وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

بقیه کلاس‌ها!

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ب.ظ

عزیزان دلم بخصوص دومی‌ها(که هفته هشتمشون 1جلسه است) بقیه‌ی کلاس‌های هفته هشتم حل و فصلِ سوالات سخت ترِِ 12 آزمونی‌است که در دوره‌ی تابستون ازشون گرفته شده. بنابراین نگران نباشند اگر کلاسای هفته هشتم کم بوده! یه جمع‌بندی از کلِ سرفصلا و آزمونای تابستون براتون گذاشته میشه!

  • ۹۳/۰۶/۲۷

نظرات  (۱۲)

سلام دکتر 
از هر پایه چند نفر فیلتر میشن؟ هر مدرسه ایی جدا فیلتر میکنین؟ 
دکتر ما خییییلی مشتاقیم که سخنان آقای فتحی رو بشنویم لطفاً هر چه سریعتر ایشون رو روی صندلی بنشونین! 
خیلی ممنون دکتر 
پاسخ:
سلام، کلن اگه حس شه کسی نمیرسه برا مرحله 2، فیلتره.
بله حتما! خاهش می‌کنم!
راستی دکتر قرار بود انجمن توی این اشتراک جدید راه اندازی بشه! چرا نشد:-؟
پاسخ:
یکم کارا زیاد شده کمتر میرسم، ولی بزودی راه میوفته ان شاءالله تعالی!
سلام دکتر.
چند بار یاداوری کردم که من فیلم های هفته پیش رو اصلا ندیدم.اگر امکانش هست فیلم ها رو برام بفرستید.
پاسخ:
برات ایمیل شده ظهری! پیامک هم دادم همون موقع! نرسیده؟ :؟
اگه برا ما هم این شکلیه که خیلی خوبه 
ممنون
سلام آقا 
ایرودوف الکتریسیته مغناتیسشو بخونم خوبه ( البته منظورم حل سوالاشه !!)
ایشالاا خوبه !!!!!!!!!!!!
پاسخ:
بدک نیست!
سلام دوباره !!!  ( سلام سلامتی میاره !! )
آقا این سوال خیلی مهمه : 
اگه ما فرمول های نهایی هالیدی که با انتگرال بدست اومده رو حفظ کنیم و البته بدونیم و بلد باشیم بدستشون بیاریم میشه مستقیما ازشون استفاده کنیم !!!
مثلا برای حلقه ی تو خالی رو من تو امتحانای قبل استفاده کردم !!!!!
پاسخ:
آره موشکولی نداره مگه اینکه سوال صراحتا بگه!
سلام دکتر.
شرمنده متوجه نشده بودم.خیلی ممنون.
پاسخ:
سلام جونم، دشمنت شرمنده!
استاد سوالای نایفه چطوره حلش کنیم به نفعمونه؟؟؟

گریفیث زیاد بخونیم ضرر داره؟؟؟

کلن چقدر درس بخونیم چقدر سوال حل کنیم؟

شیمز و زیمانسکی و چطور؟؟

جامع و کامل توضیح بدید ببینیم چه کنیم خوب

مرسی
پاسخ:
مثالاش خوبه!
28% 72%!!
یادتون میدیم، فعلا نیمیخاد!!
مکانیک و الکترو سوال دوره حل کن، الفباها رو بخور، یعدِ مهر هم سیالات و آماری و نسبیت یادتون میدیم + 2،3 تا کتاب که از روش بخونید و سوال حل کنید! الان 70% وقتت روی سوالای دوره باشه!
  • مهسا خدابخش
  • سلام دکتر ببخشید من تهران نیستم دوشنبه به احتمال زیاد نمیتونم آنلاین بدم؟! برنامه مسافرت واسه وقتی بود که شما گفتع بودید آنلاینه و جمعست!  حالا من چیکار کنم امکانش هست آنلاین بدم؟
    پاسخ:
    آنلاین نمیشه! بعدا مدرسه می‌گیریم ازت!
    سلام میشه من فردا بعد از ظهر ازمونم رو بدم؟ ممنون 
    پاسخ:
    سلام جانم، مشکلی نداره، آزمون فرستاده شده برات!
    سلام 
    ببخشید کدوم آزمون رو میگین؟ ریاضی؟؟!! من اونو که 2 روز پیش جوابام رو فرستادم! نیومده؟!!! :-S
    من منظورم مکانیک بود که امروز ظهر میشه بدم؟ 
    دکتر لطفا یه چک کنین ببینید نیومده ریاضی ها؟!! 
    پاسخ:
    درود خدای یکتا بر تو! مکانیکو گفتم! ریاضی اومده!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • من فاینال ریاضی و مکانیک را خوب دادم
    ولی الکترو را زیر 1% میزنم
    چرااااااااااااااااااااااااااااا؟ :'-(
    راستی آقا با ایده پیک نیک امانی موافقم
    دکتر ما پیک نیک میخوایم................
    پاسخ:
    پیک‌نیک هم میریم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">