وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نظر سنجی!

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ب.ظ

کارای کدام یک از دانشمندانِ بالا جذاب ترِ براتون؟

   پ.ن:اسامی به ترتیب از راست به چپ : نیوتن - گالیله - لاگرانژ - اویلر - جوزف - انیشتین - گاوس - بویل

نظرات  (۲۲)

مشخصه گاوس!
جوزف کبیر، بدون شک
جوزف و انیشتین!
قطعن جوزف !
نیوتن
بدیهتن(!) ژوزفـــــــ کبیــــــر :-p
  • اقای به اصطلاح!!
  • با قرار دادن جوزف کبیر در کنار دانشمندان بی ارزشی مثل انیشتین شعن جوزف رو پایین اوردید واقعا که!
    هر حرفی بزنید بعدا در دادگاه علیه خودتان استفاده خواهد شد ...
    (منم دادستانشم)

    هیچکدام

    just you doctor!!

    پاسخ:
    احسنت!! بدون شک این حرکت در آزمون های پیش رو و هم چنین روابط فی ما بین (! ) تاثیرات عمیقی خواهد داشت...
    فقط نیوتن
    defenitly joseph

    بدون هیچ شکی جوزف

    هر کس جز جزف بزنه به عقلش شک میکنم.
    کاش پ.حسابی هم بود.
    سلام العلیکم.
    ببخشید اگه سوالم بی جاست ولی مگه رمز تقریبو درست کردین؟
    آخه من خیلی وقت بوده تهران نبودم و اگرم درست شده بی اطلاعم.
    فقط جوزف...

    سیمون دوبوار...

    چناب دکتر من یه چیزی بگم به بحث در کل ربطی نداره اما من معذرت میخوام!1اعتراض من چی شد؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    وارد نبود جانم!

    خدا منو مرگ بده!!

    آقای شاهبختی به من ار سوالی صفر دادن که جوابشو خودم با کتاب چک کردم و کاملا درست بود!!

    پاسخ:
    کدوم سوال؟! :))
    دکتر! لطفا برنامه رو یه جوری بچینید(و یا اگر چیده شده لطفا یه جوری تغییر بدید) که بتونیم از سرویس مدرسه هم استفاده بکنیم! راه خیلی دوره، بدون سرویس نمیشه! بعد از مدرسه اصلا نمیشه موند! پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر رو دارم!
    پاسخ:
    بی شک تلاش بر همینه ولی تایم معلم هاتونم محدوده...

    سوال 5 امتحان5

    یعنی سوال اخر!!!

     

    دکتر! خواهشا یه ذره هم به فکر سرویس بچه ها باشید! طبق برنامه جدید ما 2روز نمیتونیم از سرویس استفاده کنیم! لطفا یه فکری براش بکنید!
    پاسخ:
    آقای مهیایه کلاسشون 5شنبه صبح شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">