وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

آزمون(4) تابستانه المپیاد فیزیک!

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ

آزمون شماره(4) المپیاد فیزیک سیگما

این پست بطور اتوماتیک ساعت 9:57 دقیقه منتشر می‌شود...

عزیزان سلام و صبح بخیر!

دِد لاین برای آپلود فایل ها:

 دوما ---> 180 دقیقه آزمون + 15 دقیقه آپلود = ساعتِ 13 و 15 دقیقه!

سوما ---> 240 دقیقه آزمون + 15 دقیقه آپلود = ساعتِ 14 و 15 دقیقه!

موفق باشیـــــــــــــــــــد! 


دانلودِ سوالاتِ آزمون

دوم  - سوم

پ.ن: پسووردِ سوالات همون پسووردِ تمارین است!!

پ.ن2: برای احتیاط سه تا لینک گذاشتم که اگه یکیش کار نکرد از لینک دوم یا سوم دانلود کنید!


ارسال پاسخ برگ(فقط جواب‌ آخر سوال‌ها):

بخاطر تغییر سرور سایت احتمالا فرم آپلود پاسخ‌برگ مشکل داشته باشد و توصیه می‌شود بجای آن
پاسخ برگ هایتان را به آدرسِ azmoon@iopm.ir بفرستید!!


راجع به اعلام نتایج :

دوتا از مدارس نمی‌تونستند امروز برگه هارو پست کنند برای همین نتایج حداقل تا شنبه بعد از ظهر گذاشته نمی‌شود، منتظر نمانید!

  • ۹۳/۰۵/۲۳

نظرات  (۱۹)

به به ! بسیار خوشحال شدیم از اینکه بعد از سه آزمون یکیش اینقدر ساده و راحت بود !!!!!!!

مخصوصا سوال 3 که نمره کامل میگیریم !


موفق باشیم

استاد در سوال 5 سوم ها توزیع بار برای استوانه قسمت الف است؟
پاسخ:
قسمت a و اون بخش دوم قسمت b که خودش الف و ب داره
سلااام
آقا یادتون باشه که امروزم مارو ندیدین !!!
بای د وی (!) این امتحان یکم آسون نبود؟؟ :)
sarcasm !!!
پاسخ:
شما قوی شدید! امتحان در همون حدوده!البته نمره بهترین معیاره!
آقا زاستی این شعره رو خوشم اومد منو برد تو فاز شرح های حافظ و مولوی از خدا
می خواستم این جا در جواب شعر بنویسم ولی به دلیل مسائل فنی متاسفانه باید فعلاصرف نظر کنم !!!!!
پاسخ:
شما بردار یکه خوندید تو ریاضی تون یا نه هنوز؟
سلام دکتر
سوال یک سوم ها مورد یکی مونده به آخر عدد گذاری دومی مشقیه؟
سینوس فیِ سی  به اچ بزرگ بستگی نداره دیگه؟؟
پاسخ:
فقط به گاما مربوطه تا اونجایی که یادمه به اچ بزرگ ربطی نداشت!
دکتر جان
این سوالی که اقای یوسفی داده بودند، من که نتونستم حلش کنم چون خیلی گنگ بود
ولی اگه یکم تر تمیز ترش کنن با ادبیات بهتر میتوننن بعنوان طرح "بعد ساخت" به کیا موتورز و آئودی و.... هر کدوم که پول بیشتری میدند! تحویل بدن

ولی فقط اگه خواستن اینکارو بکنن بهشون بگیدیک اِیجنت خوب بگیرن
اگه خواستن من سراغ دارم.... خوبه خوبش....
پاسخ:
:)) بله حتما!
  • امید ظریفی
  • سلام دکتر...
    خسته نباشید...
    میگم امتحان بعدی من تهرانم، میتونم حضوری امتحان بدم؟!
    پاسخ:
    با مسئولین صحبت می‌کنم اگه شد بیای حلی پیش خودمون آزمونو بدی.
    به نام خدا
    جناب آقای شاهبختی
    سلام علیکم
    بنده از دیدن فعالیت های شما و گروه سیگما در مبحث المپیاد فیزیک بسیار خوش حال شدم اما در زمینه تصحیح امتحانات کمی مشکلاتی وجود دارد برای مثال ، ما در دوره وقتی سوال ابهام دارد و یا موجب بد فهمی می‌گردد (سوال 4 امتحان 3 ، سوال 1 امتحان 4،پایه سوم) آن را حذف می‌کنیم.
    علاوه بر این‌ها شما سوالات خیلی خوبی نیز در امتحانات طرح میکنید ولی در دو امتحان اخیر از مباحث سیالات و نور سوالی طرح نشده بود.
    و ضمناً بنده از شما و گروه سیگما به خاطر درس دادن خوب و افزایش علم دانش آموزان بسیار تشکر میکنم.

    پاسخ:
    سلام و ممنون بخاطر لطف و محبتتون و نحوه‌ی بزرگوارانه‌ی انتقادتون از سیستم. به روی چشم تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا نقایصی که ذکر شد رو اصلاح کنیم. سوال 1 امتحان امروز ابهام داشت؟
    نه فکر نکنم بردار یکه خونده باشیم ( شایدم آره )!!!
    آقا البته من که گفتم آسون بود از sarcasm استفاده کردم که یعنی تیکه :))
    یعنی این دفعه جز 10 نفرر اول نیستم به نظر میاد :))
    البته چه حاجت به نمره مهم یاد گرفتنه

    پاسخ:
    تفسیر اون شعر بردار یکه لازم داشت آخه!
    داری پست‌رفت می‌کنی؟! :؟ دست بجمبون!
    مدلشه آقا
    وقتی به یک جمع بزرگتر میرم ( مثلا وقتی از یک مدرسه ی داقون اومدم حلی یا بعدش المپیاد )
    اول بالام بعد میام پایین بعد آخرش دوباره میرم بالا ( امتحان ترم رو خوب دادم دیگه وگرنه اینجا نبودم )
    اوو یاد این مسئله ی فلسفی افتادم اگه من شانسم نمیگرفت و الان حلی نبودم و بعد المپیاد نبودم و... الان داشتم چی کار می کردم !!! ؟؟
    پاسخ:
    احتمالا داشتی پِس شرطی میزدی! هی هم می‌باختی کم کم زندگیتو از دست می‌دادی و یه گوشه ای به هلاکت رسیده بودی و مورچه ها داشتن جسدِتو میخوردن!
    سریع برسون به اوج اینطوری فایده نداره!
  • حسین سامانی
  • بعد این آزمون حس صادق هدایت رو دارم شدیدا !
    آخه امتحان سخت باشه خراب کنی ، یه چیزی...!
    آقا یکی جلو پسرفت منو بگیره .. خودم که کاری میکنم نمیشه...
    هل من ناصر ینصرنی ؟ 
    پاسخ:
    بابا یه آزمون فوقش بد دادی فدای سرت! تازه هنوز که معلوم نیس هیچی!
    البته یک چیزی رو جا انداختید ... الان با دوستام توی پارک بودم و بعدش که میومدم خونه این اتفاقا میوفتاد
    :)) ( چون هم کلاسیای قدیمیم این شکلین )
    به هر حال در تلاشم !! ایشا... زود تر این اتفاق میفته !!
    یک حس عجیب در مورد این مطلب دارم همیشه !!
    اقا به همیین دلایله نرسیدن یا قاطی شدن برگه هاس که من اصرار دارم تو خونه ازمون بدیم . یه سوال دیگه فیلترینگ توی هر مدرسه جداگانه س دیگه ؟ 
    بعد مثلا از ده نفر چند نفر قراره فیلتر شن ؟ اگاز ده نفر فیلتر کنید که واسه المپیاد اصلی یک نفر بیشتر نمیمونه که !! 
    پاسخ:
    نفرستادن که برسه چیزی هم قاطی نشده!
    بله جداگانه اس، معلوم نیس بستگی داره شاید هیچکی شاید همه! :))
    آقا پاسخنامه ی آزمون را کی رو سایت میگذارید 
     باتشکر
    پاسخ:
    فردا!
    هعی!به برترین پسرفتا جایزه تعلق نمیگیره?
    پسرفتی ک من داشتم هیشکی نداشته :((
    +و این داستان ادامه دارد ...:|
    پاسخ:
    :)) اگه تو پسرفت دوم یا هفتم یا هشتم باشید جایزه دارید!
    ازینا گذشته!!
    +هر چن آزمون سومو واقعن نخونده اومده بودم :))
  • نسمکسینکتبسک
  • سلام ! آقای شاهبختی من با چند  وجهی ها مشکل دارم :(
    میشه تو سایت روش حل اینجور مساعلو بزارین ؟
    مرسی
    پاسخ:
    بلی حتما!
    دکتر 
    نتایج دوم ها ساعت چند اعلام میشه؟؟
    خواهش می کنم جواب را در پاسخ بنویسید.
    پاسخ:
    یکشنبه شب! برگه های 1 مدرسه مونده فقط که فردا میفرستند!
    سلام آقای شاه بختی ببخشید این آزمون دوما همچین یه ذره خیلی سخت نبود؟
    مخصوصا سوال 2 
    پاسخ:
    کم‌کم باید سخت تر شه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">