وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

آزمون(7) تابستانه المپیاد فیزیک!

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ

آزمون شماره(7) المپیاد فیزیک سیگما

این پست بطور اتوماتیک ساعت 8:57 دقیقه منتشر می‌شود...

عزیزان سلام و صبح بخیر!

دِد لاین برای آپلود فایل ها:

 دوما ---> 180 دقیقه آزمون + 15 دقیقه آپلود = ساعتِ 12 و 15 دقیقه!

سوما ---> 240 دقیقه آزمون + 15 دقیقه آپلود = ساعتِ 13 و 15 دقیقه!

موفق باشیـــــــــــــــــــد! 


دانلودِ سوالاتِ آزمون

دوم  - سوم

پ.ن: پسووردِ سوالات همون پسووردِ تمارین است!!


ارسال پاسخ برگ(فقط جواب‌ آخر سوال‌ها):
پاسخ برگ هایتان را به آدرسِ azmoon@iopm.ir بفرستید!!

  • ۹۳/۰۶/۲۱
  • عباس شاه بختی

نظرات  (۳۵)

سلام

آقا منحنی سرعت در راستای OB یعنی چی ؟ 
پاسخ:
همون منحنی سرعت افقی عه!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقای شاه بختی!!!!!
    این چه امتحانی بود؟
    شما ما رو از المپیاد ناامید کردید :'-(
    پاسخ:
    سخت باشه ساخته میشید!
    اقا نمیدونم واسه من اومد یا نه ولی امیدوارم اومده باشه
    پاسخ:
    اومده لابد!
    لامصب آپلود نمی شد بس که بار علمی خفنی داشت برگم!!!
    (تازه اولین نظر هم مال خدمه!!!)
    سلام استاد ، وحشتناک خراب کردم ! دیگه واقعا بد تر از این نمیتونستم بدم امتحانو !
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سخت بوده!
  • حانیه کریمی
  • سلام آقای شاهبختی ! ایمیل من ارسل شد ؟؟

    پاسخ:
    سلام جانم؛ بلی!
    سلام دکتر
    ممنون از زحماتتون و عرض تبریک بابت طلا ها
    فردا کلاس داریم?
    پاسخ:
    ممنوون جانم، نه! به دوستان هم حتما بگو!
    سلام استاد
    آقا یک چند تا سوال برای برنامه ریزی چند روز مونده
    1. امتحانا تا چه مباحثی میاد؟  ( + حرکت دورانی میاد ؟ )
    2. برای امتحان ریاضی سه شنبه تمرین چی کار کنیم ( چه کتابی یا چه کار کلا ؟ ) _در ضمن من توماس رو کامل خوندم _
    3. تمرین اپتیک همینایی که تو کتاب الفبا نور هست بسه ؟
    4. راستی امتحان خیلی خوب بود ( سوالا به جز 1و2 نسبتا سخت و خوب )
    مرسی و خسته نباشید
    سلام استاد
    آقا یک چند تا سوال برای برنامه ریزی چند روز مونده
    1. امتحانا تا چه مباحثی میاد؟  ( + حرکت دورانی میاد ؟ )
    2. برای امتحان ریاضی سه شنبه تمرین چی کار کنیم ( چه کتابی یا چه کار کلا ؟ ) _در ضمن من توماس رو کامل خوندم _
    3. تمرین اپتیک همینایی که تو کتاب الفبا نور هست بسه ؟
    4. راستی امتحان خیلی خوب بود ( سوالا به جز 1و2 نسبتا سخت و خوب )
    مرسی و خسته نباشید
    پاسخ:
    سلام جانم،
    1. نه حرکت دورانی نمی‌خواد بلد باشید، تا آخر دینامیک سرفصل های بلت
    2. مشتق و انتگرال و مثلثات و کاربرداشون از هرکتابی!
    3. همینا برای خوندن بسه
    4. نوش جان
    خاهش میکنم

    سلام استاد
    حس ششمم بهم میگه که شما آزمون فاینالای سختی رو دارید برای ما تدارک می بینید و برای همین هم دیر به دیر به سای می آیید و پست می گذارید
    پاسخ:
    حس ششمت کاملا درسته! ;)
    سلام استاد سوال 1 قسمت ب اون تابع رو انتگرالشو چطور باید حساب میکردیم من الان تو ماشین حساب زد، اونو یه چیز عجیبی شد بعد استاد کجاش همگرا بود ؟ 
    شما کی همگرا یا واگرا بودن انتگرال و روش جز به جز و اینا رو درس دادین تو ویدیو های کدوم هفته بود ؟!
    استاد این فردا کیه که قراره ویدیو ها لینک دار بشه؟!
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    تو کلاسای بعدیتون هست! تقریبا هیچ جا یاد نداده بودیم همه ازین بابت مساوین! + تو بعضی آزمونا از چیزایی که بعدن یادتون میدیم سوال میاد!
    همین امروز اگه خدا بخاد!
    سلام!
    لطفا اگه ممکنه یه وقت دیگه هم برای آزمون دادان بذارید! متاسفانه امروز هیچ طوری نمی‌تونستم تو آزمون شرکت کنم!

    پاسخ:
    میشه ولی باید از قبلش بگی!
  • ناشناس مخجول(بر وزن مفعول)
  • باورم نمی شه, تا حالا تو عمرم اینقدر سوتی نداده بودم, سر تصحیح سوال 4 و 2 ام حتما کلی خنده تون می گیری...
    (راستی من سر سوال یک, یک ضرب رفتم سراغ اثبات فاکتوریله و از اونجا که قسمت پ دیگه بدیهی شده بود دیگه اثبات نکردم ولی ث رو چون بدیهی نبود اثبات کردم... کم نمی کنید که؟
    سوال 3 یه رابطه برای پیدا کردن یه زاویه نوشتم و یه رابطه که بعد از پیدا کردن زاویه بگذاریم داخلش ایکس در می آد, کم می کنید؟)
    پ.ن: من یه مقدار مجبور شدم سریع بنویسم, بدخط شد, عذر می خوام.
    پاسخ:
    فدای سرت!
  • امید میرزایی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** **** *** **** 
    ** ****** ***** ****** ***** ** ** *** ***** *** ** 
    *** ***** ** **** **** **** *** ***** ** **** ** ** **** ***** **** ** **** ** ***** *** 
    ***** ** **** ** *** ****** *** ****  ** ***** ****** ** ** *** *** ***** **** **** 
    اگر هم نرسیده بگید چی کار کنم؟
    پاسخ:
    رسیده عزیزم!
    سلام
    ( به قسط یاد آوری )
    هنوز هم منتظر جواب های سازنده ی شما به سوالات "نظر قبلی" هستیم !

    پاسخ:
    کدومش؟(قسط رو خوب آمدی!)
    صفر ندادید که؟؟؟
    پاسخ:
    ؟!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • آقا تو وایبر رسید ورقه ام دیگه؟؟ :-0
    با عذر خواهی مجدد بابت خراب شدن ایمیل و وایبر کردنن بی اجازه :-(
    پاسخ:
    بلی رسید ان شاءالله!
    سلام دکتر ! میشه لطف کنین مباحث آزمون های فاینال رو بذارین !
    پاسخ:
    چشم! 
  • مهسا خدابخش
  • سلام آقای شاهبختی ببخشید نتایج آزمون 7 کی میاد!؟
    پاسخ:
    معلوم نیس، فاینالاتون داره آماده میشه خیلی زمان میبره، 10 تا آزمونه!!! ولی تلاشمون بر اینه که خیلی زود تصحیح شه!
    سلام دکتر...
    خسته نباشید...
    برنامه فاینال ها رو کی میذارید؟!
    چشم انتظاریم!
    پاسخ:
    تا آخر امشب حتما حتما میگزارم!
    سلام استاد , من به همون ایمیل کردم , فقط اولی اشتباه بود , دوبار ایمیل کردم , میشه دومی رو در نظر بگیرید؟
    پاسخ:
    اوکیه!
    سلام استاد شما اپتیک جنکینز رو دارین اگه دارین میشه پی دی افشو بزارید چون خیلی ساله که دیگه چاپ نمیشه !
    وحل فصل 3 کلپنر رو هم اگه میشه بزارید !
    و اینکه همین الان متوجه شدم تمامی سوالات رو غلط حل کردم به خودمم تبریک میگم !
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام جونم، به روی چشم، ولی یکمی بخاطر 10 تا آزمون فاینال زمان کمه، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره، به محض فراغ بال میگزارم
    اقا میشه برا هر فاینال یه دونه از اون جدول خوشگلا بزارید منظم و دقیق بفهمیم باید چی امتحان بدیم
    پاسخ:
    چشم! امشب مبزارم!
    سلام ( با عرض یادآوری :))) )
     
    آقا شما نوشتین کاربرد انتگرال میاد ولی  آقای رضایی به ما درسش ندادن و به نظر من اصن نیاز نشده تا الان!!!!
    بالاخره ما قسمت طولانی کاربرد انتگرال توماس رو بخونیم؟( آخه خیلی زیاد و بی ربطه)
    پاسخ:
    بله بله حتما بخونید چون میادش!
    سلام
    اقا منابع فاینال ها چه شد ؟
    پاسخ:
    منابع که مشخصه! 
  • شمیم محمّدى
  • سلام استاد
    برگمو فرستادم
    میشه 27م فاینالى نداشته باشیم؟
    پاسخ:
    سلام، بسیار هم عالی
    چرا؟
    سلام دکتر!
    من برگمو تو وایبر براتون فرستادم!!
    تاریخ فاینالا رو میشه مشخص کنین ؟
    پاسخ:
    سلام جانم، اوکیه!
  • Αλιρεζα Ταβαταβαή
  • دکتر لطفاً از اون جدول عکسی ها بذارین که برای فاینال ها چه بخوانیم و از کدام منابع.


    در ضمن از لهستان متنفرم.................. >:-(
    پاسخ:
    معلومه از چی میاد آخه!
  • مهسا خدابخش
  • آقای شاهبختی 10 تا فاینال داریم واقعا؟  و فقط دوتاش توی مهره و همه رو باید تابستون بدیم؟؟؟!!!!!
    اولین فاینالمون ریاضیه؟

    پاسخ:
    5 تا دوما 5 تا سوما! بلی اولیش ریاضیه!
  • هادی کامکار
  • سلام دکتر. 
    برگه من رسید ؟! ( با این وضع خراب اینترنت ) 
    بعد سه تا آزمون اول فاینال رو حتما باید بیایم مدرسه یا اینترنتی هم میشه داد ؟! 
    با تشکر 
    پاسخ:
    باید رسیده باشه! بله حتما!

    سلام

    خوب پس باید این همه صفحه ( حدود 60 تا ) رو بخونیم یعنی ؟؟؟  ( اشاره به کاربرد انتگرال توماس )

    بعد شما به ما قول میدین که ازش سوال میاد ( یعنی از چیزایی که بهمون توی کلاس درس ندادن )

    مثلا تا الان ما سوالی از قانون گاوس ندیدیم با این که خیلی وقت پیش گفتین بخونیم و یا مثال های دیگه...

    اگه قول میدین بالاخره 1 ای هم که شده ازش سوال میاد نا بخونیم !!!

    پاسخ:
    من هیچ قولی نمیدم ولی بخونی کلا بهتره!

    سلام

    در ادامه ی پست قبل (!) که درباره ی کاربرد انتگرال بود :

    الان مباحث کاربرد انتگرال اینان :

    مسافت و مکان

    به دست آوردن مساحت

    به دست آوردن حجم با کمک واشر !!! (!)

    کار

    گشتاور

    نیروی هیدرواستایک

    الان اینا رو ما هنوز فیزیکیش هم کامل نخوندیم

    آِیا مطمئنید که باید اینا زو بخونیم ؟!؟!؟ ( من خیلی شک دارم هاا :)) )!

    پاسخ:
    بله بخون!!
    آخه آخرین جمعه تابستونه مام نیستیم خب😂😂😁
    دکتر پس شد همه ی آزمون ها آنلاین به جز پنجشنبه ها دیگه؟
    پاسخ:
    نه نه! از بچه‌ها بپرس! اینطوری نبود!
    سلام استاد , خسته نباشید =)
    نتایج چی شد ؟ , آزمون 7 و دو تا فاینالای اول!
    مردیم از استرس!!! :):(
    پاسخ:
    همش با هم میاد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">