وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

فاینال ها!

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سلام و درود خدایان به همگی عزیزان و مشتاقان فیزیک علی‌الخصوص دوستانی که فاینال دارن!

برنامه‌ی فاینال‌ها برای دوستانی که بصورتِ غیر حضوری آزمون می‌دهند به شرح زیر است[هم دوم و هم سوم]:

چهارشنبه، 26 شهریـــور آزمونِ فاینالِ ریاضی  -  جمعه، 28 شهریــور آزمونِ فاینالِ مکانیک

     یکشنیه، 30 شهریــور آزمونِ فاینالِ الکترو   -  پنجشنبه، 3 مـــــهر آزمونِ فاینالِ سیالات

پنجشنبه، 10 مـــــهر آزمونِ فاینالِ اپتیک

پ.ن: عزیزان حلی نیز، از رده ب تواریخ آزمون‌هارو دمبال کنید!

  • ۹۳/۰۶/۲۴

نظرات  (۲۸)

اقا اون جدوله چی شد پس ؟
سلام استاد !!!
میشه جای فاینال اپتیک و سیالات رو عوض کنید ؟ سیالات حجم کتابش بیشتره !!!
نتایج آزمون رو راستی کی میزنید ؟؟؟ D:
پاسخ:
برا سوما یحتمل همین کارو کنیم، اعلام میشه بزودی البته تا چیزی اعلام نشه برنامه همونه!
یکم درگیرِ فاینال ها هستیم، اما خیلی زود سعی میکنیم تصحیح شه!
سلام دکتر
ببخشید، شما می دونید که باشگاه چه مدل ماشین حسابایی را اجازه استفاده میده؟
ممنون
پاسخ:
تقریبا هر ماشین حسابی که نمودار نکشه و نشه باهاش کدنویسی کرد!!
سلام استاد,
لطفاً یکم تاریخ فاینال سیلالتو عقب بندازید , نمیرسیم :(((((((((
پاسخ:
شاید جای اپتیک و سیالات عوض شه(فقط برای سوما)
خدایان چیه دیگه دکتر. شما آمون پرست شدی؟ یک خدا بیشتر نداریم.
پاسخ:
اون"یان" برای قرینه‌ی لفظی و آهنگ جمله گذاشته شده، ارزشِ خاصی نداره!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا کاش منابع را می گفتید :-(
    پاسخ:
    میدونید که!!
    سلام دکتر.
    قرار شد فیلم های هفته پیش رو برام بفرستید.چی شد؟
    پاسخ:
    آو بله!! یادآوری کن جانم! فردا میفرسم!
    جواب آزمونمون کى میاد؟
    پاسخ:
    معلوم نمیکنه! درگیر فاینال هاییم! 10 تا آزمونه!! مصححین هم سفرِ آخرِ تابستونن!! اما زود تصحیح میشه ان شاءالله!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقای شاه بختی فکر میکنم از دست من کمی دلخور شده اید :(
    لطفاً اگر این طور است مرا ببخشید 
    یک مثنوی دو بیتی هم آماده کرده ام :
    خطا از کودکان است و بخشش از دکتران
    کس نکرد سود از دشمنی با دانایان 
    گر استادم مرا بخشد دوبار،
    Τεβτεβ از خطای خود گرید زار زار!!! 
    پاسخ:
    این حرفا کدومه؟! اصلن اینطوری نیس! خدا حفظت کنه برامون!
    به نام خداوند یکتا
    سلام علیکم
    استاد منظورتان از خدایان چه بود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    پاسخ:
    برای آهنگ بهتر جمله استفاده شد!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** **** ** ****؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نگو عزیز من این چه حرفیه؟!
    پس اگه میشه درستش کنید. 
    مرسی
    پاسخ:
    درسته! سخت نگیر!
  • حسین سامانی
  • درود بر دکتر !
    با عذرخواهی مجدد به خاطر ایجاد دردسر براتون!
    من منتظر smsاتون هستم...
    ممنون.

    پاسخ:
    سلام جونم، چشم، حتما!!
    سلام من میخواستم از اول مهر مشترک شیم به نظر شما فاینال ها را هم ثبت نام کنیم ؟ اینطوریکه معلومه اشتراک ماه شهریور تا آر هفته دوم مهر طول میکشه اینطوری برنامه مهر عقب نمیفته؟ بی صبرانه منتظر صحبت هاب علی فتحی و دو طلای دیگه هستیم......
    پاسخ:
    سلام جانم، سری بعدی از حدودا 20 مهر شروع میشه، بنظرم سرفصل‌هارو تا اونموقع بخونی بسیار خوبه! بلی حتما!
    سلام استاد !!!!!
    منابع فاینال سیالات کل الفباست ؟؟؟
    برای اپتیک هم کل الفباست ؟؟؟

    پاسخ:
    سلام، برای سوما هردوتا کلِشه! 1 هفته فاصله بینشه می‌رسید بخونید!
    سلام آقای شاه بختی ؟؟؟ میشه آزمون رو برای من زودتر بفرستید پرینت بگیرم ؟؟؟
    آخه نتم طوری نیست ساعت 8:57 بگیرم و آزمونو بدم ):
    خ خ خ ممنون !!!
    راستی ماه بعد هم میخوام ثبت نام کنم سایتتون هزینشو تا 3 مهر واریز میکنم حسابتون !!!
    پاسخ:
    سلام جانم، زنگم بزن حتما بگم چه کنی!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • استاد جداً شما شبیه تزار های روسی هستید!!!!!
    پاسخ:
    لطف دارید!! :))

    سلام آقا

    آقا من و بچه ها که بررسی کردیم دیدیم اونایی که آزمونارو خونه می دن خیلی دست باز ترن ...

    خودتون میدونید دیگه ( مخصوصا تو امتحان ریاضی امروز )

    البته اینقدام مهم نیست

    آزمون هم بد نبود ( فقط یکم عصبانی بود!!! ) منظ.رم اینه که خرکاری زیاد داشت !!!

    (از استفاده ی لفظ خرکاری معذورم ) !
    خسته هم نباشید


    پاسخ:
    سلام جانم، بجز یکی از قسمتای یه سوال همشو میشد بدون نوشتن ایده زد!! البته رسیدنِ اون ایده به ذهن سخت تر از نوشتنش بود!
    سلامت باشی جانم!
    سلام استاد میشه آزمون فردارو بعد از ظهر یا پنجشنبه بدم ؟!اگه بحث امنیتیشم مد نظرتونه میتونید رمزشو عوض کنید
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام جانم، آره میشه، موشکول نداره! پَس برات ارسال میشه!
    باورم نمیشه چطور میتونم اینقدر بد داده باشم!؟!
    از خودم بدم اومد...
    پاسخ:
    ای بابا! سخت نگیر به خودت! آزمون سخت بوده شاید!
    سلام آقا
    راجع به تغییر سریع رموز میشه به ایمیل من هم ارسال کنید؟
    چون رمزا سریع عوض میشن.در ضمن با بچه ها هم زیاد ارتباط ندارم که بگیرم.
    فراز ش. 15 ساله از حلی 1
    پاسخ:
    شماره تماس بده، پیامک می‌کنم!
    سلام آقای شاهبختی 
    1_منم همین مشکل رو دارم اشکالی نداره به جای فردا، پس فردا آزمون ریاضی رو بدم؟
    2_من چون پرینت میگیرم از سوالا لطفاً برام زودتر بزارین که از وقت ازمونم نزنم
    3_مگه نگفتین سر فصل فاینال ها همون تا آزمون 8 ام هست؟
    پس چرا الفبا سوما هر دوتا باید تموم شه؟من به هیچ وجه نمیرسم سیالاتم رو تموم کنم(چون هفته ی قبل هم مسافرت بودم)
    4-بقیه ازمونا رو هم میشه با یکی دو روز تاخیر بدم؟ چون باید بتونم این یه هفته مسافرت رو که بودم جبران کنم
    5_میشه برای اینایی که گفتم کاری کرد؟:'((
    6_تقریب و اختلال تا چه فصلیه؟ 
    7_خیلی ممنون، ایشالا سایه تون همیشه بالا سر بچه های فیزیک (کلاساتون توی تابستون خیلی مفید بود) 
    پاسخ:
    سلام جانم،
    1- مشکلی نداره!
    2- اوکی زودتر میفرستم، فردا هماهنگ می‌کنم چجوری
    3- برای آزمونِ سیالات 1 هفته اضافه وقت میزاریم و آزمون سیالات رو میکنیم آخرین آزمون.
    4- مشکلی نداره، روزهایی که میتونی(بهتره برات) آزمون بدی رو برام بفرست.
    5- شد فک کنم! + دوره جدیدمون آخرای مهر شروع میشه تا اونموقع وقت برا ریکاوری و مرور تابستون هست!
    6- از نظرِ علمی تا فصلِ 4 بلد باشید بسه برا آژمونا ولی یکم باید زیادی مسلط باشید!
    7- درودِ خدا بر تو! ان‌شاءالله شیرینی طلاتون!
  • م.ا.ش.پ (m.a.sh.p) !
  • آقا من هنوز در زمینه ی نظریه های قبلیم میگم هرچی کمتر بچه ها بعد آزمون هرس بخورن براشون بهتره ... .

    شما هم که اینو قبول دارین ... .

    پس من به عنوان یک منتقد (!!! چه کلاسی گذاشتم !!!) میگم که باید استرس بچه ها رو و بینششون رو نسبت به امتحان تغییر بدین !!

    امیدوارم این نظر ( ننوشتم پست هاا :))) ) کمکی کرده باشه ... . ( با اینکه شما استاد مایید و حتما اینا بررسی شده !! )

    پاسخ:
    با تشکر! ولی کی گفت من قبول دارم!؟ تکذیب می‌کنم!
    سلام استاد 
    ما حلی ها برای آزمون سیالات و اپتیک که طبق برنامه رده ب برگزار میشه باید کل کتابا رو بخونیم؟؟؟  
    پاسخ:
     سلام جانم، سیالات و اپتیک رو با سایت می‌دید! و کلِ کتابه! برا هرکدوم هم 1 هفته فاصله است!
    سلام دکتر.
    فردا و جمعه فاینال داریم ولی من فیلم های هفته پیش رو ندیدم.چکار کنم؟
    پاسخ:
    میتونی دیرتر بدی! زمان‌هایی که برات راحت تره برای آزمون برا من بفرست!
    سلام آقای شاه بختی،

    آزمون بعدی ما کیه؟
    پاسخ:
    شمبه!
    سلام دکتر
    فاینال الکتروی ما افتاد شنبه
    میشه بگید فاینال نور و سیالاتمون چه روزیه؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام جانم، میره برای هفته و دو هفته بعد!
    سلام آقای شاهبختی 
    لطفاً اگه امکانش هست، پاسخ فصل 3 و 4 کلپنر رو بزارین 
    خیلی ممنون 
    پاسخ:
    سلام جانم، چشم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">