادید
    پاسخ:
    اوهوم یه ایده‌هایی هست! باید بررسی شن!
    بس صبر ها کردیم تا دوباره به این مکان مقدس برگردید !!
    درود خدایان بر شما !!
    پاسخ:
    بسیـــــار ممنان!
    با توجه بع اینکه کف مرحله دوم امسال خیلی بالا بوده من یه پیشنهاد دارم : از همین الان برنامه ی ویژه مرحله دوم بگذارید تا همه  ی اعضا سیگما مدال بیارن
    پاسخ:
    کلاسا مرحله دو رو خود به خود شامل میشه ولی نزدیک مرحله دو هم برنامه ویژه مرحله 2 باید بگزاریم و نوشتنا چک میشه و غیره
    چه خوب شد آمدید استاد 
    پس حالا آزمون ها و پاسخشان را بزارید لطفاااا   
    خیلی نیاز دارم
    ممنون
    پاسخ:
    بلی حتما!
    فقط استاد لطف کنید بگین که قبل از اینکه بخواهیم این کلاس ها رو ثبت نام کنیم باید چه کتابایی رو خونده باشیم و حل کرده باشیم تا بتونیم با کلاس پیش بیایم؟ 
    ممنان! 
    پاسخ:
    دوما : مشتق و انتگرال و مثلثات + سینماتیک و دینامیک در حدِّ بلت و هالیدی
    سوما : کلپنر 4 فصل اول + تخریب و اختلال 3 یا 4 فصل اول + هالیدی الکترو تا سر مغناطیس + فصل یک و دو گیریفیتث و از فصلِ سوم اون تیکه‌ی بسطِ پتانسیل
    استاد الفبا ها چی؟ اگه میشه برای اینا وقت بزارین، چون اصولن همه از الان الفبا ها رو می خونن، عده ی زیادی هستن که الفبا نخوندن، پس لطفا وقت خوندن الفبا ها رو بدین 
    پاسخ:
    کلاسای سیالات و ترمو پیشرفته الفبای حرارت رو کامل پوشش میده، الفبای نور هم که وقت هست، ولی یه برنامه‌ی لایت برای خوندنش بزارید
  • محمد امین زنج
  • سلام استاد فیزیک.ببخشید کی باید پولو واریز کنیم دقیقا؟فردا(شمبه)خوبه؟ایول به این سایتتون. با تشکر استاد فیزیک(دان)!!!
    پاسخ:
    ممنون، هرموقع خاستی جانم، از فردا تا آخرِ هفته
    استاد تو سوال کاملا بی ربط دارم شرمنده که اینجا می پرسم:
    روش لاگرانژ را نمیشه در مرحله دوم به کار برد؟
    یه ماشین حساب خوب میشه معرفی کنید که هم تا اخر دوره کار امد باشه هم بگذارن سر امتحان ببریم?)اخه شنیدم نمیشه سر امتحان ای دوره ماشین حساب با قابلیت برنامه ریزی برد(
    پاسخ:
    سلام، نه نمیشه اصلا، باید نیوتنی باشه حتما
    ماشین حسابِ Casio fx-350 تا 82MS و شبیه هاش، از اونجایی که میخری چک کن که قابلیتِ برنامه نویسی نداشته باشه.

    سلام

    یه تشکر گنده بهتون بدهکار بودم... به همه استادا مخصوصا شما و استاد یوسفی و استاد خدادادیان.   واقعا مدیونتونم. چون نمیدونستم چجوری تشکر کنم یه چند بیتی نوشتم امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره....


    همچو بادی تند می بود عمرمان         لحظه هایش می رفت از دستمان

    با چراغت یافتم امید را                   یاریم کردی به سان قهرمان

    با نگاهت زنده کردیمان عزیز          لنگ اندازند جلویت عالمان

    شاه شاهان شهنشاهی علم                عشق معشوقان عاشق بهرآن

    خانه ی جانم بدون تو بود                همچو درویشان و با تو مبلمان

    قایقی بودم به دریای فیزیک             تایتانیکم شدی استاد جان

    علم تو کوه است علم من چو ریگ     دشمنانت نیست گردند از جهان

    هر کجا بودم به فکرت بودمی           جایگاهت باشد اندر قلبمان

    حرف حرف گفته هایم سیم و زر        سایرین گویند شعر چون کودکان

    شاعری نبود به جز لاری پسر          تا من هستم در سجودند دیگران

    پاسخ:
    خیلـــــــــــــی ممنوون! مرســــــی از شعر، بسیار شرمنده کردی! انشاءالله طلا جهانی!
  • محمد امین زنج
  • سلامی دوباره.ببخشید مبلغ پول واریزی برای بسته طلایی 300 هزارتومنه؟و آیا شامل فیلم آموزشی هم میشه؟ممنون
    پاسخ:
    سلام جانم بله، تا فردا شب هزینه ها و ریز برنامه ها رو میگزارم براتون
    سلام دکتر
    خوبید؟
    دکتر، ببخشید  ما از  کی کلاس آزمایشگاه خواهیم داشت؟
    پاسخ:
    فعلا ندارید! سر کلاس  بهتون میگم چجوریه برنامه آز تون!
  • محمد حسین علیزاده
  • سلام استاد
    حالتون خوبه؟
    موقع حل یه سری سوال وقتی به مشکل می خورم چه کنم؟
    مثلا الان داشتم سوالای دوره 89 رو حل می کردم آزمون اولش تقریبا اوکی بود ولی از سوالای سوم چهارم آزمون دومش مثل آهو تو گل گیر کردم(اصطلاحات دیگران رو بدزدیم!!)بدتر از اون نمی دونم جوابام درسته یا نه.(جواب آخر هم ندارن آخه چک کنم!)
    راستی یه سوال دیگه! من الان بشینیم به کلپ و گریفیث عمق بخشی کنم یا ترمو و اپتیکم رو تقویت کنم یا سوال حل کنم, اگر سوال حل کنم, دوره درسی و 100 مسئله و ... حل کنم یا با همین سوالای دوره جلو بیام؟ کلا نمی دونم باید چیکار کنم ایشاالله صحبت می کنیم.(لطفا اونجاهاییش که بنظورتون لازمه ستاره ای دار بکنید.) 
    پاسخ:
    سلام حسین جان، اومدم مدرسه چهارشمبه یه سر بیا پیشم میسازمت!
    درود ... . 
    آقا پس از این شعری که آقای لاری پور گفتن من دیگه حرفی برای گفتن ندارم !!!
    :)))
    پاسخ:
    البته بسی اغراق کردند و بسیار شرمنده شدیم!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام آقا
    من دارم با یک برنامه ریزی متراکم( متراکم در حد موناکو D: ) درسهای دوره تابستان را مروز کلّی می کنم
    به علاوه *** **** ******* ** **** ***** ** ** ***** ******** ****
    *** ** ** **** ** ** ****** **** ** ***** ** *** * ** *** ** **** ** ***** * *** **** **** ** ***** *** **** ** *** *** ***** *****
    شاگرد کوچک شما
    علیرضا طباطبایی

    پاسخ:
    :))) عالــــــــــــــیه!
    ولی آقا این شععر به جامعه ی شعر سرایان لطمه میزنه حالا ببینید!!
    :))))
    سلام چه شکلی باید ثبت نام کنیم ؟ راهنمای ثبت نام بگذارید لطفا
    پاسخ:
    سلام جانم، فردا شب هم برنامه دقیق رو میگزارم هم نحوه ی ثبت نام
    سلام اقای شاهبختی چرا هی میگین سره کلاس بهتون میگم :(
    ما ها که سره کلاس با شما نیستیم چه کنیم؟ 
    ما رو هم راهنمایی کنید :(
    پاسخ:
    سلام جانم، چون طولانیه و میبینمشون میگم سر کلاس، هر سوالی دارید بپرسید! 
    آقا سوال جدید سیگما قرار بود بدید.

    امتحانات تابستونم قرار بود تصحیح شه.(به نظر میاد فراموش شدن)

    همه ی مرحله یکارو تو برنامه گنجوندین؟(اگه بعضیاش اختیاریه از کی بزنیم.)

    کتاب درسی لازم نیست برای مرحله یک بخونیم؟

    کلن مرحله یکو یه توضیحی راجع بهش بدید.

    مرسی!
    پاسخ:
    مسابقه سیگما! بلی حتما!
    داره تصحیح میشه!
    همش تو برنامه است!
    نه فعلا!
    هرچی لازمه راجع به مرحله یک رو سایت میگزارم
    خاهش!
    سلام استاد 
    لطفا کلاس حل تمرین سوم، حل سوال های دوره تابستانی هایی  باشه که جواب ندارد 
    پاسخ:
    حتما! مگه اینکه جمبه ی آموزشی داشته باشه. حل های بعضی از سوالاش هم خیلی هم چنگی به دل نمیزنه!
    سلام استاد.
    فاینال سیالات سوما رو نمیذارید؟
    پاسخ:
    ایمیل به یاهوم بزنید براتون میفرستم!
    چقدر خوب میشد اگه حتی یکی از فاینال هایی که تابستون گرفتید را روی سایت میگذاشتند بفهمیم سطح چقدره خودمون را برسونیم اگه هم میشه به ایمیل بفرستید اما هر جور خودتون صلاح میدونید
    پاسخ:
    یه نمونه از کلِ کاری که توی تابستون انجام شد اعم از کلاس ها و آزمون ها حتما میگزاریم، یه ویدیوی مثلا 5 دقیقه ای. ولی هنوز وقت نشده آماده شه!
  • حسین سامانی
  • درود بر دکتر ؛
    میشه یه تماس با من بگیرید در مورد ساخت و ساز صحبت کنیم؟! ( در لفافه سخن گفتم!)
    پاسخ:
    درود پروردگار یکتا بر تو، اوکی جانم، فردا زنگم بزن
    سلام! 
    اگه میشه ازمونایی که میگیرین اینجوری باشه که به جای اسم بچه ها که توی اکسل میزارین، کد داوطلبی باشه... چندین دلیل دارم که میگم این کارو بکنین، اگه می خواین، بگین تا بگم! 
    +برای شما که فرقی نمی کنه... پس این کار رو انجام بدین لطفا 
    برای نجومی ها که چند نفر بیشتر نیستن کد تعریف شده! 
    گفتم دلایل زیاده که میگم این کارو بکنید 
    بسیار ممنون 
    پاسخ:
    اوکی همینکارو میکنیم "احتمالا" ولی اسم یه چیز دیگه است واقعن!
    دکتر، اونجایی که مهمه که اسما زده بشه، باشگاهه! کار خوبی نیست که 
    قبل از دور 40 اسما زده و حالا یه جوی بیوفته!
    گفتم اگه بازم قانع نشدین، دلیلامو بگم!
    پاسخ:
    روی چشم! اسم نمی‌زنیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">