وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

پاسخنامه آزمون شماره(4)

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ

نظرات  (۲۹)

می خواین کلن این دفعه جوابا رو نذارین!!!

قسمت نیست؟!؟!

حالا شب یعنی کِی؟؟؟؟

ما چرا نمی تونیم جوابارو برداریم؟؟؟

to be continued
پاسخ:
:)) تو که خوبه نمره ات! نگران بقیه‌ای؟
:))
دکتر ساعت چند جواب دوم ها می آید 
ساعت چند شب خیلی منتظر موندیم

پاسخ:
حدودا ساعتِ 9
آره این سری مدرسه ها هماهنگ نبودند!
دکتر چه جوری می شه برای پروفایل عکس ساخت؟؟؟
پاسخ:
باید عضو بیان باشی!
bayan.ir
 من احتمالا جواب سوال 2 قسمت 1 و 2 شو جا به جا نوشتم میشه اگه جوابم درست بود بهم نمره بدین لطفا?
پاسخ:
برگه هاتون دست من نیست ولی اگه نمره شو ندادن بگید که اصلاح شه!
ساعت 9 شد 
چرا نتایج نمی آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
برگه‌ها تصحیح شده، مونده برام بفرستند نمرات رو + اکسل نمرات! یه نیم ساعت دیگه فک کنم!
ساعت نه گذشته آقای شاه بختی!چ شد ?
پاسخ:
برگه‌ها تصحیح شده، مونده برام بفرستند نمرات رو + اکسل نمرات! یه نیم ساعت دیگه فک کنم!
سلام استاد
فردا ما حلی هارو می بینین دیگه ؟ نه ؟
پاسخ:
50 - 50 عه!
آقای شاه بختتی ساعت 10:14 استرس داریم جوابا کی میاد؟!
پاسخ:
اومد!
دکتر اعصابم خرد شد.نتایج رو زودتر اعلام کنید. خسته شدیم.

سلام دکتر

من یه سوال برام پیش اومده بعد چون یکم شکلی بود عکس گرفتم ازش:دی

http://www.uplooder.net/img/image/61/1eab33059b8a9fd7ca47e79b2099ff20/20140817_204258.jpg

لطفا جواب بدین من از دوگانگی دربیام

پاسخ:
سلام جانم،
آزمون نداده بودی؟!
یخورده دیگه نگاه می‌کنم!
اقا شاهبختی شما رسما پدر جمیع دانش آموزای گلتون رو دراوردید!

جان من از دفعه بعد نگید 9! بگید دوشنبه شب بعد هروقت جور شد بذارید که ملت زابرا نشن!!!!


پاسخ:
خودمم زابرا شدم تازه!
دکتری با سرعت متغیر v از دانشجویانش دور می شود. در همین حال نمرات آنها را در اکسل وارد می کند.
(فرض کنید با سرعت تایپ دکتر این کار تنها نیم ساعت به طول انجامد.) دانشجویان مشاهده می کنند که زمان باقیمانده اعلام شده از طرف دکتر (دکتر از طریق نظرات سایتش با دانشجویان در ارتباط است) ، (آن را T بنامید.) با زمانی که برای خودشان می گذرد،t ، چنین رابطه ای دارد:

dT/dt =-aT


که در آن a یک ثابت معلوم است. زمان اعلام نظرات را به وقت خانه ی دانشجویان با فرض عدم توقف دکتر بیابید.
(راهنمایی:نه دکتر ونه هیچ کس دیگر نمی تواند سریعتر از سرعت نور حرکت کند!!!)

پ.ن: عاجزانه از دکتر تقاضا می شود در اسرع وقت لختی بیاساید!!!

پ.ن2: حوصلمون سر رفت گفتم یه چیزی گفته باشم:))
پاسخ:
:)))
دکتر نتایج دوم ها امشب اعلام میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوال 2 منو میشه چم کنین ? بهم 0.5 دادن
پاسخ:
چک شد، همونه!
  • امید ظریفی
  • ُسلام دکتر...
    حلی رو پیدا کردم!!!
    میگم دو تا جایزه آماده کنید دارم میام!!! D:
    واقعاً خسته نباشید...
    پاسخ:
    عالی! قدمت رو چشم! سوغاتی فراموش نشه والا سفرت باطله! :-"

    آخ آخ آخ !

    گند زدم که !!


    آقا فردا ما رو می بینید ؟

    پاسخ:
    فدای سرت! کیستی؟!
    سلام استاد سوال 2 چرا 5 منکه درست نوشتم ،قسمت 1 رو به جوابای آخر تقریبا رسیدم دیگه قسمت 2 هم اگه چهار ضلعی رو 2 تا مثلث در نظر بگیرید و ضرب خارجی کنید به جواب من میرسید 
    قسمت 3 هم اگه کراس و داتو بر حسب اندازه ی aوb بنویسید به توان 2 برسونید جمع کنید میشه جواب من کجاش غلطه که 5 شدم من؟!
    پاسخ:
    چک کردم همونه! همه برگه‌ها همینطوری تصحی شده نیما جون!
    من ب کل برگم اعتراض دارم.وارده ???
    +من خودم انصراف باید بدم با این وضع :(((

    اینطوری پیش بره که فیلتر میشم آقا :(((((((((((((((


    حلی !؟

    پاسخ:
    خدا نکنه!
    50 50 عه!
    خب کجاش غلطه استاد ؟! من که غلطی توش نمیبینم !دی:
    پاسخ:
    :))1 شدی عزیز من! چه فرقی داره؟!
    استاد سلام خسته نباشید واقعا ازصمیم قلب به خاطر زحمت هایی که تو این یه ماه کشیدید ممنونم
    در مورد ازمون نمی دونم چرا سوال 5 رو با این که سه تا جوابم درسته صفر دادید ؟؟؟
    درمورد برنامه هم رمز رو واسم نفرستادید ...
    دست شما درد نکنه  فقط هرچی شما کردید و ما سومی ها
    پاسخ:
    سلام جانم،
    ممنووون!
    درست شد!
    فردا صبح برنامه جدید رو دانلود کنید!
  • محمد حسین امانی
  • سلام استاد !
    سوال دو ، در بخش حساب کردن مساحت مثلث ، من از راه قضیه هیون رفتم ، که پاسخ درست می ده ! اما نمره اش رو ندادیم بهم .
    و اینکه میشه برگه هامون رو بهمون برگردونین تا کامل چک کنیم ؟
    امیدوارم فردا ببینمتون!!!
    پاسخ:
    باید دقیقا برحسبِ بردار‌ها می‌نوشتید! اوهوم حتما میارم براتون! من نیز هم!
  • محمد حسین امانی
  • سلام دوباره !!
    سوال آخر هم لطفا بگین اون یک نمره چی بوده که از همه کم شده ؟
    بعید می دونم چیزی رو اشتباه نوشته باشم !
    پاسخ:
    از هرکسی به یه دلیلی کم شده! یکی مثلا نیرو رو اشتباه نوشته یکی خط میدانو درست رسم نکرده و ...
  • محمد حسین امانی
  • کاملا بر حسب بردار هاست .
    قضیه هرون منظورم بود .
    پاسخ:
    اوکی چک می‌کنم!

    نه نداده بودم:-"

    ولی باورکنین مدرسه درجریان بود

    پاسخ:
    من که در جریان نبودم! :{
    استاد به احتمال خیلی بالا این هفته هم پنجشنبه صبح نیمتونم آزمون بدم ! میشه بعد از ظهرش یا جمعه صبح آزمون بدم ؟!
    اگه میشه یک کاری بکنید که سوالاتم تا قیل از مهلت آزمون نتونم دانلود کنم !اگه این طوری بشه خیلی عالی میشه !
    پاسخ:
    میشه، بهت میگم چیکار کنی!
  • محمد حسین امانی
  • سلام 
    من تو سوال دو، مساحت مثلث رو کاملا برحسب سه بردار بدست آوردم با کمک قضیه هرون که مساحت مثلث رو بر حسب ۳ ضلع میگه ! سوال الکترو رو هم میشه بگین چیرو غلط حساب کردیم که ۹ شدیم ???
    سوال سوم راهنمایی ما بود !!!
    واینکه شما تو حل سوال مساحت مثلث در پاسخنامه آزمون، اومدین دو تا ضلع رو در هم ضرب کردین و تقسیم بر دو کردین !
    این که غلطه !!
    ممنون 
    پاسخ:
    اون ضربِ دوتا بردارِ! بهش میگن ضربِ خارجی! گمان بر این بود که بلدید!

    سلام


    استاد فکر نمیکنید که اگه این فیلما رو حلی ای ها هم ببینن ، بهتره ؟ پایه سوالات آزمون اون فیلماس ، ولی تو کلاسا دقیقا اون ها رو درس نمیدن و عقب تریم ! 

    پاسخ:
    اوهوم! بنا بود کلاساتونو زیاد کنم اما یه نظر سنجی ای می‌گذارم فک کنم کار در بیاد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">