وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

وصیت نامه مرحله 1!

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ب.ظ

عزیزان دلم، با عرض پوزش بخاطر اینکه مدت زیادی‌است که بعد از هر بار اومدن به سایت با چهره‎ی دادا مواجه می‌شید، و هم‌چنین عدم حضور و پاسخگویی، یه پست برای مرحله1 اتون، در رده ب گذاشتم، رو عکس کلیک کنید!

  • ۹۲/۱۲/۰۱

نظرات  (۷)

به قول عادل فردوسی پور: چقدر خوبه این دکتر!
تا دلتون هم بخواد......... .

اصلن تقصیر بنده اس که عکسامو واس طرفدارام پخش می کنم...!
پاسخ:
:))
سلام استاد من یکی از دوم هام می خواستم ببینم اگه من امسال مرحله یک رو قبول نشدم المپیاد رو بذارم کنار اصن تا حالا کسی بوده که سال دومش قبول نشه اما طلا شه روم نشد با خودتون حرف بزنم لطفا هم دلداری ندین خودم می دونم اوضام خرابه چی کار کنم اصن کاری برای این ننگ بزرگ میشه کرد؟
متاسفم استاد ...برای خودم...
پاسخ:
من همین الان دم دستم 10 نفر می‌شناسم سال دوم المپیاد قبول نشدن و طلا شدن(فکر کنم بیشتر هم میشه)!حتی جهانی! حالا تصمیم با خودت! ننگ؟!؟! :0
خطاب به "چی بگم":

یقینا سرگذشت فیزیک دان بزرگ قرن معاصر(جوزف کبیر) رو نخوندی که این طور حرف میزنی!
میشه نامشون رو بهم بگین برا اونا که دیگه مهم نیس اونا دیگه طلا شدن اما این که اسمشون رو به من بگین شاید زندگیمو تغییر بده
پاسخ:
حضوری صحبت می کنیم!
  • امید ظریفی
  • سلام استاد...
    این جوزف کبیر کیه؟؟؟
    البته اسمشو و مدالشو میدونم...
    ولی چرا بین این همه طلای علامه حلی اون شده جوزف کبیر؟؟؟

    شبانه روز دست به دعا بدار و خواب بر خویش حرام کن و معتکف شو....40 روز روزه باش و به بادامی تلخ قناعت کن....

    باشد که قطره ای از این اقیانوس کبیر نصیبت شود...

    و ما ادراک مالجوزف...!!

    پاسخ:
    احسنتم...!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">