وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نتایج جامع آزمون 1 پاییزی

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ

حتما حتما یک دور دیگه سوالای آزمون رو بشینید حل کنید، و انقدر اینکارو بکنید که اگه یه دفعه دیگه این آزمونو ازتون گرفتن 100 بشید

حل تشریحی آزمون رو هم براتون گذاشتم(به قلم ایوان کروتفِ کبیر)

exam1

solution

نظرات  (۵)

دکتر، چندتا سوال دارم:

1-برنامه مرحله1 دقیقا از چه تاریخی شروع میشه؟
2-کتابهای "الفبای نور هندسی" و "الفبای حرارت و گرما" رو خودمون بخونیم یا نه؟ اگه خودمون بخوایم بخونیم از کی شروع کنیم؟
3-از این به بعد همه امتحانا رو خودتون تصحیح میکنید؟

در پایان از زحمات شما تشکر میکنم!
پاسخ:
برنامه ویژه ی مرحله 1 که از حدود نیمه ی آذر شروع میشه ولی همانطور که گفته شدیه برنامه ی لایت و سبکی تو همین چندروز شروع میشه که تا 10 آذر خوندنی ها خونده شده باشه و ....
خودتون تا نگفتم شروع نکنید اصلا
خواهش میکنم جانم :)
دکتر به همت دوستان رفع شد یعنی من جز دوستانم دیگه؟!
اقای به اصطلاح!
پاسخ:
گمان کنم همینطور باشه!
سلام . دکتر فکر کنم با توجه به جواب سوال ها من از سوال 1 بخش اعظمش رو درست حل کردم مگر این که اولش یه منفی مثبت اشتباه کرده باشم و در مورد سوال 3 نیز فکر کنم آخرش یه تقریب نزدم . درسته؟
با توجه به این ها اگه سوتی نمیدادم میتونستم حداقل 70 بشم دیگه؟   
پاسخ:
امید مثل چشمام بهت ایمان دارم، من تا میشد کم کردم ازت تا بی نقص ببینمت! باید به 100 فک کنید همیشه، 70 هم بده!
  • حسین بابایی
  • سلام.من حسین باباییم سال بالاییتون
    گفتم یه چیزی رو بهتون بگم.
    من سال دوم حتی مرحله دو هم قبول نشدم.اما در سایه الطاف دکتر شاهبختی و عمل به رهنمود هلی استاد جوزف اونقد قوی شدم که تونستم طلا بگیرم.
    درسته که طلا هفت شدم ولی اختلافم با طلا یک که کیارش باشه از اختلافم با طلا هشت کمتره گفتم که حساب کار دستتون بیاد.:-) 
    حالا هر کی طلا میخواد کافیه تمام چیزایی که دکتر شاهبختی و استاد جوزف میفرمایند رو مو به مو عمل کنه.از ما گفتن بود.:-)
    حالا هر کی طلا میخواد بسم ا...

  • حسین بابایی
  • راستی یادم رفت.
    دکتر میشه به عنوان جایزه طلا یه دونه باب اسفنجی و یه دونه پاتریک بزرگ به همراه یه شعر و یه صدآفرین بچسبونین ته اون دفتری که سوالای المپیاد رو توش حل کردم؟
    حتما باب اسفنجیش از ماله جو بزرگتر باشه!!!
    هر وقت شما بگید هر چه سریعتر حضورتون شرفیاب میشم:-) 
    تو رو خدا نا امیدم نکن:-) 

    پاسخ:
    واقعا ممنوونم از حرفات، بی نهایت امید بخش بود....حتما حتما....معلومه که باید بیای ، بچه ها بشدت بهت احتیاج دارن و کلیییی بودنت روحیه بخشه....دفترتم با خودت بیار ؛ ) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">