وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

برنامه‌ی آزمون شماره(5) تابستانه

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ق.ظ

عزیزان جدولِ زیر برنامه‌ی آزمون این هفته‌اس! از هم‌اکنون برا آزمون شروع کتید خوندن! نگذارید دیر شه!

پ.ن: آزمون این هفته کمافی‌السابق پنجشنبه ساعت 10 برگزار می‌گردد. در صورتی که با زمانِ آزمون مشکل دارید از هم‌اکنون اعلام کنید تا تدابیر لازم در جهتِ جا نموندنتون از آزمون صورت گیرد!

پ.ن2: اون تمارین شماره دار یکسری تمرین هستند که تا یکشنبه شب بر روی سایت قرار می‌گیرند.

پ.ن3: عزیزانی که در طرح الماس یا طلایی ثبت‌نام نموده و می‌خواهند اشتراکشونو تمدید کنند، از زمان پرداخت حداقل 24 ساعت زمان می‌بره تا کلاس‌ها به دستشون برسه و اینکه حتما حتما طیِ یک نظر خصوصی تمدید خود را اعلام نمایند تا کاراشون زودتر انجام شه!

نظرات  (۲۷)

آقا خیلی زیاده که اینا !!
هالیدی و پورسل رو دیگه بی خیال شین !!
پاسخ:
پیشنهادیه! ضرورتی نیس همشو بخونید!
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    لینک کتابخانه وبلاگ هنوز روی shahbakhti.blog.ir هست...
    مسئولین رسیدگی کنند! (:
    پاسخ:
    بله ممنووون!
    اقا بعضی از ما حلی یکی ها یکشنبه میریم اردو و نمیتونم تمرین ها رو حل کنیم، ما باید جیکار کنیک؟
    پاسخ:
    یکاریش بکنید! نمیدونم!
    سلام!
    ببخشید الان کلی چیز نخونده هس!!
    چیکار کنیم ؟؟؟
    +نتایج کی اعلام میشه ؟؟
    ++سه شنبه می مونیم ؟؟
    پاسخ:
    یخوونید تموم شه! نتایج فردا شب! احتمالا بمونید قطعی نیست!

    سلام


    آقا ما که هنوز اصطکاک و انتگرال رو نخوندیم که ؟ تازه این هفته هم کلاس ریاضی نداریم !! چه کنیم ؟

    پاسخ:
    دینامیک و اصطکاک رو از روی فیزیک پایه بخونید! انتگرال هم یکاریش میکنیم!
    سلام ، مگه نگفته بودین هر هفته از مباحث آزمون کم نمیشه و فقد اضافه میشه ؟ پ چرا الآن از اپتیک کم شده ؟ :اس 
    + روش حل مساعل چند وجهی عا رو کی میزارین ؟
    مرسی کلی 
    پاسخ:
    سلام، این هفته چون زیاده برای سبکی کار 1 فصل اپتیک دارید! 
    روش حل چند وجهی ها ینی چی دقیقا؟ نمیدونم چی بزارم براش!
  • سید علیرضا طباطبایی
  • مشکل که.... گفتم پستهای قبلی مشکلمو. یعنی آزمون 30 اُم رو نمیتونم بدم ولی اینطور که شنیدم 30 اُم میرسیم خونه. یعنی مثلاً من بعدازظهرش می تونم امتحان بدم (البته من حلی هستم و باید حضوراَ امتحان بدم :( )
    پاسخ:
    جمعه ازت میگیریم! تو خونه بده!
    آقا بورسل چیه؟؟؟؟
    پاسخ:
    اسم یه کتابه! واجب نیس اگه وقت اضافه آوردید بخونید!
    سلام میشه برا اپتیک هم تمرین بزارید لطفا ؟! 
    اگه میشه کلا روند کلاسا مثل این هفته باشه یعنی یخورده تمرین هم حل بکنید مثه این هفته اگه میشه ! 
    در ضمن استاد الان که دارم دوباره امتحان رو حل می کنم تضمین میکنم که دیگه من آخرم ! 
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    اپتیک الفبا فعلا کافیه آخه! ینی کلاس حل تمرین اضافه کنیم؟
  • حسین سامانی
  • سلام ، اشتراک تمدید شد .
    فقط به ما هنوز مشتق رو یاد ندادن آقای خدادادیان ... چه کنیم ما؟؟
    پاسخ:
    سلام، باهات هماهنگ میشه تا دوشنبه صبح.
    یاد میدن!
  • حسین سامانی
  • سلام استاد ،
    برا ریکاوری بود خوراکی داده بودید ؛ باز نمیشه دیگه چرا؟؟
    لطفا جوابای بلت و هالیدی رو بذارید دوباره ؛ اگه میشه رو drive نذارید!
    ممنون.
    دکتر نتایج آرمون دوما ساعت چند می آید. لطفا زمان را در پاسخ بنویسید.
     
    پاسخ:
    یکشنبه شب!
    ببخشید نتیجه ها چ شد ?
    پاسخ:
    یکشنبه شب، برگه های فرزانگان فرستاده نشده.
    چرا نظرات من تایید نمیشه ؟ :(
    پاسخ:
    تایید شد! نبودم آخه! :-"
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    خسته نباشید...
    با مسئولین حلی صحبت کردید که میتونم حضوری امتحان بدم یا نه؟!
    + اون فیلم پرتابه (دقیقه 21 ثانیه 37)
    پاسخ:
    سلام و دروود!
    پنجشنبه ساعتِ 8:45 حلی باش!
    آدرسو بگم یا بلدی؟!
    + نگاه می‌کنم، ممنون از یادآوری!
    دکتر از این همه وقت که برای ما میذاری متشکرم. امیدوارم همیشه موفق و موید باشی. این رو جدا از تملق و چابلوسی میگم.
    پاسخ:
    ممنوون! لطف داری عزیزم!
    کلاس حل مسئله هم اضافه میشه؟ 
    پاسخ:
    بله! یه کلاسِ حلِ تمرین به برنامه‌تون اضافه می‌شه از این ماه!هم کلاس حلِ آزمون و هم کلاس حلِ تمرین!
  • سید علیرضا طباطبایی
  • نقل قول: "مشکل که.... گفتم پستهای قبلی مشکلمو. یعنی آزمون 30 اُم رو نمیتونم بدم ولی اینطور که شنیدم 30 اُم میرسیم خونه. یعنی مثلاً من بعدازظهرش می تونم امتحان بدم (البته من حلی هستم و باید حضوراَ امتحان بدم :( )
    پاسخ: 
    جمعه ازت میگیریم! تو خونه بده!"

    آقای شاه بختی پس لطفاً ساعتش را هم اعلام کنید تا من جمعه امتحان بدهم.
    از لطفتان هم ممنون D:
    پاسخ:
    9 صبح!
    خاهش می‌کنم جانم!
  • سید علیرضا طباطبایی
  • سلام مجدد
    آقا من برای کسانی که کتاب پورسل را نتوانستند پیدا کنند لینک دانلود به زبان اصلی آخرین نسخه را می گذارم: http://www.mediafire.com/?7d6anx7bblfu55o
    باشد که دعایی هم برای ما کنند!
    پاسخ:
    ممنووون!
    استاد من به info@iopm این sigma id روفرستادم ، خبری نشد ، دوباره بفرستم ؟! 
    پاسخ:
    نه نه، تا شب خبری میشه!
    سلام آقای شاه بختی!
    سه شنبه بعد رباضیمون باهاتون کلاس داریم??
    پاسخ:
    سلام جانم، احتمالا!
    آقا یه سؤالی: چرا تو سایت سیگما موس رو روی عکسا می بریم زلزله میاد؟؟؟ O_O دلیلی داره؟؟؟ :دی
    پاسخ:
    اون برای تست یکسری کدcss3 گذاشته شد باید بردارمش!
  • امید ظریفی
  • سلام...
    آدرس همونیه که تو سایت helli.ir هست دیگه؟!
    پاسخ:
    خیابانِ غفاری!
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    مثل اینکه مسئولین سایت helli.ir یادشون رفته هزینه اکانت رو واریز کنن، سایت باز نمیشه!
    میشه آدرس رو کامل بنویسید.
    + پورسل که توی کتابخانه وبلاگ هست که!
    (البته دوستان، به نظر من خودِ هالیدی بهتر توضیح داده، چون پورسل با SI نرفته، کلاً نتایج محاسبه هاش متفاوته، ولی مسائلش خوبه! خوووووب! (:)
    پاسخ:
    سلام جونم،
    خیابان کارگرِ جنوبی - خیابان کمالی(از انقلاب میری چهارراه لشگر) - خیابان غفاری - همون اولاش دبیرستان علامه حلی تهران
    آقا میشه این فیزیک پایه بخش الکترو و سیالاتش رو بذارید ؟ دعاتون می کنیم !
    پاسخ:
    چشم میگذارم!
  • حسین سامانی
  • شرمنده دوباره برای یه موضوع مزاحم میشم،

    این جوابای بلت که گذاشته بودید برای دو هفته باز نمیشه... یعنی کلا قسمت مکانیک نمیاد بالا که واردش بشیم... یه رسیدگی بشه لطفا...

    پاسخ:
    جایِ shahbakhti.blog.ir اینو جایگزین کنید blog.iopm.ir
    سلام دکتر.
    تمارین شماره دار رو بزارید دیگه لطفا.
    پاسخ:
    توراهه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">