وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

فردا تعطیله!!

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ

جدید : بحمدالله اکثر فایل‌ها بسلامت بازیابی شد و همه چی به حالتِ عادی برگشت! دوستان و عزیزانِ حلی نیز دوشمبه در مدرسه حاضر باشید برای اداءِ امرِ خطیرِ آزمون! دوستانی هم که غیرِ حضوری آزمونو می‌دهند براشون طبق برنامه‌شون آزمون ارسال میشه!


قدیم : حلی های عزیز و دیگر عزیزان نظر به پوکیدن ویندوز اینجانب تمامی فعالیت ها برای فردا اعم از آزمون و غیره تعطیل میباشد!

کسی برای دادن آزمون مدرسه نیاد!!

پ.ن : دعا کنید فایل ها از بین نرفته باشه، چون بک آپی ازشون ندارم(مع اسف شدید!!)

  • ۹۳/۰۶/۲۸

نظرات  (۳۰)

نههههههههههههههههههههههههههههههههههه
آقا اشکال نداره !
نفس عمیق بکشید و امیدوار باشید!
من این تجربه رو دارم 
بازی 5 گیگیم که باسرعت 30 کیلوبایت دانلود کردم پریروز به رحمت الهی پیوست !!!!!!!!!!!
پاسخ:
:)) !
میگن آقا اتفاقه اینا !!!!
ولی من میگم که اتفاق هم اتفاقی نیست !!!!!!!!!!!
دوبارهه رسیدیم به فلسفه!!
پاسخ:
اتفاقا اتفاق اتفاقیه! تناقضی هم نداره!
راستی آقا اگه این دفه خوایتسد سوال طرح کنید خیلی سخت بدید ببینیم چکاره اییم!!!!!!!!
بله آقا الان دارم در ملع (!!) عام شاخ بودن خودم رو اعلام میکنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
( امیدوارم پشیمون نشم بعد اینکه اومدم اتاق انحصاری رده ب !!!!!!!!!!! :)))))) )
پاسخ:
به هرحال یه دل سیر کتک می‌خوری!! چه بگی اینارو چه نگی!! 
  • حسین سامانی
  • آقای دکتر ، اگه همه فاینال ها رو سیستمتون بوده خیلی دنبالش نگردید!!! 
    قسمت نیست بخدا !
    ---
    شوخی کردم قسمت بالا رو ولی یه سری دیزاین ساختم برای سیگما ؛ میفرستم برا ایمیلتون ، البته کامل تر میشه با راهنماییاتون.
    پاسخ:
    :))
    عالـــــــیه!! بفرس برام!! کلی استقبال میشود!!
    به سلامتی انشاالله الحمدالله همه فاینال ها پاک شدند دیگه ؟؟؟؟
    یعنی نوید این خبر خوبو میتونید به ما بدید ؟؟؟؟

    پاسخ:
    فاینال‌ها سرِ جاشِ!(فایل‌ها زنده مونده بود) نگرانِ فاینال نباشید! :))
    سلام دوباره
    راستی آقا تکلیف امتحان چیه پس الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    دوشمبه آزمون الکترو حضوری در مدرسه!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • به حق همون "خدایان" دعا می کنم فایل پیدا شه!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    راستی آقا فیلم چالش سطل آب یخ چی شد؟؟؟
    پاسخ:
    :)) چالشو بیا دفتر رده ب فیلمشو بدم بهت!!
  • حسین سامانی
  • درود ؛
    دکتر ببخشید میشه یه مشاوره ای بدید با توجه به شروع مدرسه چجوری هم درسای مدرسه رو بخونیم هم المپیاد ؟
    ممنون.
    پاسخ:
    روی چشم، حتما! یه پستی می‌گزارم در بابِ شروع خزان!
    استاد ما بشدت متاسف شدیم و واقعا با شما احساس هم دردی داریم. من خودم به شخصه وقتی این پیامو تو وایبر منتشر کردین همون جا زدم زیر گریه.مامانم به زور تونست منو جمع کنه. خیلی بد شد که آزمون نداریم ولی از اون بدتر ویندوز شماست. ایشالله که فایل هاتون سالم بمونند و امتحانا همینجور سخت تر و سخت تر شه. :(
    پاسخ:
    عجبا! :)) مگزار استیکرهای نشئت گرفته از شادیِ بی حد و حصرتو در ملأ عام آشکار کنم!!
    سلام استاد
    میشه امروز فاینال حرارت سیالات رو بدم فردا نور جمعه الکترو رو؟
    پاسخ:
    سلام جانم، نه ترتیبش نباید بهم بخوره!
    چه افرادی پیدا میشن واقعا !!!!!! اصفات (!!!!!) این افراد غیر قابل توضیحه !!!!!
    آقا الان من هالیدی و ایرودوف رو تموم کردم دیگه چی بخونم امروز؟؟؟
    پاسخ:
    استراحت کن امروزو!
    سلام دوباره 
    راستی آقا نگفتین پیانو بلدین !!!!! 
    آقا الان به قصد (:) ) تکیید دوباره می پرسم که بسه اگه هالیدی و ایرودوف رو بخونیم ؟؟ + حل همه ی سوالای مربوطه؟؟
    آخه دیگه هیچی برام نمونده ایرودوفشم اینگیلیسی (!!) خوندم 
    بقیه کتابا یا خیلی سختن یا خیلی آسون!
    پاسخ:
    تو قبلی سلام نکردی که میگی سلامی دوباره!
    آخه اگه همه کتابای دنیارم بخونید شاید باز نتونید کامل شید ولی فعلا بس عه! خوبه جانم!
    سلام دکتر !
    اینم ادرس ایمیلم البته اگ لازمه !لازمه?
    پاسخ:
    سلام ممنون! براتون لینک میفرستم!
  • دانش اموز گمنام
  • سلام
    اقا روز اخر تابستونو بذارید راحت باشیم دیگه ! 
    چه وضعشه :)

    ولی جدا از شوخی ازمونامون بهتر بود تا بیست شهریور تموم میشد
    نمیشه تا همون دوازده مهر الک رو هم بگیرید ؟ فردا خیلی بده 

    فک کنم تو اتاق رده ب من چند برابر بقیه خوراک داشته باشم !!!!!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • من و شایسته پور بریم دفتر رده ب = میخواین دعوایمان کنید آیا؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    دعوا؟! مگه کاری کردید که دعوا شید؟ برا دست گرمی یکمی کتک میخورید! همین فقط!
  • دانش اموز گمنام
  • راستی اقا فک کنم خدای نکرده با ازمون ریاضی من از دور خارج شده ام و درجه فیلترشده به من اعطا میشود !! 

    پاسخ:
    :))) 
    سلام دکتر...
    چقدر زود ویندوزتون خوب شد!
    میخواستیم بیایم برای عیادت!
    حــــــــــــــــ ): ـــــــــــــــیــف!
    پاسخ:
    اون یه روز 10 روز گذشت بر من! :))
    سلام استاد!
    چرا تو وایبر جواب نمی دین!!
    البته میشه گفت حرف حساب جواب نداره!!
    میشه ما رو هم یه پیک نیک ببرین!!
    :-خواهش بسیار زیاد!!!
    پاسخ:
    میبریمتون! بعدِ فیلترینگ!
  • محمد حسین علیزاده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    *** **** *** ** ** *** ** ** ****** *** ****** ****** *** *** ** *** ** *** **** **** ****** ** *** ** *** * ******** ** ****** * **** **** ****** ****
    *** ****** *** *** *** *** ** ** *** ****** ** *** ********

    **** *** ***** ** *** ** ****
    ******* ** ******* ** ****
    **** **** ** **** *** ** ****
    **** **** ******* ** ****
    ** ****** ******** *** ******* ** ****** *****
    ** ** ***** ********* ** ****
    ** ** **** ** ***** *** * **** **
    *** *** ****** ****** ** ****
    ** ** *** ** **** *** ****** *****
    *** * *** ***** **** ** ****
    *** ** **** ***** ****** ***
    *** **** ** ****** ** ****
    *** ****** ***** *** ** **** ** *** **** *** ***** ** ******* ** ***** ** ** *** * *** *** ***** ***** ***** ** **** ************** ***** ** ****  
    *** ****** ****** ** ** *****  **** **** ** ****** ********* **** **********
    ****** ****** ***** ********** **** ** ******* ***** *** *** ** ***** ** ***** ** ****** **** *** ******* ** ** ****** ** ***** **** *** ** ***** ****** ********* *********** ***** ************** ************ ** *****
    **** ****** *** ** ******* *** *** ***** **** ******** ************ **
    *** *** *** *** *** *** **** ** ** * *** **** *** ** ** **** ** ***** **** ***** ** ***** **** ******* ** ***** **** *** *** *** ***** *********
    الان دارم فکر می کنم اینو بفرستم یا ساکت بشینم سر جام! خشم جوزف گریبان گیرم نشـــه؟!می ترسم همه سوالا از این بعد بشن معادله دیفرانسیل! مثل اون دوچرخه هِ.(علیت و چرایی این نام رو نمی دونم...) 
    پ.ن: دو موضوع رو قبول دارم, طولانی شد و همش تقصیر اون شعر است و جاهایی از متن نیاز به ستاره ای شدن داره.
    پاسخ:
    :))))) عالــــی بود!! راجع به کارت صحبت کردم هرموقع خواستی بزنگ بگم چه کنی!
    سلام
    اقا تاریخ فاینالای باقی مونده رو میشه سه شنبه بگیم؟ و دوشنبه فاینال ندیم؟
    پاسخ:
    سلام جانم، بله میشه!
  • دانش آموز سوم
  • سلام استاد برای غیر حضوری ها صرف نظر از روز چه ساعتی ارسال میشه؟
    پاسخ:
    صبِ اونروز باید ایمیل شده باشه علی القاعده!
  • حسین سامانی
  • سلام دکتر ؛
    من تاریخ ها رو فرستادم ؛ الانم ساعت 9ــه ؛ 
    منتظر بمونم یا نه؟
    پاسخ:
    سلام جانم، بعدِ داستانِ ویندوز پریدن یکم کارا قاطی شده دیشبِ آزمونا یه پیامک بدید حتما سوالا فرستاده میشه!
  • امید میرزایی
  • سلام آقای شاه بختی
    الان ما حلی ها پنجشنبه این هفته آزمون اپتیک داریم یا نه ؟
    چون قرار بود یک هفته فاصله باشه و آزمون الکترو افتاد دوشنبه
    پاسخ:
    پنجشمبه بعد اپتیک و 5شمبه بعدش فاینالِ سیالاته!
    سلام استاد
    ببخشید ممکنه فاینالارو پنجشنبه این هفته و دوشنبه و چهارشنبه اون هفته عصرا بدم؟
    پاسخ:
    بهم پیامک کن دقیقا چجوری باشه برات میفرستم!
    سلام آقا قرار بود آزمونو دیروز بفرستین ولی نفرستادید الن من چه کنم ؟!
    پاسخ:
    ازین به بعد دیشبش پیامک کنید، یکم بعدِ پریدنِ ویندوز بهم ریخت همه چی!
    سلام دوباره
    آقا الان امتحان سیالات کیه؟؟؟؟ این پنجشنبس؟
    پاسخ:
    5 شمبه بعدی!
    استاد اگه این طرح های که در نظر دارید مثل کتابخونه یا تالار گفتمان رو توسعه بدید بد نیست با تشکر
    پاسخ:
    برسیم چشم!
  • امید میرزایی
  • سلام آقای شاه بختی 
    می خواستم بدونم فردا امتحان اپتیک دارین یا نه؟
    پاسخ:
    فردا نه هفته بعد!
  • آوا عبدرضایی
  • سلام!! 
    آقای شاهبحتی لطفن وایبرتون رو یه نگا بندارید ! من پنجشمبع صب خواب موندم به امتحان نرسیدم!! 
    چیکار کنم؟:((
    پاسخ:
    سلام، فعلا برای سیالات و اپتیک بخون، آخر سر یه آزمونِ مکانیک یکم سخت تر ازت گرفته میشه!(شاید!)
    سلام اقای شاهبختی، سلامت باشید 
    من به اون دلیلی که گفتم (قبلا براتون توضیح دادم)نمیتونم امتحان بدم، الان برام صفر رد میشه؟ اگه میشه اسممو نزنین تا بعد که آزمون دادم....
    خیلی ممنون 

    پاسخ:
    سلام جانم، ممنون، نه مشکلی نداره 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">