وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

زمانِ برگزاری آزمون شماره(5)

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ق.ظ

آن دسته از عزیزانی که بصورتِ غیرِ حضوری و از طریقِ سایت آزمون رو میدن ---> جمعه 9 صبح!

و بقیه‌ی دوستان پنجشنبه در مدرسه آزمون برگزار می‌گردد!

پی‌نوشت : در صورتی که کسی با جمعه صبح موشکول داره در نظرات اعلام کنه تا آزمونو 5شنبه بگیریم ازش!

نظرات  (۱۰)

اقا سلام ما جمعه قراره بریم مسافرت اگه میشه همون پنجشنبه امتحانو بدیم؟ دستتون درد نکنه
پاسخ:
برات پیامک می‌کنم، 5شنبه 9 صبح یا 10؟
سلام اقا همون 10 صبح باشه.
پاسخ:
اوکیه! باهات هماهنگ مبکنم چبکار کنی!

سلام


آقا میشه من به شکل استثنا این هفته آزمون رو تو خونه و جمعه بدم ؟ آخه پنجشنبه نه نمی تونم بیام مدرسه و نه میتونم امتحان رو از تو خونه بدم

پاسخ:
با مدرسه هماهنگ کنی موشکولی نداره!
سلام استاد , ما تا جمعه ظهر مسافرتیم , چیکار کنیم؟ :(((((
پاسخ:
درس بخون! موشکول نداره!
استاد سلام ببخشید من این هفته ازمون رو چجوری باید بدم؟
پاسخ:
پیامک شد!
  • حسین سامانی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام استاد ،
     ***** ****** *** ***** *** ** * **** ** *** ***** * * **** *** *** ** ******** ******** **** ***** **** *** * ** **** ***** *** **** *** **** **** ** ** *** **** **** ***** **** ********* * 
    ** *** *** **** **** ***** ** ** ** ******* ****  *** *****
    پاسخ:
    سلام جونم، حتما!از هفته بعد!
  • سید علیرضا طباطبایی
  • آقا طبق قرارمون من جمعه میدم امتحانو دیگه!
    در ضمن این ogata چرا دیگه کار نمی کنه :'-(
  • سپهر سلوکی
  • سلام، من نتونستم امروز صبح برم مدرسه امتحان بدم. خواستم ببینم امکانش هست که فردا جمعه بصورت آنلاین امتحان بدم؟ اگه امکانش هست می شه بگین چجوری امتحان برگزار میشه؟
    پاسخ:
    شماره تو بفرست!
    Salam dr
    پست آز چیه?
    پاسخ:
    امتحان دوستانی است که نمیتونستن جمعه آزمون بدن!
  • امیررضا صفری
  • اقا من اردو بودم میشه جمعه امتحان بدم ؟
    پاسخ:
    آره جانم میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">