وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

آزمون های 1و2 ترم پاییز(حلی)

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

به درخواستِ برخی از عزیزان، آزمون به هفته ی آتی موکول شد و قرار شد هر دوهفته، یکشنبه ها برای آزمون بیاید مدرسه.

آزمون اول مکانیکتون از معادلات دیفرانسیل و تقریب و اختلال خواهد بود و آزمونِ اول الکترو از آنالیزِ برداری.

نکته ی مهم : خوراکِ مناسب برای تقریب و اختلال فعلا خواندن کتاب و حل سوالاشِ از فصل 1تا5 + آنچه سر کلاس گفته شد!

 

نظرات  (۹)

تویی معنای تدبیر......!!

خیلی خیلی........... بد شد.
پاسخ:
درخواست اکثر دوستان بود!
سلام علیکم
به اونایی که این رای را دادند:
آخه چی بگم بهتون .
خیلی نمره های فاینالای یه روزتون(مون) خوب بود بازم از صبح تا شب میخواین آزمون بدین 
و به اونایی که با پروفسور مسافر ریاضی دارن و این رای ... (از نظر من ) را دادن: 
اگر استاد مسافر مثل امروز با تکلیف بمبارونتون کنه(گر چه تکلیف ایشون احلا من العسل ) شنبه که نمینویسین چون باید یک شنبه آزمون بدین یکشنبه هم نمینویسین چون ساعت هفت یا هفت و نیم که میرسین خونه نمیتونین آخه بگم کیا بودید و چیا را لحاظ نکردین و این رای را دادید بگم؟
در سخن پایانی ار دکتر بابت برنامه عالی ای که برامون چیدن تشکر می کنم و از بعضیا که خرابش کردن گلایه دارم. 
دیکتاتور جامع الشرایط بهتر از دموکراسی عوام است.(مثلال هاش هم تو تاریخ موجوده)
پ.ن:بنده ابدا در این پست قصد اهانت به کسی را ندارم و فقط قلمم تند بوده اگر ناراحت شدید عذر خواهی می کنم.

پاسخ:
سلام و درود خدا بر تو...
در اولین جلسه درسیمون چهارشنبه ، یک نظر سنجی و جلسه فوق العاده راجع به برنامه آزموناتون میزاریم تا به یک اجماع راجع به روز آزمون برسیم، و اما آنچه که من شنیدم این بودکه بچه ها ازینکه هر هفته یکشنبه بیان سخت به رنج آمده اند و تقاضا دارن هر دو هفته امتحانات برگزار شه، و مسولین تقاضا کردند که بر ایشان رحم کنیم و هر هفته نکشونیمشون مدرسه...تا چهارشنبه صبر می کنیم ببینیم چی میشه...
نخیر جناب سید محمد جواد فیض آبادی ثانی! این طوری هام که شما میگی نیست! قبول دارم که تا ساعت 6 امتحان دادن اصلا خوب نیست ولی در حال حاضر با این برنامه فشرده این بهترین حالت ممکن است! برای تکالیف آقای مسافر هم یک فکری میکنیم! شما نگران نباش!
پاسخ:
تا 4شنبه صبر میکنیم...
درود دکتر جان. امکان این نیست که عوض بعد از ظهر سه شنبه ها، هر دو هفته یه بار، روزای یه شنبه یی که آزمون نداریم از صب تا بعدازظهر با آقای قاسمی وقار کلاس داشته باشیم؟
پاسخ:
خیر، امکانش نیست ، آقای قاسمی وقار یکشنبه ها دانشگاه کلاس دارند
تو رو به خدا آزمون ها را هفتگی کنید نه یه هفته درمیون....... .

این جناب فیض آبادی چه قلم دگرگون کننده و خفنی دارن......به قول استاد خدا حفظت کنه....!!

حفظکم الله

سید پشتتیمـــــــــ :D
سلام و درود بیکران
اگه امکانش هست، جواب اون دوتا سوالی که چهارشنبه بعدازظهر در کلاس اختیاری(!) حل شد بذارید.
فکر کنم هیچ کس جواب کامل و تمیزی نداره(تا جایی که من میدونم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">