وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نوروز 93!

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ق.ظ

***سال نو همگی مبارک***

امیدوارم نود و سه پر از خاطره‌های خوب باشه براتون

  • ۹۲/۱۲/۲۹

نظرات  (۹)

التماس دعا.....!!

من هم به جای خودم سال نو را به همه ی بچه ها و معلما (بیشتر معلما!) تبریک میگم و امید وارم با دکتر مجیدینا سال خوبی برامون باشه:)
پاسخ:
ممنون سید جان!! خدا حفظت کنه برامون!!
نوروز بر شما مبارک باد دکتر. ایشالا شادی ها بر سرتان ببارد و لذتتتتتتتت ببرید.

شاگرد کوچکتان، فتحی



پاسخ:
مرسی علی جان، همچنیـــــــــــن!!هرسال موفق تر از پارسال!! ان شاءالله طلا جهانی، نوبل،فیلدز،... واقعا مایه‌ی سربلندی و افتخارم هستی!!
ُسلام استاد...
من هم سال جدید رو ب شما و همه مریدان دربارتون (!) تبریک میگم...
پاسخ:
درود خدایان بر تو!! ان شاءالله طلای جمهوری مولداوی!!
با کمی تأخیر... تبریک به مناسبت سال نو به دکتر و مریدان
  • با یه کم تاخیر!!
  • سلام استاد.سال نو تون مبارررررک!!

    کوچیک(!)شما حسینی

    پاسخ:
    ممنون حسینی جان، سال خوبی باشه برات! 
    سال نو مبارک.....!

    (خیلی کلیشه ای!)
    پاسخ:
    آی پی ات برا ی زوریخه! 
    دقت کردم دیدم تمامی نظرات این پست پاسخی از سوی دکتر داشته بجز نظر من!
    پاسخ:
    این امکان نداره!! قطعا دسیسه‌هایی در کار بوده که می‌خواسته چنین سیور با تجربه‌ای رو از تیممون خارج کنه، من باورم نمیشه!!
    گفتم تا سال تموم نشده بگم 
    "Happy New Year " !!!!!!! 
    پاسخ:
    ممنون!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">