وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نتایج آزمون شماره (5)

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دانلودِ نتایج آزمون شماره(5) المپیاد فیزیک دوم

توضیـــــحات : عزیزانی که نمره‌شون نیست برگه‌ای از طرف مسئول المپیاد مدرسه برای ما فرستاده نشده و فردا نمراتشون میاد!

دانلودِ نتایج آزمون شماره(5) المپیاد فیزیک سوم

نظرات  (۱۷)

  • سید علیرضا طباطبایی
  • در خواست بازبینی مجدد دارم!!! سوالات 3 و 5 و 6 و 7 من چرا اینطوری شده؟؟؟؟
    پاسخ:
    بررسی میشه!
    سلام دکتر...
    خسته نباشید...
    الآن من درحال تعجبم! (یعنی متعجبم!)
    توی سوال 1 من v رو سرعت زاویه ای گرفتم و حل کردم چون توی شکل خط v رو خمیده کشیده بودید. حالا نمیدونم برای همین کم شده یا نه؟!
    سوال دو هم بد سوتییییی دادم، قبول دارم!
    سوال 3 و 4 هم دستون درد نکنه. (الآن خوشحالم!)
    سوال پنج هم مطمئنم و الآن هم که دوباره حساب کردم همونایی شد که توی برگه نوشتم ولی نمیدونم چرا 5 شدم...
    سوال 6 اشتباهه؟! از راه سخت تری رفتم ولی مطمئنم درسته، فقط ساده نکردم!
    سوال هفت هم هرکار کردم 2 معادله بود 3 مجهول!
    پاسخ:
    سلام جانم،
    بررسی میشه
  • امیررضا صفری
  • اقا من جواب سؤال ٥ و ٦ ام درست بود میشه یه بار دیکه اونو ببینید،همین طور سؤال ٢ فقط یه تقسیم بر ٢ نداره
    پاسخ:
    چشم بررسی میشه!
    سلام دکتر
    سوال 1 این آزمون فقط یادم رفت مشتق داخل پرانتز رو بگیرم میشه یه کم با ارفاق تر نمره بدید آخه می دونید خیلی هرس داره بخواطر یه همچین چیزی آدم 6 نمره از دست بده!!!!!!!
    مرسی..........



    پاسخ:
    سلام جونم، همه‌ی برگه ها همینطوری تصحیح شده، یا درسته نمره گرفته یا غلطه نمره‌شو نگرفته!
    ببخشید چرا به سوال 6 من 5 دادین !!! (راه حل و جواب که درست بود)
    پاسخ:
    بررسی میشه!
    استاد حل سوالا رو بزارید تو رو خدا
    پاسخ:
    توی فیلمای این هفته می‌گذاریم!
    ینی امشب منتظر نباشیم ؟
    پاسخ:
    امشب نه!
    نتایج ما حدودن کی میاد?
    پاسخ:
    فردا!
  • هادی کامکار
  • سلام استاد.
    لطفا برگه من هم بررسی شه.
    پاسخ:
    اوکی! حتما! 
    خسته شدم دکتر
    نتایج رو میزارین بعضی ها نستند 
    خواهش می کنم برگه های حلی ها را هم زودتر تصحیح کنید 
    ما یک روز زودتر امتحان دادیم.
    پاسخ:
    نفرستادن برام!
    سلام استاد، گقته بودین که زنگ میزنین که نزدین و من هم که زنگ زدم جواب ندادین ، اگه کار مهمی دارید فقط بگید که نرم افزاری جایگزین فلش پلیر برا ویندوز نیست ؟! 
    استاد اگه میشه زمان دقیق کار هایی که میخواید انجام بدید رو بگید مثلا این حل المسایل کلپنر رو قرار بود بزارید ولی اگه میشه دقیق بگید کی میزارید ! یا فروم کی آماده میشه و آیا سایت اصلی سیگما تا آخر تابستون راه میفته ؟! 
    در ضمن استاد  خیلی ببخشید شما چند وقت پیش که نمیدونم کی بود به من زنگ زده بودید امّا من خیلی دیرتر فهمیدم به من زنگ زدید خلاصه خیلی ببخشید !
    خیلی ممنون 
    پاسخ:
    سلام جانم، دوباره زنگ زدم نبودی! :؟ نه نیست، باید فلش باشه حتما!
    تاریخ دقیق نمیشه داد واقعا!
    اختیار داری، خواهش می‌کنم :)
  • محمد حسین امانی
  • سلام استاد
    لطفا سه تا سوال ۱ و ۳ و پنج رو دوباره بررسی کنین!
    نمی دونم ! اصلا حتی حدس هم نمی زنم چرا سوال پنج رو غلط نوشتم ! 
    خیلی آسون بود !!
    ممنون !

    پاسخ:
    اوکی بررسی میشه!
  • حسین سامانی
  • سلام استاد ،

    دقیقا اتفاقی که برا نیما افتاد برا منم افتاد!

    زنگ زدید نبودم ، زنگ زدم نبودید...

    پاسخ:
    :)) میزنگم دوباره، طرفای شب 11 اینا اگه بودی!
    سلام دکتر.
    من جواب سوال 5 رو گرد کردم بخاطر همین نصف نمره رو بهم دادن.جوابای من بخاطر گرد شدن فقط چند صدم با شما تفاوت داره.لطفا برگه من رو هم بررسی کنید.
    پاسخ:
    به روی چشم!
    آقا پس نتایج جدید چی شد
    نتایج چرا آپدیت نمیشه؟؟؟
    پاسخ:
    چون برگه ‌هاتون پیش من نیست متاسفانه!
    پس این نتایج جدید چی شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد؟
    پاسخ:
    این هفته برگه‌هاتونو به من ندادن! تا برسه نتایج آپدیت میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">