وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نظردهی و پرسش و پاسخ بسته‌های ثبت‌نامی

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ق.ظ

هر نظر، سوال، پیشنهاد یا انتقاد در مورد برنامه و نحوه‌ی اجرای آن دارید، در نظرات این بخش مطرح نمایید.

نظرات  (۱۱)

سلام .سوالم اینه که تفاوت بسته الماس و طلایی دقیقا درچه چیزاییه؟
پاسخ:
مشاوره و پیگیری و راهنمایی و .... بهش برنامه شخصی داده میشه و کاراش پیگیری میشه. تو آزمونا راه حل هاش هم دیده میشه دقیق بررسی میشه و نقطه ضعف هاشو قوت هاش بررسی میشه.
سلام ؛
تو فرم ثبت نام 2 حتما باید شماره پدر رو وارد کنیم ؟ مادر یا دیگر اعضای خانواده یا سرپرست نمیشه؟
پاسخ:
سلام جانم، پدر یا مادر مشکلی نداره.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام استاد .
***** ** ** *** *** *** ******** ** ***** * ** *** **** *** *** ***** ****** ** ***** ***** ****** ************ *
***** ** ** ** **** ** ****** ***** **** ****** * ***** *** *** ** *** **** ****** *** **** **** * *
** ****** ***** *** *** ***** * ** *** **** *** **** **** ***** *** ***  **** **** ***** **** **** *
** *** ** *** *** ***** ** ** ***** ***** **  **** **** *** *** *** ** **** ***** ***** *  **** *** **** **** ****** ***** ***** *

نمیدونم حالا چکار باید بکنم !
پاسخ:
سلام جانم، فرم ثبت نام رو پر کن، به شماره‌ی 09213907930 خلاصه‌ی همین نظرتو بفرست.
سلام استاد .
من فرم ثبت نامو پر کردم ! الان چکار باید بکنم ؟؟؟
پاسخ:
پیامک شد بهت!
  • حسین سامانی
  • سلام استاد؛
    همین الان یک سوال برام ایجاد شد ... برای تیرماه هزینه اشتراک 210 هزار تومن بود . ولی تیرماه دو هفته بود بقیه ی ماه ها که هفته هاشون بیشتره شهریه تغییر میکنه ؟ یا شهریه بر اساس هفته است؟
    پاسخ:
    نه ، دوره ها همشون 4 هفته ایه، تا اواسط مرداده این دوره
    سلام استاد.
    میخواستم بدونم امکانش هست ما هم به جمع دانش اموزانتون اضافه بشیم؟
    اگر امکانش هست باید چه کار کنیم؟
    خیلی دوست دارم از همین اول کلاسا با شما باشم.
    پاسخ:
    سلام جانم، از هر موقع خواستی می‌تونی ثبت نام کنی. اشتراک‌ ماهیانه است، هرماه که گذشت دلت خاست می‌تونی تمدید کنی یا ادامه ندی. فرم ثبت نام رو پر کن، هزینه‌ی بسته‌ی دلخواهتو پرداخت کن از اولین هفته‌ای که میاد برنامه‌ات شروع میشه.
    سلام دکتر.
    کلاس هایی که مجازی برگزار میشه با کلاس های حلی و ... یکی هست؟
    کلا با کلاس های حلی و سلام و انرژی و ... چقدر تفاوت دارند؟(از همه نظر.سطح علمی و ...)
    خیلی ممنون.
    پاسخ:
    سلام جانم، دقیقا همون درس هاست.
    سلام دکتر.
    شدم شاگردتون.خوشا به حالم.
    من فرم ثبت نام رو پر کردم و شناسه پرداخت رو هم به شمارتون فرستادم.
    الان باید چکار کنم؟

    پاسخ:
    سلام علی جان، به به، خوشومدی، فردا می‌زنگم بهت یا اس ام اس میدم، از همین فردا هم شروع میشه برنامه ات!
    سلام خسته نباشید من در بسته ی طلایی ثبت نام کردم و هزینه اش را 2مرداد پرداخت کرده ام اما هنوز پیامی به من ارسال نشده است چکار باید بکنم؟ با تشکر
    پاسخ:
    سلام جانم، ممنون، برات پیامک شد.
    سلام دکتر.
    خیلی ممنون.من پیامتون رو خوندم.برای شروع باید چکار کنم؟
    پاسخ:
    بهت پیامک میدم!
    سلام.
    میخواستم بدونم در فیلم های اموزش ریاضی چه چیزهایی و در سطح کدام مرحله تدریس میشود؟ایا انالیز برداری و .... نیز در فیلم ها هست؟با دیدن فیلم ها ایا در اینده نیاز به مطالعه کتاب هایی مانند توماس و استوارت پیدا میکنیم؟
    پاسخ:
    سلام جانم،
    ریاضیاتی که تدریس می‌شه تا پایان دوره 10 نفر کفایت می‌کنه و نیازی نیست کتابی در کنارش خونده شه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">