وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

برای دانش‌آموزای عزیزم...

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ق.ظ

امروز 24 سالم پر شد! مث باد گذشت! واقعا یه چشم به هم زدن بود! قدر تک‌تکِ لحظه‌هاتونو بدونید!خیلـــــــــی زود می‌گذره! شک ندارم چشم هم بزارم شده 30، 40، 50... فکر کردن به اینکه یه روزی تموم میشم، دنیایی که دیگه من توش نیستم، فکر کردن به اینکه یه روزی تمام خاطره‌هام و دوست‌داشتنام تموم می‌شن، یجوریم می‌کنه! نمی‌دونم وقتی دارم تموم میشم چنتاتون اصن منو یادتونه...ولی شک ندارم دقیقا اون لحظه‌ای که داره همه چی برام تموم میشه، همه‌ی همه‌اتونو، خنده‌ها و ناراحتیاتونو تک‌تکِ خاطره‌هاتونو، اینکه بی‌نهایت دوستتون داشتم، از جلو چشام رد می‌شه و این همون چیزیه که اون لحظه بهم آرامش میده که زندگیمو الکی هدر ندادم،ازینکه یه روزی با شماها بودم و بی‌حد و مرز دوستون داشتم به خودم می‌بالم!

بقولِ مستر کیتینگ(فیلمِ انجمنِ شاعرانِ مرده):

"carpe diem , seize the day"


Gather ye rosebuds while ye may
Old Time is still a-flying
And this same flower that smiles today,tomorrow will be dying...

پ.ن2: عکس زیر هم از شاهکارهای دوران طفولیت و نادانی‌امه ، به تاریخِ 22عه مردادِ 1373، بعدِ 20 سال خاله‌ام بهم دادِش(کادویِ تولد!!)

پ.ن3: محاسبات که سنگین میشد اعداد و حروف رو آینه می‌نوشتم، مثلا بابا رو  می‌نوشتم!

نظرات  (۲۹)

مبارکه دکتر جان!
پاسخ:
ممنوون جانم!

صحنه پیوسته به جاست......

شمابهترین آموزگار بهترین چیزها بودید و خواهید بود.خیالتون راحت که ما همه چیز رو با جزءیات یادمون میمونه و بی اندازه دوستون داریم....!!

پاسخ:
محبت داری جانم، ممنون!
دکتر دوسِت داریم!
پاسخ:
هم‌چنین سپهر جون!
ضمنا تولدتون هم مبارک دکتر!
پاسخ:
ممنون ;)
  • شین مثه شاهبختی
  • شما فوق العاده اید حتی ما ها هم که شاگردای شما نبودیم اینو میدونیم، ایشالا که سایتون همیشه بالا سر بچه های فیزیک باشه ومطمئن باشین حتی ما ها هم شما رو یادمون نمیره چه برسه به شاگرداتون 

    پاسخ:
    سلامت باشی جانم، واقعن لطف داری، ممنون!
    سلام
    تولدتون مبارک
    با آرزوی بهترین ها...
    پاسخ:
    ممنون، هم‌چنین، خدا حفظت کنه!
    تولدتون مبارک باشه دکتر.
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیزم!

    دیگه سنی ازتون گذشته وقتشه بازنشسته شید...:)))))

    امکان نداره حتی اسممون یادتون بمونه چه برسه خاطرات....!!!

    به هر حال تولدتون مبارک...صد سال به این سال ها

    پاسخ:
    :))))  خیلی ممنون!!
    تولدتون مبارک دکتر جان
    انشاءالله هزاران سال عمر کنیم و سایتون بالا سرمون باشه
    پ.ن:روز تولد شگون نداره آدم از این فکرها بکنه!
    پاسخ:
    هزاران سال :))))) قربونت!
    دکترجان شما تو چهار سالگی چنین محاسباتی رو میانجامیدید با تابع نمایی که من درون دوران زندگی شما میبینم درحال حاضر حتما دارید حرکاتی میزنید دیگه!!
    کم کمش نوبله دیگه!
     
    تولدتون مبارک به قول یه بنده خدایی ایشاالله صد وبیست سالگی تون باهم بریم کربلا کیک تولد قاچ کنیم!

    یاحق
    پاسخ:
    :)) ممنون عارف جان، سلامت باشی!
    تولدتون مبارک دکتر!
    من و هوادارانم آرزوی بهترین ها رو براتون داریم!

    پاسخ:
    :)))) با این حرفا چیزی بین ما عوض نمیشه و نابودی و هلاکت بر سرنوشت تو مکتوب شده!
  • یکی از شاگردان
  • اولا تولدتون مبارک باشه دکتر جان
    دوما باید بگویم که این 2 سال بهترین سال های عمرم بود.به خودم می بالم که شاگرد شما بودم و به جرئت می توانم بگویم که شما مهربان ترین و دلسوز ترین معلم من بودید.
    بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.
    پاسخ:
    خیلییی ممنون ، هم چنین، خدا حفظت کنه!

    ان شاالله تولد 240 سالگیتون!!!

    البته همه میدونیم عمر طولانی امری غیر عقلی نیست فقط غیر عادیست(مرجع :دین و زندگی سوم دبیرستان)

    غم نبینید!

    کاینات به کامتان!

    پاسخ:
    قربونت :))

    من از طرف ملت ایران تولد شما  راتبریک عرض کرده و سال های خوشی را برای شما آرزومندم دکتر عزیزززز....(با لحن روحانی خوانده شود)

     

    پاسخ:
    :)))) ممنون حسن جان، کم پیدا شدی، ببینیمت!
    دکتر میدونید چیه من کلا گیجم ، اینکه هدف از زندگی چیه ؟
    همش درس نیست همش الپیاد نیست ، تقریبا هیچیش اینا نیست. من ١-٢ سال دیگه میخوام برم دانشگاه تا الان هیچی نفهمیدم از زندگی ، نه از هدفش ، نه هیچ چیز دیگش ، کلمونو کردن تو برف اینا فقط میگن بخون
    وقتی من رفتم دانشگاه وقت این نیست که بفهمم دین چیه ، بفهمم چه خبره دور و برم.
    من یه سری ارزو ها یه سری اهدافی دارم تو زندگیم بدیهتا با این وضع بهشون نمیرسم اینکه برم شریف نقطه قوتم نیست باید یه چیز دیگه داشته باشم ... نمیدونم چیه ؟!
    بسوزه پدر این فیزیک که دیوونمون کرده ! :|
    پاسخ:
    یه دنیا حرف دارم راجع به این چیزی که گفتی!!
    تولدتون مبارک دکترجان!
    امیدوارم تولد 124 سالگیتون رو با هم جشن بگیریم!
    پاسخ:
    ممنون جانم!!
    قضیه اینجاس که (!)فقط یه چیز تو سرنوشت من مکتوب شده بود و اون هم این بود که شما منو بریزید تو آب جوش!!!
    و دقیقا در روزی که من با پرچم سفید برای صلح با شما اومده بودم:((

    ولی من همچنان آرزوی بهترین ها رو براتون دارم!!!


    پاسخ:
    :)))
    استاد چه پیشنهادی میکنید الان ؟!
    پاسخ:
    در چه مورد؟!
    خطاب به :/
    اگه با خودت مشکل داری لطفا به فیزیک توهین نکن! به فیزیک چه؟!
    خطاب به :)
    چندمی شما عزیزم ؟ المپیاد میخونی اصلا ؟
    اصولا کسی که المپیاد میخونه فراتر از سنش فک میکنه ، حالا اگه فزیکی باشه بیشتر.
    من اگه المپیاد نمیخوندم ، یا اینطور بگم اگه فیزیک نمیخوندم. الان همچین دق دقه هایی نداشتم ! :|
    اگه منم که خودم درستش میکنم ... جای نگرانی نیست ولی خوب اذیت میکنه دیگه . 

  • sayyid Muhammad javad feyz abadi sani
  • سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

    اولا تولدتون را تبریک میگم گر چه با تاخیر ولی امید وارم این قصور حقیر را ببخشید.

    ثانیا امید وارم با بسته شدن پرونده المپیادمون سایه دکتریتون از سرمون کم نشه

    پاسخ:
    سلام سید جان، اختیار داری، ممنون،حالاحالا ها هستیم با هم!
    خطاب به :/
    تو اگه المپیادی اصیل بودی این جوری فک نمی کردی... 
    اگه پس خودت میگی مشکلم با خودمو می تونم حل کنم پس بیکاری می آی پست میذاری؟! 

    خطاب به جیگر:

    تو به جرم تشویش اذهان عمومی و تهدید امنیت ملی تحت پیگرد خواهی بود...البته باید تقلید لفظ رییس جمهور رو هم به این لیست اضافه کنم...

    دکتر! ماموران من هر چه زودتر این فاسق و مفسده را دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند داد...

    اوقات خوشی را برای شما آرزومندم:))){فقط همین با لحن روحانی خوانده شود}

    خطاب به :) ( دکتر لطفا بخونید این پست رو )
    شما معنی اصیل رو میدونی اصلا ؟ المپیادی اصیل یعنی چی ؟؟!! :|
    من تنها به این فکر میکنم که تا اینجا چرا اومدم اصلا ؟ اینکه واقعا هممون داریم میدویم در صورتی قدم های جلومون رو نمیدونیم چیه ؟ کسی که سال دوم شروع میکنه به المپیاد خوندن هیچی از ٣-٤ سال دیگش نمیدونه تنها دلیلی که میخونه اینکه دورو براشو مییینه که میخونن اونم میخونه !!! این اشتباه بزرگیه. 
    یه مثال بزنم واست :
    توی یک خیابون یه نفر شروع میکنه به دوییدن ، خیلی هم مصمم ، مردم از خونه هاشون میان بیرون میبینن یه نفر داره میدوه ، میدونی با خودشون چه فکری میکنن ؟ فک میکنن که این نفر حتما داره میره یه جای خوب ( این از جاهل بودنشون هست ) در صورتی که ممکن هست اون نفر بی هیچ هدفی بدوه. دقیقا ما هم همین هستیم.
    از شما میخوام یکم جلوترت رو ببینی :))
    خوشحال میشم نظر دکتر رو هم بدونم :)
    پاسخ:
    دلیل المپیاد خوندن خیلی وقتا این نیست که چون بقیه میخونن یا چون اگه طلا شی کنکور معافی و ...بطور ناخودآگاه ریاضی و فیزیک و صد البته هندسه لذت بخشه، و قوی شدن تو اینا خیلی حس خوبی داره! تو دانشگاهم خیلی ذهن المپ فیزیکی ها باز تر از بقیه اس!...اما راجع به اون چیزی که گفتی که جیکار داریم میکنیم کلن یه دنیا حرف دارم و شدیدا موافقم که حواسمون نیست اصلن!
    خلاب به :)
    هدفم از پست گذاشتن اینجا در میون گذاشتن ذهنیاتم با دکتر بود. 
    چون من معلم المپیاد نداشتم که باهاش صحبت کنم ( یه چیزی بهم اضافه منه ، یا راهنماییم کنه )
    فقط میخواستم اگه بشه از نظرات دکتر یا تفکرانشون راجبه این موضوع استفاده کنم .
    موضوع مهمیه اگه یکم بهش فکر کنی .
    من که نمیشناسم تورو ولی امیدوارم موفق بشی ، اگه هدفی داری تو زندگیت و برای اون تلاش میکنی ، بهش برسی ! :))
    با کلی تاخیر تولدتون مبارک:)
    پاسخ:
    ممنوون!!

    سلام:)

    ما ها که میخایم بریم دوم تو این چن وقت که کلاس نداریم بهمون نمیگید چیکار کنیم:-؟

    پاسخ:
    سلام جانم، چرا حتما میزارم روی سایت!
    خطاب به :/
    قبول دارم حرفاتو! بعضیا واقعن به خاطر این که دوسشون داره المپ میخونه یا جو مدرسه جوریه که همه دارن المپ می خونن وارد میشن حتی به خودشون تلقین می کنن که چه قدر  المپیاد و فیزیک و دوس دارن اما موفق نمی شن
    یه سری دیگه آدم هم هستن که این جوری اند اما خیلی هم موفق اند تو المپیاد من به شخصه چن نفر رو میشناسم که طلا فیزیک گرفته اما تا خواسته وارد دانشگاه بشه رفته زیست!!!!! که پزشک بشه :))))اصن آدم میمونه، با گردن آویز فیزیک بیمارا رو ویزیت کنی!!!!!!
    سلام دکتر تولدتون مبارک با اینکه شاگرد شما نبودم ولی وقتی تومدرسه می دیدمتون باهاتون خیلی حال کردم. 
    ایشاللا صد سال زنده باشید
    پاسخ:
    ممنووون! لطف کردی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">