وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

تمارین هفته های ششم و هفتم دومی‌‌ها

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ب.ظ

از سری سوالاتی که سر کلاس بهتون دادم:

برای هفته‌ی ششم سوالات 50 تا75 و برای هفته‌‌ی هفتم سوالات 35تا49 حل شود

PYPTها هم کلـــــــــــــی موفق باشن!!

نظرات  (۱۶)

سلام آقای شاهبختی
بابت توجه شما به مقوله یا مغوله ی ؟!؟! PYPt خیلی متشکرم
واقعا خستگی ام دررفت
انشاالله از 3 آذر جبران میکنم
البته نه به این معنی که تو این مدت هیچ کاری نکنم تمام سوالات رو به مرور حل میکنم
پاسخ:
سلام جانم،آفرین!حسابی موفق باشید!
سلام آقای شاهبختی
واقعا مرسی از توجه شما
انشاالله  3 آذر با 3 عدد طلا می آییم
مشقا رو هم حل می کنم 


پاسخ:
سلام جانم، درود حق بر تو، باریکلا، عالی!
سلام یاسمین جـــــــــان
واقعا از امیدواری تو ممنونم
ایشالا از 3 آذر جبران میکنیم
مشقا رو هم حل می کنیم
این کامنت رو گذاشتم که ریتم نظرات قبلی حفظ بشه
سلام آقای شاهبختی ،
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی ممنونم ! 
شما اولین معلمید که مار رو درک کردید و بای همین بسیار سپاس گذارم ( البته اگه درک نمی کردید هم بازم سپاسگذار بودم ) ! lol
قول میدیم که ناامیدتون نکنم (در هیچ زمینه ) ! 

پاسخ:
سلام جانم، خواهش می‌کنم، ان‌شاءالله که همونی که می‌خواهید بشه، البته هرچی بشه همون خوبه!
  • اقای به اصطلاح!!
  • واقعا ادم در ایام محرم به شهادت برسه چه سعادتیه!
    پاسخ:
    1ماه دووم بیارید :))

    استاد ماشالله روز به روز مریدان زیادتر میشن

    خدا بهتون سلامتی بده

    تا یه چند وقت دیگه راحت یه مکتب شاهبختیسم میشه راه انداخت

  • اقای به اصطلاح!!
  • دکتر واقعا چاکریم!
    معلمی که از خواب شبش بزنه به سوالای دانش اموزاش جواب بده رو ادم باید ستایش کرد !
    پاسخ:
    ;)
  • عارف محمدزاده
  • البته از شواهد پیداست که برای پیوستن به مکتب شاهبختیسم باید از امتحان های شدیدا دشواری سربلند بیرون آمد!!!
    سلام دکتر،
    امتحان هفته ی بعدمون دقیقا از چه مبحثیه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام جانم،از فصول 7 و 8 التخریب و الختلالات 
    سلام بر دکتر عزیز.
    اگر امکانش هست عرض بفرمایید امتحان هفته بعد از چیه؟
    پاسخ:
    سلام جانم، فصول 7 و 8 التخریب و الختلال موضوع آزمون 1شنبه اتونه ان شاءالله
  • حسین بابایی
  • سلام استاد شاهبختی
    خدا گواهه دلم خیلی واستون تنگ شده.خیلی دوس دارم بیام مدرسه و اون جایره ویژه(پاتریک) رو بگیرم اما چه میشه کرد شرایط مهیا نبود خدمتتون شرف یاب شم از یکشنبه همین هفته جهانی شرو میشه.ایشاللا با کیارش حتمن خدمتتون شرف یاب میشم خیلی دوس داشتم باشم و ب بچه ها کمک کنم ولی قسمت نبود
    با آرزوی موفقیت و کامیابی
    شاگرد همیشگیتان بابایی
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم، هم چنین...قسمت نبود چیه؟! من کلی روتون حساب کرده ام، شما از هر موقع که  وقت داشته باشید و اراده کنید استاد رسمی خواهید بود...میدونم کلاساتون شروع بشه دیگه گرفتارید و اینا ولی بچه ها بهتون احتیاج دارن ، حتما قراری ترتیب داده خواهد شد تا ببینمتون
  • حسین بابایی
  • قسمت نبود منظورم اینه که همت لازمو نداشتم.نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه.شیرازی بازی خودم بود:دی
    قطعا کم سعادتی من بوده.تاحالا چنبار قصد کردم بیام ولی بدن یاری نمیکنه:دی
    به روی چشم.اون قد گردنم حق دارین که همین الان پاشم بیام مدرسه
    بابت کمک هم چوب کاری میفرمایین.هنوز اونقدرا مفید نیستم.ولی یه دونه "باس" که بیشتر نداریم.
    اولین فرصت به همراه کیارش خدمت میرسیم.فک کنم پارک ملت جای خوبی واسه قرار باشه حالا باز با کیارش حرف میزنم
    و من الله التوفیق

    پاسخ:
    عالـــــــــی،کارت درسته ;) 
    دکتر! آخرین پستتون چرا حذف شد؟ همون که توش گفته بودین این هفته امتحان نداریم؟!؟!؟!؟!؟
    پاسخ:
    شماره سوال امتحان دوم رو اصلاح کردم و به اشتباه در پیش نویس ذخیره کردم، لغو  امتحان به قوت خود باقیست!
  • حرکات مشکوک
  • سلام دکتر

    حرکات مشکوکی در وبلاگ شما رخ میدهد

    پست لغو آزمون یکشنبه حذف شده

    دکتر چرا آخرین مطلبو حذف کردین؟
    درود بر استاد عظیم الشان! دکتر شاهبختی

    آقــــــــــــــــــــــــــــــای شاهبختی ما نقـــــــــــــــــــره گرفتیم !!
    پاسخ:
    به به!!!مبارکـــــــــــه!! احسنت!! سربلندمون کردید!! آفرین!!...
    پ.ن: در اولین جلسه کلاسی شیرینی فراموش نشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">