وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

کلاس‌های غیر حضوری!

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۰ ق.ظ

با توجه به درخواست‌های مکررِ عزیزانی که فقط از کلاس‌های حضوری بهره‌مند می‌شوند در جهتِ مشاهده‌ی فیلم‌های آموزشی، امکانِ استفاده از کلاس‌های آموزشی غیر حضوری براشون مقدور شد!

تذکراتِ مهم

1- این امکان کاملا اختیاری و دلبخواه است و به اصرار خودتان فراهم شده و بدیهی است هیچ اجباری برای آن نیست!

2- برای حلی‌ها اضافه کردن کلاس‌های مدرسه هم یه گزینه است، خودتون تصمیم بگیرید اضافه بشه یا نه! ینی جای فیلم آموزشی یه کلاس به کلاسای مدرسه اضافه بشه اگر احساس می‌کنید عقب هستید(در نظرات نظراتتونو اعلام کنید!)

3-ازونجایی که دانش‌آموز خودمون هستید هزینه‌ی مربوط به کلاس‌های غیر حضوری برای شما به یک‌سوم کاهش می‌یابد!

تعرفه اشتراکِ ماهیانه(چهار هفته‌ای) برای سوم‌ها 100 هزار تومان و برای دومی‌ها 80 هزار تومان می‌باشد.

4- برای ثبتِ نام، دوتا کار باید انجام بدید : تکمیل فرم - پرداختِ هزینه

نظرات  (۲۲)

سلام
خیلی ممنون که به درخواست ها توجه کردید
آقا اگه برای مدرسه کلاس بذارین رایگانه؟ ( کلاس اضافی چقدر میشه قیمتش )
راستی اصن کلاس بذاریم چه کلاسی ؟؟ ( حل تمرین رو که در مکانیک داریم )
برای حل آزمون هم نمیرزه بیایم مدرسه !! کلاس دیگه ای؟؟؟
پاسخ:
سلام جونم، خواهش می‌کنم
بله رایگانه!
کلاسِ جمع‌بندی فیزیک مثلا(!)
سلام آقا
آقا حلی ها هم که هنوز بهشون ( بهمون ) درس انترال رو ندادن باید بلد باشن ؟؟؟
پاسخ:
همه‌ی مباحث آزمونو باید بلد باشید اگه درس ندادن خودتون می‌تونید بخونید، زمانِ ما هیچ مبحثی رو کسی بهمون یاد نداد لااقل من یکی همه چی رو خودم خوندم!
  • محمد حسین امانی
  • سلام استاد
    بسیار بسیار موافقم که یک کلاس به حلی های دوم اضافه شه.
    البته کلاس بسیار خفن!
    مثلا خودتون یا مستر رضایی یا آقای یوسفی(!!!!!!) بیاین و الکترو رو توی سال دوم تموم کنین !
    یا اینکه همون جزوه ای که به آقای رضایی گفتین رو بیاین و درس بدین به ما!! (چه عالی!!)
    و یا کلی کار دیگه که به ذهن من خطور نمی کنه! ولی شما احتمالا تو ذهنتون دارین!
    اگه این کارها رو بکنین احتمالا از کلاس 8 نفره ما، 7  نفر طلا میشن!!! و ازون مهمتر اینکه کلی فیزیک یاد می گیریم!! :))))))

    پ نون1. میشه الکترو هالیدی رو سریعتر آپ کنین؟؟؟؟ بسیار بسیار منتظریم !!
    پ نون2. به به !


    پاسخ:
    سلام جونم، اوهوم! تاحالا 1 رای موافق و 1 رای مخالف(فک کنم){م ا ش پ} برای کلاس!
    سلام استاد بی انصافی نیست که دوستان حلی ـی 3\1 مبلغ رو باید بپردازند اونم با امکانات بیشتر ؟! دی : 

    پ.ن : آقای امیر زارع طلای جهانی فیزیک هر هفته میان به سوّمای مدرسه ما درس میدن بعد گفتن که تا سال دوم داشتن المپیاد کامپیوتر میخوندن و از سال بعدش شروع کردن به فیزیک ! گفتم دوستان بدونن چقدر جلوترن از ایشون ! 
    پاسخ:
    نه بابا! برای ثبتِ نام کلاسای مدرسه کلی هزینه دادند یحتمل!
    ممنون از پی‌نوشت!
  • هادی کامکار
  • سلام استاد.
    من هم با کلاس موافقم.
    الان شدیم سه تا موافق
     (م ا ش پ: احتمالا با کلاس موافقه )
    پاسخ:
    سلام جانم!
    اون خطِ آخرِ نظرش منفی بود آخه، پس سه تا موافق افزایش کلاس داریم تاحالا!
    کاش من الان دوم بودم، اونوقت خیلی قویتر میشدم
    پاسخ:
    از الانم جدی شی دیر نشده! فقط باید درست عمل کنی!
    اقا کلاسای ما خیلی خفنه یا اونا خیلی بیکارن؟
    اقا فقط هر اتفاقی میفته جوری باشه که کلاسای ما از اونا کمتر نباشه
    مخصوصا ما سومی های شهرستانی که همه امیدمون به شماست
    خواهشا هیچی رو از ما دریغ نکنید
    یه دنیا تشکر
    پاسخ:
    چشم جانم، خیالت راحتِ راحت! تازه یکسری ایده‌ی شاخِ هم تو ذهنمه که هنوز رو نکردم! غمتون نباشه ;^)
    سلام دوباره
    آقا برای ما حرف درست نکنین :))
    من خودم واقعا نمی دونم چون راهم تا مدرسه دوره و اینکه دوست دارم بیشتر تابستونم دست خودم باشه
    من باید مشورت کنم
    فعلا من رایی نمیدم
    تا حالا 2 تا موافق !!! :))
    اف وای آی _ for your information _ م.ا.ش.پ بیچاره اسم داره :)))

    پاسخ:
    تقصیره خودته هی دو پهلو حرف می‌زنی ملت گیج میشن جنابِ م ا ش پ!! پس ممتنعی تو!! دو رای موافق یک عدد ممتنع!
    سلام باز هم دوباره
    آقا یک سوال دیگه از کاربرد مشتق چه مباحثی میاد ؟
    ما الان ماکسیمم مینیمم و هوپیتال و تقریب خطی رو بلدیم چیز دیگه ای هم میاد؟؟؟؟
    پاسخ:
    همون جزوه ای که گذاشتم رو بلد باشید حله!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یک پی نوشت به دوستمون آقای fasiH:
    اینکه چیزی نیست آقای لطفی بهترین طلای دوره ی آقای زارع علاوه بر اینکه قبلا کامپیوتر می خونده, الان هم رفته تو شریف نرم افزار می خونه!!! تازه با وجود اینکه ***** *** **** ** *** * *** *** * ** **** **** ***** **** ****
    پاسخ:
    مشکلاتِ ملتو نگید شاید خوششون نیاد!
    سلام استاد بقیه ی سوالات تمرینات رو حل نمیکنید ؟! 
    ولی استاد خداییش تمارین خیلی سختی بود ! 
    پاسخ:
    چرا کم کم! + چند ماه دیگه آب‌خوردن میشه براتون! ;)
    من نتیجه ی آخرم رو گرفتم ( پس از مشورت ) من کلا ممتنع ام !! 
    پاسخ:
    خسته نباشی واقعا!! 
    خواهش می کنم ( ولی حواستون باشه اگه در خواستای من نبود الان رای گیری ( شاید ) نبود) !!
    راستی آقا انتگرالو همینارو بلد باشیم ( 26 تارو ) اوکیه؟؟ ( چون اینا رو از رو همون برعکس مشتق میشه گفت !! )
    یه سوال دیگه ثابت انتگرال و این چیزا که نیاز نیست ؟؟ ( چون تو اینا استفاده نشده !! )
    پاسخ:
    آره اوکیه! نه نیازی نیست!
    اگه بخواین کلاس بذارین چه روزی میوفته؟
    پاسخ:
    دوشنبه 3 زنگ بعدِ مکانیک

    نظر من بازم جاموند ظاهرا !


    منم موافقم ، فقط در حد دو سه زنگ ! نه اینکه مثلا یه روز رو تا ساعت 6 مدرسه باشیم !!!!

    پاسخ:
    میشه 3 زنگ بعدِ کلاسِ مکانیکتون دوشنبه!
    با عرض سلام
    دکتر من با کلاس دیگه موافقم +
    فقط چی درس میدن و زمانش کی چون هر زمانی نمیشه اگه قرار شد برگذار بشه زمانش رو هم بگذارید شنبه زنگ های 1 تا4 لطفا 
    و اینکه یه سوال دربارهی آزمون 2 که شما با مبایلتون عکسشو گرفتید می خوستم مطلع بشم از نمره ی جدیدم توی آزمون 2 که ورقش قبلا کاملا باز نشده بود
    با تشکر از زحمات شما
    پاسخ:
    سلام جونم،
    دوشنبه بعدِ کلاسِ مکانیک، درسِ الکترو!
    یه نتایج کلی گذاشته میشه توی اون تصحیح شده اش هست!
    استاد این نرم افزار فک کنم یک مشکلاتی داره برا من وقتی باز میکنم یه اروری میده دقیقا مثه موقعی که رمز اشتباه میزنی فقط هیچی ننوشته و دکمه اوکی فقط داره ، بعدش هم که باز میکنیش یه صفحه سیاهه گُنده ترش میکنی یه چند تا ذکمه هم داره ولی کار نمیکنه ! این شکلی :
    s5.picofile.com/file/8136104800/kl.png
    اِدوب اِیر رو هم ازون سایت دانلود کردم فرجی نشد ! 
    مشکل از چیه استاد از صبح تا حالا درگیرم ! 
    پاسخ:
    فلش نصب نیست! فلشو نصب کنی درست میشه!
    سلام استاد اگه میشه آزمون این هفته رو شرکت نکنم چون تازه ADSLـو عوض کردیم قول دادن تا 5 شنبه وصل بشه ولی ممکنه نشه چون کلا زیاد خوش قول نیستن اینا ! 
    پاسخ:
    عیبی نداره ولی حیفه! سعی کن هرجوری شده شرکت بجویی!
    آقا یک سوال :
    رسم نمودار رو هم باید کامل بلد باشیم؟؟؟ چون من خوندم یاد گرفتم ولی نقت نشد زیاد مثال حل کنم !! :)
    تازه مجانب مایل رو هم نفهمیدم !!
    در ضمن آقا به ما که اینا رو درس نمیدین همین مشکلا پیش میاد دیگه
    مثلا برای قانون گاوس یا قانون ارشمیدس من نمیتونم یک سوال هم درست حل کنم !!! !

    پاسخ:
    برا این آزمون نه!

    آقا خب این سه زنگ بعد مکانیک مشکل داره

    مکانیکمون از زنگ دوم شروع میشه

    اگر بخواید سه زنگ هم بعدش بذارید ما باید تا ساعت 9 یا بیشتر مدرسه باشیم !!!!

    :(

    از این هفته هم شنبه ها مکانیک داریم هم دوشنبه

    اگه مثلا شنبه مکانیک نداشته باشیم بجاش الکترو اضافه شه بسیار عالی میشه :)))

    پاسخ:
    فردا میام مدرسه یه سره اش میکنیم!
  • سید علیرضا طباطبایی
  • آقا کلاسو اضافه نکنید............ :-O
    همین الان رسیدم تهران
    این همه کار انجام دادن دوستان؟؟؟؟؟؟؟
  • سپهر جلالیان
  • سلام
    داشتم فکر میکردم شهریور ماه رو بخرم
    به نظر شما فیلم ها به جبران عقب افتادگی ها کمکی میکنه؟
    مباحث شهریور رو همه ی معلما درس دادن؟
    پاسخ:
    حضوری صحبت می‌کنیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">