وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

وبلاگ تخصصی المپیاد فیزیک و هندسه

هرکس هندسه یا فیزیک نمی‌داند وارد نشود :|

نویسندگان

سری اول تمارین الکترومغناطیس

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۹ ب.ظ

یه سری تمرین دوره ای از کولن و میدان و گاوس عزیز پایینه فیلم گذاشته شده، بزنید به بدن تا شارژ شید. این تمارین حکم ویتامین ب رو داره براتون پس حتما تا دیر نشده مصرف شه! 

 

دانلود فایل

 

 پ.ن : فیلم مربوط به پستی است که جناب سپهر هومانی گرانقدر تو زنگ تفریح انجمن گذاشته اند!

نظرات  (۱۰)

این تمرینها رو باید به شما تحویل بدیم دکتر؟
پاسخ:
100%، تا سه شنبه، تو پک موسوم به هفته اول!
اسلام علیک یاا لدکتر المتعالی
رمزش چیه؟؟


پاسخ:
علیکم السلام، رمز تو انجمنه
کلا سه شنبه باید چیا رو بهتون تحویل بدیم دکتر؟
پاسخ:
براتون تو پست جدید مینویسم
دکتر تو رو خدا اینقدر رمز هارو اشتباه نزنین!
پاسخ:
درسته جانم، حواستو جمع کن!
نگو رمز اشتباهه 
بگو من اشتباه دیدم:D
پاسخ:
:)) احسنت! قطعا این حرکت تو امتحان فاینالت تاثیر گذار خواهد بود!
سلام استاد
من یه  دانش آموزی ام که امسال میرم نهم
چیا بخونم برای المپیاد فیزیک
تا حالا چیا خونده باشم خوبه؟
حدس بزنید
البته من میخوام برای طلا یک جهانی بخونما
پاسخ:
هالیدی و ریاضی رو شروع کن! بعد بقیه شو بپرس دوباره :)) 
هالیدی مکانیک رو خوندم هالیدی الکترو رو هم میخونم ایرودفا با دوره درسی هم حل میکنم
حسابان هم در حد نیاز بلدم
صادقی راد رو هم سه فصلشو خوندم
پاسخ:
بسیار عالیه ! کنار کتابایی ک میخونی کم کم سوال دوره شروع کن!
سلام استاد
من همون نهمیه ام
یه سوال داشتم
تبدیلات لورنتس از کجا اومده؟
یعنی با چه منطقی نوشته شده؟
تو کلپ که فقط نوشته تبدیلات رو 
مثل گالیله ای اثبات داره؟
پاسخ:
اگه سرعت نور محدود نباشه تبدیلات گالیله درسته ولی سرعت نور عدد محدودیه و باعث ایجاد قید فضا-زمانی بین ناظر های مختلف میشه
به کتب نسبیت خاص مراجعه نمایید.
خیلی ممنون
سلام استاد
ببخشثد ولی ازرالآن من سوال دوره حل کنم!!
من هنوز مرحله اول هارو هم نخوندم
چون میگن میسوزه
سه سال دیگه مرحله اول دارم
مکانیک رو چون کلپنر خوندم شاید بتونم ولی مباحث دیگه رو فکر نکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">