وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

نتایج نهایی آزمون های تابستانه

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ

پ.ن1 : دوستان گلم بزودی برنامه ی تمام امتحاناتی که تو ترم پاییز اتون قراره بدید رو اعلام می کنم تا بدونید دقیقا پایان هر دو هفته از چه مباحثی امتحان گرفته میشه

پ.ن2 : توی مرور-نامه ها این 9 تا آزمونی که دادید با جواب( شایدم جواب آخراش ) گذاشته میشه پس نگران سوالاتی که بلد نبودید و رنگش قرمزه نباشید

پ.ن3 :بعد از هر آزمون ازین به بعد پک جواب تشریحی رو دریافت خواهید کرد تا همون روز بتونید رفع اشکال کنید.

پ.ن4:برنامه ی آموزشی اتون هم تا احتمالا  چهارشنبه رو سایت قرار خواهد گرفت( ریز ساعات درسی و اساتید)

نظرات  (۱۷)

استاد میشه سوالی که ازتون درباره ی تقریب و اختلال پرسیده بودم را جواب بدید ؟

پاسخ:
حتما عزیزم، تا فردا 
رتبه ١ علی فتحیه؟
پاسخ:
:))
فقط قرمزا فیلتر شدن؟؟!؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ:
آره جانم
سلام علیکم
دکتر خسته نباشید.
شماره تلفن آقای مقیمی چنده ؟

پاسخ:
سلام بر فیض آبادی عزیزتر از جانم، اینجا نمیشه داد ولی دوستانی که شماره آقای مقیمی رو ندارن به من پیامک بزنن، اسمشونو تو پیامک مربوطه قید کنن
دکتر یعنی من فیلترم
پاسخ:
مع اسف شدید :( :( :(....
الان من باید اسممو پیامک کنم؟؟
اگه آره به چه شماره ای؟
پاسخ:
اره، به من اگه شماره ی آقای مقیمی رو ندارید
دکتر گرانقدر نتایج بر طبق مشورت با اساتید حاصل شد یا فقط نمره ؟
پاسخ:
هر دو، خوشبختانه اختلاف نظری بین نظر اساتید و نمرات وجود نداشت( تقریبا )
قرار بود بیشتر فیلتر کنینا! مگه نه دکتر؟
پاسخ:
با کی همچین قراری گذاشتم؟
پ.ن: چقدر عجیبه برام که از حذف دوستات لذت می بری!
     پ.ن2: سعی کن بچه پررو نباشی وگرنه سوسک می شی! 
     پ.ن3: از تو بیش ازین توقع میره، روحیاتتو درست کن تا آدم موفقی باشی
  • اقای به اصطلاح!!
  • دکتر یعنی چی حسام فیلتر شده خداییش کلاسا بدون حسام اصلا حال نمیده 
    پاسخ:
    خدا می دونه چقدر دلم میخواست حسام باشه....
    پ.ن: تو همین پست بالا میتونی نظر یکی دیگه از دوستات رو راجع به حذف حسام و بقیه دوستان بدونی!!
    پ.ن2: برا درک بالاته که انقدر دوستت دارم، ولی چاره ای نیست متاسفانه، حسام بر خلاف میل باطنی نشد بمونه
          

    دکتر بعضی این تیکه های بالا خیلی غمبار شده....یه زنگ تفریح تا تابستون تموم نشده بذارید لطفا!

    راستی استاد در باره ی ای جناب کروتوف (ظاهرا کبیر)یه توضیح بدین.کیه که هی اسمشو میگین؟

    پاسخ:
    بزودی نشریاتی ازشون منتشر خواهد شد....( اگه برسم )
    من فیلتر شدن برام قابل درک نیس
    میشه تو امتحانا شرکت کنم اگه خوب دادم دوباره بیام؟
    پاسخ:
    :(....
    سلام 
    توجه کنید که اسم بنده سید ...
    نه ...
    ==> لطفا در لیست نتایج فیلترینگ تصحیح بشه
    پاسخ:
    لیست پی دی اف شده اس یکم دردسر داره درست کردنش ازین به بعد انشاءالله

    اقای شاه بختی

    من یکی از نمره هام که آزمون 5 هست 92.5 شدم و آزمون 7 رو هم اونطور که پرسیدم 80 شده بودم!!اما چرا هم خوانی ندارند؟؟!! 

    پاسخ:
    چشم، بررسی میشه

    استاد نمیشه از 21 به  بعد فیلتر شن؟؟؟؟

    من به نمره هام اعتراض دارم!!!

    نمره ی من کو؟؟؟

     

     

    پاسخ:
    نمیشه واقعن...
     بررسی میشه، حتما
    استاد شاه بختی من یادم رفت که بابت تمام زحماتی که در این تابستان متقبل شدید قدردانی کنم مطمءنم که نمیتونم هم....واقعا ساعاتی که در کلاس ها گذشت یکی از بهترین دوران های زندگی من به حساب میان!!
    پاسخ:
    خواهش میکنم، بسیاار خوشحالم که اینو می شنوم ،ان شاءالله ازین به بعد بهترهم بشه، میدونم یه سری کاستی ها هم بوده که ترم پاییز حتما رفعش میکنیم.
    من نسبت به نمره ی سوال2 از امتحان 7 اعتراض دارم.
    پاسخ:
    اوکی جانم، بررسی میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">